BLMG
BLMG Join Fellow
47,367 Fellows
$40.00
POWER MINISHOP RATE 90%
[BLMG_SG]MADE IN KOREA! Laundry Drying Rack/ Clothes Rack/ Hanger/ Rack/ Wheels/ Steel/ Foldable rac
189 items sold
19.90

[BLMG_SG]MADE IN KOREA! Laundry Drying Rack/ Clothes Rack/ Hanger/ Rack/ Wheels/ Steel/ Foldable rac


Customer who recommended this item
826 (Based on 903 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Manufacturer/
Place of origin
KOREA Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (280)

Customer Photo Review board

Highly Recommend A long wait for delivery

Waited about a week for the delivery. The rack is steady but a little too low. Overall ok

Option:-EVENT-Wide 6 Level PlusⓘK650476ⓟ(+S$18) | Delivery:Weekday from 9AM to 6PM ⓐWeekdayⓑ(+S$5.90)

+ Add this option
Jan 19, 2018
Jas*******
Jan 19, 2018
bha*******
Jan 17, 2018
pau*******

Highly Recommend Satisfied with my purchase

Satisfied with the item. Happy with my purchase

Option:-EVENT-BeecoⓘK650478ⓟ(+S$39.60) | Delivery:Weekday from 9AM to 6PM ⓐWeekdayⓑ(+S$5.90)

+ Add this option
Jan 14, 2018
sor*******

Recommend quite compact

Not too difficult to fix. Yet to start using. Like the fact that it is quite compact.

Option:-EVENT-Wide 6 Level PlusⓘK650476ⓟ(+S$18) | Delivery:Weekday from 9AM to 6PM ⓐWeekdayⓑ(+S$5.90)

+ Add this option
Jan 12, 2018
sta*******

Customer Review (903)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Jan 19, 2018 Jas*******
Highly Recommend Jan 19, 2018 kwa*******
netural Jan 19, 2018 bha*******
Highly Recommend Jan 18, 2018 ale*******
Highly Recommend Jan 18, 2018 fre*******
Highly Recommend Jan 17, 2018 tet*******
netural Jan 17, 2018 pau*******
Recommend Jan 17, 2018 haj*******
netural Jan 17, 2018 wpy*******
Highly Recommend Jan 16, 2018 jan*******

Item Q&A(120)

Status
Question & Answer
Date
Member
Processing
2018-01-13
joh*******
User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

Unanswered
2018-01-12
moo*******
User

Hi, I ordered on 5 Jan and it has been 5 working days. When are u delivering my item?

User

HI
Please call 6543 0383 and Find IVY.
She will arrange you about delivery.

Thank you.
BLMG

User

This is very bad! The item is still in the warehouse and the earliest delivery is end of this week!!! Because there’s stocktaking these few days and they cannot remove the stocks out from the warehouse!!! This is ridiculous!!! I have ordered since 5 Jan and it’s already the 6 business day and if I only receive end of this week, it will be 10 business days which is out!! Totally not acceptable!

User

HI

we are so sorry for the inconvience.
The delivery company had error.
we informed delivery company to delivery by this week.

Again, we apologize for the inconvenience.

Thank you.
BLMG

User

Hi, please advise when will be the delivery? It is Friday tomorrow

hello.. when are u delivering the item? It has been 10 business day!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Processing
2018-01-11
ama*******
User

Hi, ordered On 8th jan and hv not receive order till date. Your web says 3 working days. Pls advise

User

Dear customer,

Thanks for your purchase
After checked, your order was release to warehouse on 08-01-18
Delivery usually takes 3-5 working days to arrive, the product should be arrived in this week or starting of next week.
If you did not get any message within few days.
Please contact us again.
Or you can arrange the delivery directly with delivery compnay
Please call 6543 0383 and Find IVY.
She will arrange you about delivery.

Thank you.
BLMG

User

Hi
Till today there is no delivery. I hv tried to call Ivy but no response. Please advise

User

Dear customer,

First of all, we are sincerely sorry for delivery span.
We will contact with our delivery company to contact you as soon as possible.
if you do not get any message from delivery company in few days, Pleas contact us again.

Again, we apologize for the inconvenience.

Thank you.
BLMG

Processing
2018-01-11
ale*******
User

Hi,

To date i have not receive the item.

Please advise. Thanks

User

Dear customer,

Thanks for your purchase
So sorry since we are having delivery span due to the end of year season
After checked, your order was release to warehouse on 04-01-18
Delivery usually takes 5-7 working days to arrive, the product should be arrived in this week or starting of next week.
If you did not get any message within few days.
Please contact us again.
Or you can arrange the delivery directly with delivery compnay
Please call 6543 0383 and Find IVY.
She will arrange you about delivery.

Thank you.
BLMG

Processing
2018-01-09
yun*******
User

Hi, are the wheels for level 6 plus the same as beeco which is stoppable?

User

Hi

Sorrybut the wheels do not have breaks since these products are form deifferent supplier

THanks

User

Is beeco out of stock as I cant add to cart?

User

HI

Beeco is still in stock please check again

Thanks

Processing
2018-01-09
wen*******
User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

Answered
2018-01-09
man*******
User

Hi,

Could you let me know when will the order 241497940 be delivered . It’s been quite some time now.

User

Dear custotmer
Your order has been released from the warehouse on 4 Jan
and delivery normally takes asbout 3-5 working days.
however it can be slightly delayed due to unexpected situatiosn such as increasing orders during new year start season.
but we will do our best to get there asap!
also, driver will contact you in prior to visit.,
thanks!
BLMG

User

Order placed on 2nd January.

You mentioned it was sent to warehouse on 4th Jan and I should get it in 3-5 working days.

Since then it’s been 7-8 working days.

Is there light at the end of tunnel ? Can I get it soon.
Seems to be a general issue as all the customers are complaining and you can’t shift your responsibility to us by asking us to call the warehouse directly.

Please show some urgency and fix the underline problem here.

User

Hi

So sorry that you felt like we are having no responciblity about the order.
we were just wanted to make your delivery faster since the delivery company is not checking our messege fast enough. so we thought that calling them is much faster. but still we can arrange the delivery for yoiu.
we will contact them to call you asap
Sorry for the inconvenience.

Thank you.
BLMG

User

This is unbelievable. I was assured that it will be delivered on Wednesday. Today is Thursday and I am still waiting for it.

User

HI

we called right
we willd deliver the item asap

Thanks

Processing
2018-01-08
joh*******
User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

Address
TRIVEX 8 BURN ROAD #13-05
Available during
Mon~Fri: 1PM - 5 PM Sat, Sun, Holiday: Close
Ask Question

Recommended by Smart Shoppoing Assistant

Policy & Notice