Havaianas Official eStore
Havaianas Official eStore Join Fellow
13,751 Fellows
POWER MINISHOP RATE 80%
29.90

havaianas[40% off Flip Flops] Havaianas Official E-Store

See all havaianas items
  • Q-Price
    $29.90
  • Credit Card Benefit
    0% Interest Instalment Plan(max 24 months) Details
  • Shipping From
    Domestic
    Shipping RateDomestic

    Qprime - $3.99

    Available shipping date
    Ship out within 10 days after payment.
  • Item Qty
    plus count minus count
  • Currently unavailable

Customer who recommended this item
13 (Based on 16 reviews)
Customer Satisfaction Score
75%
  • Product 80%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 50%/100%
  • Service 80%/100%

Notice

Subject Register Date
Welcome Seller 2017-12-07
Manufacturer/
Place of origin
Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (10)

Customer Photo Review board

Recommend Havaianas

Received but not my size. Thanks!

Style:Slim Logo Metallic (Women) | Colour:7039 (AUBERGINE) | Size (Brazilian):39|40(+S$18)

Dec 25, 2017
nic*******

Recommend havianas flip flop

Received with thanks..

Style:Slim Logo Metallic (Women) | Colour:7039 (AUBERGINE) | Size (Brazilian):35|36(+S$18)

Dec 25, 2017
and*******

Recommend havianas flip fkop

Received but not my size, gg for xchg.

Style:Flat (Women) | Colour:9381 (STEEL GREY|BRIGHT SILVER) | Size (Brazilian):37|38(+S$10.80)

Dec 25, 2017
den*******
Dec 18, 2017
ste*******

Recommend Slow delivery

Very slow delivery, but good price..

Style:Logo Metallic (Unisex) | Colour:1069 (BLACK|BLACK) | Size (Brazilian):35|36(+S$18)

Dec 13, 2017
zha*******

Customer Review (16)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Recommend Dec 25, 2017 nic*******
Recommend Dec 25, 2017 and*******
Recommend Dec 25, 2017 den*******
netural Dec 18, 2017 ste*******
Recommend Dec 14, 2017 tan*******
Recommend Dec 13, 2017 zha*******
Not Recommend Dec 12, 2017 eli*******
Highly Recommend Dec 12, 2017 wu.*******
Recommend Dec 12, 2017 viv*******
Recommend Dec 12, 2017 Mks*******

Item Q&A(7)

Status
Question & Answer
Date
Member
Notice
Seller

Welcome to the Official Havaianas Shop.
• We are the only authorized eRetailer for Havaianas in Singapore and Malaysia, and offer the latest and widest selection of authentic Havaianas, at affordable prices.
• Authentic Havaianas are made of a patented secret rubber formula that gives you buttery-soft comfort, the ability to retain its original shape and color, remain odor-free, and ability to last a long long time. All Havaianas are manufactured out of our 1 and only Havaianas Factory in Brasil.
• Did you know that Havaianas has sold three billion pairs worldwide? Crazy right? Everyone from designers, celebrities and even royalty are wearing them. Considered the most successful Brazilian export to the world, Havaianas is a global phenomenon.

Answered
2017-12-14
ade*******
User

Can you help to check on my Qoo10 orders 237799617, 237799618,237799619, 237799620?
I tried to contact your CSO on Qoo10 but there was no reply.
It had been almost 3 weeks and my orders are still not delivered yet.
Pls kindly reply ASAP.

User

This note is an update and supercedes all previous communications.

Dear Havaianas customer,

We apologize that we are having problems fulfilling your order.
Due to an overwhelming response to our recent online promotions, our stock had shortages and our warehouse was overwhelmed.
This must be very frustrating for you, and we apologize.

If you require a refund, you can process this from the site you purchased from:
Qoo10 customers, click here:https://www.qoo10.sg/gmkt.inc/CS/NHelpFaqContents.aspx?viewno=5748

If you have problems with your refund, please email us at our email address qoo10@havaianas.zendesk.com

, with your order number, site you purchased from, and details of your purchase, and we will do our best to help you.

Note that we can no longer service any ecommerce issues or transactions at our stores.

We apologize again for the difficulty and frustration this has caused you.
Sincerely yours,

Melyssa

Answered
2017-12-10
soh*******
User

Hi Havaianas / Jaime,

I would appreciate a reply or status update please. Have NOT received any replies from all the queries I sent. First I was informed that my order is canceled so I went ahead to purchase your slippers via shopmoda expecting a refund for my Q010 purchase.

Now I see the Q010 purchase status has been changed to shipping on delivery.

If havianas is able to fulfill the order for Q010 then I would not have went ahead to purchase from shopmoda and its not like I have been chasing for my order to be fulfilled! Please refund what I purchased for Q010! I do not want to end up with more than what I require. Please reply ASAP!

User

Hi there.
Our apologies this has created problems for you.
You are right, we first cancelled the first order because our warehouse and customer service was overwhelmed.
And then it turns out that some orders continued to be sent. Apparently your order was one of these.
Please bear with us while we fix this.
For any of the pairs you purchased, if you would like to return it for a refund, you have 2 choices:
1. Bring it unused condition to our Taka Store, BUT PLEASE BRING A PRINTOUT OF THIS LETTER! and Also bring a proof of purchase. Show it to the staff, and they should be able to help you return it. I'm unable to alert the store on this issue, but if you bring this note, it should be alright.
2. The other choice is to apply for a refund on the Qoo10 site directly for a refund.

I hope this helps.
Please let us know if there is anything else we can do.
Jaime

Answered
2017-12-06
gla*******
User

With regards to my previous inquiry, the transaction was not honoured, and I still do not have any replies regarding the
refunds. This is extremely unprofessional and it really doubt my confidence in your brand.

User

Hi customer.

Apologies for the delay as we were facing some problems with our old warehouse. We're still new to this platform so we're trying our best to improve our service. Your ordered should be delivered.

If there's any issue, do email us at qoo10@havaianas.zendesk.com

Thank you.

Answered
2017-12-04
kpw*******
User

Orders : 237787112, 3, 4, 5 - purchased 14 Nov - stated .4 Dec is delivery date. But status is still - shipping requested - when exactly will items be shipped?

User

Dear Havaianas Qoo10 customer,
We apologize that we are unable to fulfill your order. Due to an overwhelming response to our Qoo10 promotions, our stock had shortages and our warehouse was overwhelmed.
This must be very frustrating for you, especially since you were not able to avail of our discounted Havaianas.
We remain devoted to helping you find the right Havaianas at the right price,
and would like to offer you this online coupon to purchase any Havaianas on our site at a 65% discount.
You can avail of this from www.ShopModa.Sg,
by entering the code at checkout: "Qoo10December65", and the discount will be applied at checkout.
It will be active from Dec 14 to Dec 20, one use per customer.

We apologize again for the frustration this has caused you, and we hope that you avail of our coupon.

Answered
2017-11-26
Ell*******
User

My order until now have not been send out and I receive no updates on my shipping and have not receive my product

User

Dear Qoo10 Havaianas customer,

We'd like to take this opportunity to thank you for purchasing from us.

My name is Jaime, and I manage our authorized Havaianas team here in Singapore.

I apologize for our poor service this far. I can understand how frustrating and disappointing this must be for you, and we are doing everything we can to solve your problems as soon as possible.

Due to the overwhelming volume of orders we are receiving, we are encountering several unanticipated major issues we are resolving now.

The problems with the wrong sizing was caused by the confusing difference between Brasilian sizing and US/EU sizing, as well as the regular occurrences of footwear often needing to be fitted in person to get the sizing just right. Like most footwear, many of our styles have different cuttings and fit will often vary based on the shape of your foot. If your purchase has not yet shipped, we will try to change the sizing before it is shipped to you. However, if your purchase has already shipped, we are setting up an exchange service at our Ngee Ann City store, Basement1. At the moment, not all products sold on our authorized Qoo10 Havaianas page are available at our Ngee Ann City Basement1 store for exchange, but we are moving very quickly to solve this problem. In about a week's time, we will have a fully stocked exchange center at the Ngee Ann City Basement1 store ready to help you fit your right size and make the exchange as easy as possible.

A very few Qoo10 customers are reporting problems with twisted straps, feeling they may be "defective". Please note that 99.9% of the time, this is because the slippers shipped to you have come directly from our warehouse and have not been unpacked and adjusted yet by our store staff. Twisted straps are natural occurrence from the long 6 month journey and handling from our factory in Brasil, and upon arrival straps simply need to be adjusted and twisted into place by hand, you can try this yourselves or we can do this for you at our Ngee Ann City Basement1 store. If there truly is a "defective" product quality issue, we apologize for this and would be very happy to make an exchange for you.

We have a large group of customers that are still waiting for their orders to ship. Because of the overwhelming volume we experienced, our warehouse and delivery process has not been able to keep up. We have now added additional warehouses and delivery service providers, but this will take a week or two before they are up and running. We apologize for this very long delay.

We also have customers who's earlier orders have not yet shipped, yet other customers who have just purchased recently are already receiving their orders. This is because we are working with several warehouse and delivery service providers, and they themselves also have different coordination issues. We are currently working on this in order to implement a first-come-first-served process.

We have customers who have cancelled orders with us, but due to our own slow processing, the payments and shipments were still made. In this case, please let us know, and we can arrange to have your refund made at our Ngee Ann City store at Basement1.

This is our first experience selling to and servicing Havaianas customers online, and although we are happy with the large volume of customers, we are dismayed and disappointed in ourselves and our inability to give you the good service you are used to and we are known for in our physical stores all these past years. We apologize for this, and we are working as hard and as fast as we can to solve your problems and regain your trust.

Our ambition is to soon make both your offline and online purchase experience as enjoyable and seamless as possible. In the future, we are also working on new ways of making your ownership, use and enjoyment of Havaianas a positive and meaningful one. Please bear with us while we make this exci

Answered
2017-11-25
soh*******
User

Hi,

Is the sizing for colour mix men or women sizing?

User

Hi there. It's unisex, sizes are applied for both men and women.

Answered
2017-11-24
sam*******
User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

Address
WATERLOO CENTRE 261 WATERLOO STREET Floor 04 Room 27
Ask Question
Policy & Notice