Shoppy SG
Shoppy SG Join Fellow
16,084 Fellows
GOOD MINISHOP RATE 80%
16.80

Shoppy8.5 / 12 / 55 inch Writing Drawing Sketch Pad Tablet / Easy communication for business kids home sc

See all Shoppy items

Customer who recommended this item
722 (Based on 793 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Pay only one shipping fee for purchasing multi items among same shipping fee group items in a cart.
  • $15.90
    Add to cart
  • $16.80
    Add to cart
  • $7.90
    Add to cart
  • $9.90
    Add to cart

No Co-shipping item in shopping cart.
Please select items on the left side panel.

Notice

Subject Register Date
When Items are Out of Stock Seller 2015-03-25
Manufacturer/
Place of origin
Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.(66028133)
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Brief Description Paperless・_・Environment-Friendly・_・8.5 /12 / 55 inch writing pad that蔘サs pencil thin for easy carry in Office・_・rade show・_・ome・_・Meeting・_・lassroom and School
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (263)

Customer Photo Review board

Highly Recommend Second time purchasing

Cheap and good. This is my second time purchasing the sketch pads from this seller.

Model:8.5 Inch | Colour:Red | Sleeve Case:None | Additional Stylus Pen:none | Additional Battery:none

+ Add this option
Nov 05, 2017
unp*******

Recommend Light to carry around

Very light in weight just that the erase button not functioning so well. Anyway still acceptable. Thanks for the delivery arrangement. Appreciate it

Model:8.5 Inch | Colour:Blue | Sleeve Case:None | Additional Stylus Pen:none | Additional Battery:8.5 inch CR2016 (5pcs)(+S$3.90)

+ Add this option
Nov 02, 2017
gin*******

Highly Recommend Received

Lightweight and thin. Sketches and writing are a bit light, need to use some strength to write thicker and clearer lines.

Model:8.5 Inch | Colour:Red | Sleeve Case:None | Additional Stylus Pen:none | Additional Battery:none

+ Add this option
Aug 29, 2017
awc*******

Highly Recommend Recommended

Item well received in 2 days.

Model:8.5 Inch | Colour:Red | Sleeve Case:8.5 inch Black(+S$7.90) | Additional Stylus Pen:8.5 inch(+S$1.90) | Additional Battery:8.5 inch CR2016 (5pcs)(+S$3.90)

+ Add this option
Aug 25, 2017
tkk*******

Recommend Overall good product

Received in good condition. Delivery is fast. Overall product is good but display is a bit too light!

Model:8.5 Inch | Colour:Blue | Sleeve Case:None | Additional Stylus Pen:none | Additional Battery:none

+ Add this option
Aug 11, 2017
gra*******

Customer Review (793)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Not Recommend Dec 08, 2017 Pet*******
Highly Recommend Dec 08, 2017 dan*******
Highly Recommend Nov 05, 2017 unp*******
Recommend Nov 02, 2017 gin*******
netural Sep 29, 2017 adb*******
Highly Recommend Sep 16, 2017 kni*******
Highly Recommend Aug 29, 2017 awc*******
Highly Recommend Aug 25, 2017 tkk*******
Highly Recommend Aug 12, 2017 sop*******
Recommend Aug 11, 2017 gra*******

Item Q&A(76)

Status
Question & Answer
Date
Member
Notice
Seller

We will fulfill your order on a first come first serve basis.

In the event that an item is out of stock, we will contact you and offer you alternatives. If there are no alternatives, we have the liberty to give you a full refund of the out of stock item.

For any inquiries, kindly email us at ss@shoppy.sg.

Answered
2017-12-08
Pet*******
User

Hi there, I m unable to erase the doodle on the board. Removed and put back the batteries but it is still not working. What’s next ? Will you be sending me another one ?

User

Hi Peter,

We regret to know that the product has some issues or is not what you have expected. Since we strive to ensure that our customers enjoy our products, please let us help to make this right!

To serve you better, we'd like to kindly ask for your favour to help us with the following:

Kindly send us some photos or a video of the product highlighting the issues (This will help us out a great deal! With photos or a video, we could better identify the issues and assist you properly!)

You can email it to love@shoppy.sg. Thank you!

Answered
2017-12-05
dan*******
User

My item is having defect. The erase number is not working at all.

Understand that your office is at ubi. Can share also your office extension?

Thanks.

User

Hi Eik Hong, thank you for your enquiry! Have you tried removing and inserting the battery? Because that seems to be the problem for most of the sketchpad users. If not, can you take a photo of the faulty product for us? Thank you!

Answered
2017-11-27
phi*******
User

Are you able to change the battery? Can the drawing be saved to external sd card?

User

Hi there! Thank you for your enquiry. Yes you are able to change the battery. The instructions are at the bottom of the listing :) Also, i’m afraid the drawing cannot be saved to external sd card because this sketchpad is actually for simple usage. But you can download camera scanner apps on your phone to capture whats on the sketchpad. Do let us know if you have any other questions. Thank you!

Answered
2017-11-13
jon*******
User

Hi Shoppy,

I received the item today but the item is already spoilt. The display is spoilt and there is a lot of scratches on it
and the tablet cannot be erased. (Please attached image)

Please exchange a new one for me or do a full refund.

Order no: 235600358
Order Summary (Date : Nov 11, 2017 / Cart no. : 114587789)

Thanks

User

Hi Jian Hong, thank you for getting in touch with us. For the exchange of the item, may we kindly request that you just help us with the following:

1. Ensure that all return items have their original tags and packaging, and is still in its original re-sellable condition; and
2. Simply mail everything back to us (or you may return it to us by dropping by at our store)

Address:
Shoppy @ 6 Ubi Road 1, #07-13 Wintech Centre, Singapore 408726
(Do give us a call if you are coming physically to our store as we are out for lunch from 12pm to 2pm)

Do let us know if you have any other questions. Thank you!

Answered
2017-11-01
unp*******
User

If I buy 2 pieces of the 8.5inch sketch pads, the shipping is close to S$10?

User

Hi there! Thank you for your enquiry. We have changed the shipping info for this item. If you buy 2 sketch pads, it will still be $4.99 for shipping. Do let us know if you have any other questions. Thank you!

User

Thanks. Just placed my order.

User

Thank you for shopping with us :)

Processing
2017-09-02
sue*******
User

Hi there, there is no instruction manual and the one nex to erase button is for replacing cell but it has small screw
Do I need to unscrew to replace battery?

User

Hi dear customer,
Please refer to the screenshot.

Answered
2017-06-27
ama*******
User

No option to choose the magnetic sketch pad. Will like to buy the magnetic one. Thank you.

User

Hi Customer,

Thank you for reaching out, we are here to help.
We apologize for the inconvenience. We will update the page, please try placing your order again later in the evening.


Regards,
Shoppy

Answered
2017-06-26
kia*******
User

Hi,

I can't clear the board even after changing the battery. It seems only clear a small part of it near to the clear button. What else can I do to clear it?

Thanks.

User

Hi Customer,

Thank you for reaching out, we are here to help.
Let me check with our warehouse department. By the way, when did you receive the item?



Regards,
Shoppy

User

I received the items around March. This was a replacement set.
My order number was 205341656.

Thank you.

User

Hi Customer,

Thank you for the response.
To be sure, when exactly did you get the replacement one?


Regards,
Shoppy

User

Sorry, I can't remember when, but based on previous email communication, it should be after 14 March.

User

Hello Customer,

We have checked with the system and our record shows that the replacement was sent out from the office on the 17th of March, hence it should have reached you a few days after that. Unfortunately, we only cover a 7 day warranty and it has been a few months since you received the replacement set. We apologise but we are unable to change this item for you.

We hope this clarifies the situation for you. If you have any other queries, feel free to ask.

Warmest Regards,
Shoppy

Address
WINTECH CENTRE 6 UBI ROAD 1 #06-03
Available during
MON~FRI : 10:00am ~ 6:00pm SAT, SUN, Holiday : day off
Ask Question

Recommended by Smart Shoppoing Assistant

Policy & Notice