HaBabe
HaBabe Join Fellow
3,941 Fellows
5%
POWER MINISHOP RATE 90%
39.90

MamyPoko❀Free Shipping +GIFT【JAPAN NEW Disney MamyPoko -Bundle of 3/4】Diapers Tape/Pants M~XXL★made in Japan

See all MamyPoko items

Customer who recommended this item
925 (Based on 953 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Manufacturer/
Place of origin
Unicharm / JAPAN Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Brief Description $39.9 +FREE SHIPPING【JAPAN NEW Package -Bundle of 3/4】Disney MamyPoko★Diapers Tape/Pants M~XXL
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (340)

Customer Photo Review board

Highly Recommend JAPAN NEW Packaging -Bundle of 3/4】

JAPAN NEW Packaging -Bundle of 3/4】

Carton Sale:Tape L|54 x3 | Merries baby wipes:Nil | Note:All orders will be delivered from Nov 23th | Add:Nil

+ Add this option
Dec 16, 2017
ce_*******

Highly Recommend 2 free fans

Fast delivery with 2 free handfans! Thumbs up

Carton Sale:Tape M|64 x3 | Free GIFT for U:❀Portable folding Handmade Silk Fan❀ | Merries baby wipes:Nil | Add:Nil

+ Add this option
Dec 16, 2017
psy*******

Highly Recommend Prompt delivery

Received item within 2-3 days and everything was in good order

Carton Sale:Tape L|54 x3 | Merries baby wipes:Nil | Add:Nil

+ Add this option
Dec 16, 2017
not*******

Recommend received

received with good condition.....

Carton Sale:Tape L|54 x3 | Free GIFT for U:❀Portable folding Handmade Silk Fan❀ | Merries baby wipes:Nil | Add:Nil

+ Add this option
Dec 15, 2017
yaa*******

Highly Recommend Fast delivery

Item came in quite fast. Good buy 👍

Carton Sale:Tape M|64 x3 | Free GIFT for U:❀Portable folding Handmade Silk Fan❀ | Merries baby wipes:Nil | Add:Nil

+ Add this option
Dec 15, 2017
wan*******

Customer Review (953)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Dec 16, 2017 ce_*******
Highly Recommend Dec 16, 2017 psy*******
Highly Recommend Dec 16, 2017 Won*******
Highly Recommend Dec 16, 2017 not*******
Recommend Dec 15, 2017 yaa*******
Highly Recommend Dec 15, 2017 wan*******
Highly Recommend Dec 15, 2017 smi*******
Highly Recommend Dec 15, 2017 ste*******
Highly Recommend Dec 15, 2017 rac*******
Highly Recommend Dec 15, 2017 che*******

Item Q&A(70)

Status
Question & Answer
Date
Member
Unanswered
2017-12-16
imm*******
User

Can restock for tape size L x 3?

Unanswered
2017-12-16
ide*******
User

Hi, it has been two weeks and I have not received the refund of $34. Pls refund right away. Thank you.

Answered
2017-12-15
jer*******
User

This is unisex?

User

yes:)

Processing
2017-12-14
sko*******
User

I purchase pamper and wet tissue when qoo deliver pamper to my home as I receive pamper only . No free gift and no wet tissue.

User

Dear Customer, appologies for the delayed reply as we were off yesterday. We are able to send the missing wet tissues and free gift if you would like, however we would request you to cancel the request for "cancel/refund”. Do let us know if you would still like us to send the items over or if you would prefer a refund of the wet wipes. Thank you and we appologize for the inconvience casused.

Answered
2017-12-14
she*******
User

Hi, can I check what is the price? Is it suppose to be $39.90? I added XL pants and it became $56.90. Kindly clarify.

Thank you!

User

because now pants XL 4 packs per of carton.

because now pants XL 4 packs per of carton.
(Dec 14, 2017 14:23)

Answered
2017-12-12
sil*******
User

Hihi thought it was 39.90? On the pic but wheb i cart out for size m. Its 48.50 thanks

User

Dear Customer, we are aware of the error in the final price & picture and are currently sorting the issue out with Qoo10. Appologies for the inconvience.

Answered
2017-12-03
ton*******
User

How come we can’t apply the coupon from qoo10?

User

should be no problem... could you try again? but need use the coupon on normal price items :)

Answered
2017-12-03
ide*******
User

I ordered on 30 Nov as it shows two cartons of Tape L/54 (6 packs) for $39.90 and two cartons of Pants L/44 (8 packs) for $73.90, so it was a mistake?!

I have already paid $113.80. Please change the order to two cartons of L/54 and refund me $34.

When will these two cartons be delivered and when will the refund be done?

See my order number in the attached picture.

User

No problem. We are really sorry about our wrong setting for the option price. We will ship out on Monday and refund you the differece. Thanks for your understanding.

Address
RUBY INDUSTRIAL COMPLEX 35 TANNERY ROAD #05-02
Available during
周一~周五:上午11点~下午5点 周六,周日:停业
Ask Question

Recommended by Smart Shoppoing Assistant

Policy & Notice