Crayola
Crayola Join Fellow
7,144 Fellows
MINISHOP RATE 80%
[Apply Q10 Coupon]Crayola Color Wonder Mess Free Disney Range Products
2 items sold
15.7

CRAYOLA[Apply Q10 Coupon]Crayola Color Wonder Mess Free Disney Range Products

See all CRAYOLA items

Customer who recommended this item
48
Customer Satisfaction Score
82%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 70%/100%
  • Service 80%/100%
Manufacturer/
Place of origin
Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Qoo10 Pickup & Return Service (Return shipping company : Qxpress)
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (28)

Show My List

Customer Review (34)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Not Recommend Jan 21, 2019 dio*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 18, 2019 bee*** (SG SG)
Netural Jan 16, 2019 sha*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 14, 2019 bub*** (SG SG)
Netural Jan 11, 2019 zen*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 10, 2019 van*** (SG SG)
Not Recommend Jan 10, 2019 chr*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 05, 2019 cyl*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 05, 2019 bab*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 03, 2019 are*** (SG SG)

Item Q&A(16)

Status
Question & Answer
  • Answered
    Question
    est******* 2019-01-03
    Answer
    Dear Valued Customer, have you request a refund for this order?. thank you
    Crayola 2019-01-03
  • Answered
    Question
    pra******* 2019-01-02
    Answer
    Dear Valued Customer, have you already check the quantity? Thank you
    Crayola 2019-01-03
    Question
    Quantity is just 1. Are you saying its still 12$? I dont see it
    Answer
    Dear Valued Customer, please provide us a screenshot. thank you
    Question
    I see you have reduced the price a little but still more expensive than couple of weeks back. See screenshots of the same item from my last order at $12.90 now costs $5 more and is $17.90. Just couple of days ago you had listed for $25.90. Very surprising.
    Question
    From previous order
    Answer
    Dear valued customer, it might be due to we are having some promotion going on in that time. So it is back to normal price for now.
  • Answered
    Question
    tia******* 2018-12-31
    Answer
    Private Enquiry
    Crayola 2019-01-03
  • Answered
    Question
    tub******* 2018-12-26
    Answer
    Dear Valued Customer, we apologise for the delay, your package is already in the delivery courier. please kindly wait. thank you
    Crayola 2018-12-27
  • Answered
    Question
    bab******* 2018-12-25
    Answer
    Dear Valued Customer, we apologise for the delay, your package is already in the delivery courier. please kindly wait. Thank you
    Crayola 2018-12-27
  • Answered
    Question
    nat******* 2018-12-22
    Answer
    Dear Valued Customer, we apologise for the delay, we will try to expedite your delivery process. Thank you
    Crayola 2018-12-26
    Question
    Thank you.
    Answer
    Dear Valued Customer, please kindly wait. Thank you
    Question
    Hi, is the item out of stock? I promised my nieces to gift it to them this weekend as Christmas pressie.
    Answer
    Dear Valued Customer, we apologise for the delay, we will process your order and expedite ,But if you wish for a refund instead, we will fulfill it. Please do let us know your preference. Thank you.
    Question
    Dear Seller,

    Will I still get the voucher? Thanks
    Question
    Hi seller, since you are unable to meet my orders. Please kindly process a refund as I'm unable to cancel while shipping on delivery. Thank you.
    Answer
    Dear Valued Customer, have you request a refund for this order?. thank you
  • Answered
    Question
    myl******* 2018-12-21
    Answer
    Private Enquiry
    Crayola 2018-12-27
  • Answered
    Question
    Kar******* 2018-12-20
    Answer
    Dear Valued Customer,

    We apologise for the delay due to the heavy traffic on 12.12 and shortage of the stocks. Our new stocks will be arrived today, we will try our best to ship out all the orders for you.

    Once again, we apologise for the inconvenience caused, we will really appreciate that if you can wait for the parcel to come.

    Thank you
    Best Regards
    Crayola 2018-12-21
Ask Question
Address
OXLEY BIZHUB 73 UBI ROAD 1 10-49

Recommended by Smart Shopping Assistant

Policy & Notice
How to Return/Exchange