X
ifashionyou
ifashionyou Join Fellow
796 Fellows
GOOD MINISHOP RATE 90%
☀️ Summer Promo! ☀️ Fuss-free Basics ☀️ Tanktop/Tee/Spaghetti/Socks ☀️
249 items sold
2.99

☀️ Summer Promo! ☀️ Fuss-free Basics ☀️ Tanktop/Tee/Spaghetti/Socks ☀️


Customer who recommended this item
6252 (Based on 7191 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Manufacturer/
Place of origin
Taiwan Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.

Select Item

BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (1,642)

Customer Photo Review board
Nov 17, 2017
tin*******
Nov 17, 2017
shi*******

Highly Recommend Nice colour

Fast delivery and received in good condition. Will buy again.

Colour:Orange | Series:Loose Fit TEE(+S$2.99)

+ Add this option
Nov 10, 2017
ste*******

Highly Recommend Item received

Happy with my 2nd purchase.

Colour:Black | Series:Body Fit TEE(+S$1)

+ Add this option
Nov 09, 2017
val*******
Nov 08, 2017
shi*******

Customer Review (7,191)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Nov 18, 2017 che*******
Highly Recommend Nov 17, 2017 gso*******
Highly Recommend Nov 17, 2017 tin*******
netural Nov 17, 2017 shi*******
Recommend Nov 17, 2017 cel*******
Recommend Nov 15, 2017 ail*******
Highly Recommend Nov 14, 2017 lkt*******
Highly Recommend Nov 13, 2017 jun*******
Highly Recommend Nov 12, 2017 lin*******
Highly Recommend Nov 12, 2017 str*******

Item Q&A(677)

Status
Question & Answer
Date
Member
Answered
2017-11-18
pat*******
User

Hi seller, thanks for the free gifts but I ordered White colour but u sent wrongly, there is no white.. thanks

User

Already inquiries replied. Thank you.

Answered
2017-11-18
Jta*******
User

Loose fit tee- please adcuse availability of loose tee

User

Dear customer,

Which colour do you like to purchase?

Answered
2017-11-06
pac*******
User

hi what’s the type of material used for the t-shirt’s?

User

Dear customer,

Which type of t shirt please?

User

the loose fit tee

User

Dear customer,

Some are cotton, cotton mixed polyester

Answered
2017-11-04
nic*******
User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

Answered
2017-10-14
loi*******
User

Hi Seller,

My order no.: 113884474. I had ordered 4pcs but only received 3pcd. I am short of 231457920 Jean blue. Please hope to hear from you soon. Thanks.

User

Dear customer,

Sorry as Jean Blue our latest stock which just arrived. We sent seperately. You will receive early nx week.

Answered
2017-10-14
lee*******
User

Dear Seller
Can u pls check on yr data system under the shipping rate for Singpost S$0.50 or Qxpress S$2.99 why is it that whenever we select under Singpost while placing the order apparently yr system automatically compute the grand total price of S$8.97 under Qxpress delivery instead of S$6.48 for Singpost price? Can u pls check the faulty error & update this error in yr system so that we can successfully compute the price of S$6.48! Pls update the adjustment & reply. Thanks.

User

Dear customer,

Thank you for your feedback.

We have checked & it manages to go under normal mail. However, you can purchase 2 pcs for free shipping under normal singpost.

User

No dear Seller you should check the error at the final Credit Card/Visa payment page computation of the grand total price that's the one I am referring to which adds the Qxpress delivery charges S$2.99 instead of the Singpost charges 50 cents. The error computation in yr data system still there even now when I tried. So pls get yr system analyst to adjust the grand total for the computation of the Singpost charges. Tks.

User

Already inquiries replied. Thank you.

User

Dear seller
I am talking abt the "Order Summary" page under the "Total Order amount" it keeps on adding & include the Qxpress S$2.99 when we select Singpost mail it does not automatically include the 50cents charges instead. For yr info I hve just tried many times. Can you pls ask yr data system analyst to look into this matter seriously so that we can place order & buy more under the Singpost mail charges??? Pls check properly again before telling us that "Already inquiries replied" ok. Thanks for yr understanding. Will wait for yr adjustment to rectify this fault error in yr system so that we can place order soon. Pls update once it's done. Tks.

User

Dear customer,

Please see attached picture for order summary.

We also sent you a text message through your mobile if you need further assistance!

Answered
2017-10-11
lee*******
User

Dear Seller
When will you restock for the Pink colour Loose-fit Tee pls because I wish to buy? Thanks.

Pls restock pink colour Loose fit Tee ASAP & update in yr data system so that we can place order. Tks.

User

Dear customer,

Factory side is currently no stock for pink colour.

We will update once the stock arrive as certain colour is only available occasionally.

Thank you for your order

Answered
2017-09-16
sno*******
User

When will you restock loose fit tee in Pink?

User

Dear customer,

It will be around 2-3 weeks

Ask Question

Recommended by Smart Shoppoing Assistant

Policy & Notice