Cheapest store
Cheapest store Join Fellow
1,818 Fellows
MINISHOP RATE 70%
*$8.9 Nett Price!* Buy 3 Free Shipping*Candy Colorful Skinny Pants long Pant*Casual pants
25 items sold
8.90

*$8.9 Nett Price!* Buy 3 Free Shipping*Candy Colorful Skinny Pants long Pant*Casual pants


Customer who recommended this item
521 (Based on 730 reviews)
Customer Satisfaction Score
85%
  • Product 80%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 80%/100%
  • Service 90%/100%
Pay only one shipping fee for purchasing multi items among same shipping fee group items in a cart. Moreover shipping fee is free when purchasing above $22.80 in a cart.
  • $8.90
    Add to cart
  • $7.90
    Add to cart
Manufacturer/
Place of origin
Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (228)

Customer Photo Review board

netural Received item well packed

Received item well packed

Model:Design-7 | Color:Navy | Size:5XL | Lace Safety Shorts:0 pc

+ Add this option
Nov 15, 2017
jov*******

Highly Recommend skinny jeans

buy 3 pcs,thank u seller

Model:Design-5 | Color:Black | Size:3XL=31 | Lace Safety Shorts:0 pc

+ Add this option
Sep 05, 2017
Yen*******

Recommend Received 3 out of 4 items ordered

Received 3 out of 4 itens ordered

Model:Design-14 | Color:Picture color | Size:5XL | Lace Safety Shorts:0 pc

+ Add this option
Aug 30, 2017
jov*******

Highly Recommend 2nd purchased

Happy with my purchased.i always bought 5 pairs .material is good and price really cheap.thank you

Model:Design-1 | Color:Light sky blue | Size:2XL=30 | Lace Safety Shorts:0 pc

+ Add this option
Aug 24, 2017
ei_*******
Aug 21, 2017
tar*******

Customer Review (730)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
netural Nov 15, 2017 jov*******
Highly Recommend Nov 06, 2017 Sha*******
Highly Recommend Nov 06, 2017 cri*******
Highly Recommend Nov 05, 2017 tsh*******
Highly Recommend Sep 30, 2017 Ait*******
Highly Recommend Sep 05, 2017 Yen*******
Highly Recommend Sep 05, 2017 tat*******
Recommend Aug 30, 2017 jov*******
netural Aug 24, 2017 dap*******
Highly Recommend Aug 24, 2017 ei_*******

Item Q&A(106)

Status
Question & Answer
Date
Member
Answered
2017-10-23
lil*******
User

Hi may I know what is the update for my order? Order #231599627

User

Dear Customer
Sorry, I have been sent,the package is delayed by the courier company,
The system can be track in tomorrow .
Now you will be receive the parcel in 2-4 working days.Thank you.

Answered
2017-09-04
chi*******
User

When can refund???

User

Dear Customer
Sorry, I can not see your order number.
Thank you.

Answered
2017-08-24
dap*******
User

Hi there,

I have just received my order. To my disappointment, I have only received 3 pcs out of 4 pieces that I have ordered.

Can you please send the remaining piece to me soonest.

There are 2 pcs in the order but only 1 was sent to me.

Regards

User

sorry,Your order number is?
Thank you.

User

222876225

User

Dear Customer
Sorry, 222876225 is non-receipt claim - Request.
2 pc, I can not refund 1 pc,
You can cancel the non-receipt claim - Request.
I can choose to refund 222876224.
Their price is the same. Thank you.

User

Hi there,
I have removed the non-receipt claim. Please refund.

Regards

User

Dear Customer
ok, which order number? You removed the non-receipt.
Thank you.

User

Hi there,

It is the order for 2 items and that 1 was sent. Hence I put up the non-receipt. You asked for the order number I have already given you in the previous message. You asked me to removed the non-receipt claim and I did. Please process the refund.

User

222876224.I have applied for refund, QOO10 will transfer to you,
Thank you.

Answered
2017-08-19
lly*******
User

Order No. 222527560
Hi, where is my order. Almost 1 month since i order on the 18 July. Thank.

User

Dear Customer
Sorry,There are number of goods is lost by the express, including your item,I have applied for refund, QOO10 will transfer to you,
Thank you.

Answered
2017-08-19
lly*******
User

Order No. 222879823
Hi, where is my order. Almost 1 month since i order on the 21 July. Thanks.

User

Dear Customer
Sorry,There are number of goods is lost by the express, including your item,I have applied for refund, QOO10 will transfer to you,
Thank you.

Answered
2017-08-18
chi*******
User

already 1 month , still not received my pants, when can received??? order no 222008013,222008014,222008015

User

Dear Customer
Sorry,Your item may be lost, I have been resent,the package is delayed by the courier company,
Now you will be receive the parcel in 3-5 working days.Thank you.

Answered
2017-08-14
chi*******
User

when I Can received my order ???????????????????

User

sorry,Your order number is?

Answered
2017-07-30
cin*******
User

Dear Seller,

I still have not received my pants, pls check and advise the status for order no. 112019893.

User

Dear Customer
Sorry, I have been resent,the package is delayed by the courier company,
Now you will be receive the parcel in 4-5 working days.Thank you.

Address
54 WILKIE ROAD 54 WILKIE ROAD
Ask Question

Recommended by Smart Shoppoing Assistant

Policy & Notice


Similar Items

loading item