QooLife
QooLife Join Fellow
63,260 Fellows
POWER MINISHOP RATE 90%
[FRISO]【FREE ACTIVITY WALKER TOY WORTH $89】Friso LockNutri Technology 1.8KG 2/3/4 {BUNDLE OF 3}
82 items sold
200.00

Friso[FRISO]【FREE ACTIVITY WALKER TOY WORTH $89】Friso LockNutri Technology 1.8KG 2/3/4 {BUNDLE OF 3}

See all Friso items

Customer who recommended this item
267 (Based on 271 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Notice

Subject Register Date
QX QUICK Seller 2017-05-31
CHANGE ORDER INFO Seller 2017-05-31
Cancel/Refund Seller 2016-12-20
more
Manufacturer/
Place of origin
FRISO SG Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
Brief Description Friso Gold Stages | First Steps Stage 2 | Young Explorer Stage 3 | Bright Star Stage 4 900G | Make Your Child Stronger On The Inside | LockNutri Technology | Natural nutrient Easy on tummy
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (111)

Customer Photo Review board

Recommend Good buy

Fast delivery and good. Happy with purchase.

Bundle of 3:03. Friso Gold 4 1.8KG x3 | FREE TOY:01. Play ‘n Scoot Pirate Ship (Worth $99)

+ Add this option
Dec 15, 2017
lay*******

Recommend ok with free gift......

ok with free gift......

Bundle of 3:03. Friso Gold 4 1.8KG x3 | FREE TOY:01. Play ‘n Scoot Pirate Ship (Worth $99)

+ Add this option
Dec 14, 2017
sie*******

Highly Recommend Goods receive

Repeat purchase...Very good will order again Thank you for the free toy

Bundle of 3:02. Friso Gold 3 1.8KG x3(+S$32.30) | FREE TOY:01. Light n Go 3-in-1 Activity Walker (Worth $89)

+ Add this option
Dec 12, 2017
Mei*******

Highly Recommend Highly recommended!

Cheaper than store and with a free pirate ship! And my boy is saying "I'm going to be the Pirate king!" 😂

Bundle of 3:03. Friso Gold 4 1.8KG x3 | FREE TOY:01. Play ‘n Scoot Pirate Ship (Worth $99)

+ Add this option
Dec 07, 2017
pea*******

Highly Recommend Fast delivery

Fast delivery! Received within 2 days.. Thanks for the toy as well.. Thanks

Bundle of 3:02. Friso Gold 3 1.8KG x3(+S$32.30) | FREE TOY:01. Play ‘n Scoot Pirate Ship (Worth $99)

+ Add this option
Dec 06, 2017
che*******

Customer Review (271)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Dec 15, 2017 spi*******
Recommend Dec 15, 2017 lay*******
Recommend Dec 14, 2017 sie*******
Highly Recommend Dec 12, 2017 Mei*******
Highly Recommend Dec 10, 2017 dal*******
netural Dec 10, 2017 gar*******
Highly Recommend Dec 07, 2017 des*******
Highly Recommend Dec 07, 2017 pea*******
Highly Recommend Dec 07, 2017 ksu*******
Highly Recommend Dec 06, 2017 che*******

Item Q&A(60)

Status
Question & Answer
Date
Member
Notice
Seller

QX quick orders:

If QX quick delivery passed desired shipping date/time, when customer isn't around, we will not be able to send a reshipping request on our end.
QXquick orders that does not fit the shipping requirement, it will be changed to QXpress standard courier services automatically.

If items ordered are out of stock, qxpress will not be able to deliver the items, shipping will be changed to a later date of delivery, at the same timeslot.

Thank you

Notice
Seller

CHANGE ORDER INFO

For all order info changes, customers would need to cancel and reorder, because we are unable to make any changes on our end.

Order info changes includes:
1) Change of delivery address
2) Change of items - Quantity/Type
3) If customer did not select the free gift - request to add in, we are unable to do so as well.
4) For special cases, we will be charging extra shipping fee

Notice
Seller

Dear buyer,


CANCEL/REFUND

Please understand that all orders are automatically received, packed, and delivered. Therefore if you have made a wrong order or would like add on another item, please cancel your order and reorder. Refunds will be initiated automatically when orders are cancelled. You may cancel your order via: [My Qoo10] > [Cancel/Refund].

Thank you!

Notice
Seller

Dear buyers,

All Parcels will be delivered to the letterbox directly via Singpost. In the case of large parcel which may not fit into the letterbox, the postman will deliver to your doorstep. If delivery is undelivered (nobody is at home), the postman will leave a collection slip at your door for collection at the nearest post office. No tracking number is available for normal mail so please be advised that it is at your own risk. NO REFUNDS WILL BE PROVIDED thus Delivery with TRACKING is HIGHLY RECOMMENDED. Delivery usually takes 2-5 working days but minor cases delay up to 3 weeks.

Thank you very much for your understanding!

Notice
Seller

Dear buyers,

ALL SHIPPING information, timings or any changes/addition to the memo will require a cancellation of the order and then a re-order with the correct information.

We CANNOT edit ANY information once order is placed and we cannot set the time for the delivery.

If order is shipped and any info or timing needs to be changed, before delivery the driver will call you at the time you can set the time with the delivery company or you can contact Qxpress (shipping company : +65-6661-9100 / info@qxpress.sg)


Thank you very much for your understanding!

Notice
Seller

EXCHANGE/RETURN


For all exchanges and return before 7 days, kindly request for a return by going to MyQoo10 > Shopping list > Exchange/Return and select return. Once item is returned you will receive a full refund and you may re-order the item again or if you returned the item and want a different size of the same price range kindly message the seller once you have returned your item then give your order number and ask for the item stock level and if there is stocks we can exchange your order.
AFTER 7 days please contact the seller to REQUEST for an exchange/return request.


Instructions@ http://www.qoo10.sg/gmkt.inc/CS/NHelpFaqContents.aspx#none

Answered
2017-12-12
mis*******
User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

Answered
2017-12-11
toj*******
User

Hi, would I be able to find out if the expiry will be 1st half or 2nd half of 2018
Appreciate your reply soon.. TIA

User

Dear Customer, the milk should be arriving as per the expiry dates listed in our item description. As for which of the 2 that will be sent, that is controlled by the warehouse as they are the ones who pack and send the items out for delivery. We can include a memo, but considering it is promotional period and deliveries are currently high, we cannot be certain that you will get the ones with your desired expiry dates.
Thank you.

Answered
2017-11-26
pep*******
User

When is the expiry date for friso 4?

User

Dear Customer,
We are unable to reveal the expiry dates due to company policy.
However our stocks are quite fresh as we have just received them from our suppliers.
Thank you

Answered
2017-11-24
bub*******
User

Hi. May i know the expiry for friso 3?

User

Dear Customer,
We are unable to reveal the expiry dates due to company policy.
However, our stocks are quite fresh as we have just received them from our suppliers.
Thank you

Answered
2017-11-23
ali*******
User

Hi seller
I took pictures of d 2 boxes.
1 box dated 11 Oct n d other dated 8 Nov.
I recd email u send out on 8 Nov.

User

Dear Customer,

Thank you for ordering with us. Do inform us of any issues which you might have with your orders.

Have a nice day.

Answered
2017-11-23
ali*******
User

Hello seller 2 weeks had pass still no proper reply back from you. Can u pls do something. I told u wat I bought is 5+1 not bundle of 5 ok

User

Dear Customer,
Could you kindly take a picture of the items you received including a picture of the delivery details on the parcel for our reference.
Thank you

Answered
2017-11-23
ali*******
User

Hello seller 2 weeks had pass still no proper reply back from you. Can u pls do something. I told u wat I bought is 5+1 not bundle of 5 ok

User

Dear Customer,
Could you kindly take a picture of the items you received including a picture of the delivery details on the parcel for our reference.
Thank you

Answered
2017-11-18
ali*******
User

Hello seller why until now you have not reply. What I bought is 5+1. So where is another tin. Can pls reply.

User

Dear customer, the promotion is a bundle of 5. You should be receiving a total of 5 tins

Address
PRINT CENTRE 2 JURONG PORT ROAD PC3 #01-02/03
Ask Question

Recommended by Smart Shoppoing Assistant

Policy & Notice