X

smileducks
smileducks KR Join Fellow
1,955 Fellows
GOOD MINISHOP RATE 90%
👑2018 NEW ITEM👑 [LANEIGE] BEST LIP COLLECTION /(New) Tatoo Lip Tint / Stained Glasstick / Lipstick
13.11

LANEIGE👑2018 NEW ITEM👑 [LANEIGE] BEST LIP COLLECTION /(New) Tatoo Lip Tint / Stained Glasstick / Lipstick


Customer who recommended this item
120
Customer Satisfaction Score
97%
  • Product 100%/100%
  • Price 100%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 100%/100%
Manufacturer/
Place of origin
LANEIGE / KOREA Condition New Product
Shipping From From Overseas (South Korea)
help
Material
Payment Method Q*Coin Pay, VISA, MasterCard, American Express, Union Pay, PayPal, E-Nets, Cash Deposit, Q·account, GrabPay, Rely, PayLah!, AXS, NETS QR, AliPay, WeChat Pay, Convenience Store
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Qoo10 Pickup & Return Service (Return shipping company : Qxpress)
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (45)

Customer Review (103)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Jan 12, 2019 mel*** (SG SG)
Recommend Jan 12, 2019 ara*** (SG SG)
Highly Recommend Dec 28, 2018 luc*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 21, 2018 mel*** (SG SG)
Recommend Oct 03, 2018 can*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 02, 2018 ice*** (SG SG)
Highly Recommend Sep 15, 2018 ang*** (SG SG)
Highly Recommend Sep 13, 2018 cml*** (SG SG)
Highly Recommend Sep 12, 2018 jar*** (SG SG)
Recommend Sep 09, 2018 Zas*** (SG SG)

Item Q&A(4)

Status
Question & Answer
  • Answered
    Question
    mel******* 2018-12-19
    Answer
    Dear Customer,
    We're sorry for the delay.
    We've stocked your original order item (# 3. Pushia Ruby (sparkle limited) and we will ship out your pacakge today: )
    Thanks for your waiting and happy holidays!
    smileducks 2018-12-20
    Question
    Hi, I still haven't receive it and there's no tracking information available. Can you update me the current status?
    Answer
    Hi there,
    We sent out your order on 2018-12-20, PM 2:31.
    Your tracking number is SGP140984192.
    Since it was a christmas last week, maybe the delivery could be delayed little.
    Please check and if you don't get your item after, please contact us again. We really hope you can get your item soon! Thank you so much :)
    Question
    Is it sent by qexpress? There’s no tracking information when I enter the tracking number. It says “not found”. Are you able to check in your end on its tracking? It’s been more than 2 weeks. It was meant as a Christmas gift.
    Answer
    Hi,
    Since we get a lot of inquiries about the products that were sent on 20th, we called the Q Express and they told us that they have the problem about the delivery that was processed on 20th.
    They are looking for the items right now, but they won't be working on 12/31, 1/1, 1/2. I think we would have to wait until 1/3.
    If you don't get your information then, we will call them on 1/3, so would you please contact us again?
    We apologize once again for any inconvenience and thank you so much for understanding.
    If you have any more inquiries, please let us know.
    Thank you.
    Question
    Ok noted. Thank you so much for the quick response. Happy New Year
    Answer
    We thank you for your kind understanding.
    Please do inquire us if you don't get your package then.
    You too have a great New Year :)
    Thanks.
    Question
    Hi. I still have not receive it. Orders I made two days ago has already been delivered by qexpress. I think you need to check with qexpress what they have done to the items. :(
    Answer
    Hi, we sent our delivery information to them already.
    So, we called them today and they told us that they are looking for this. I am so sorry but we would have to wait until tomorrow.
    I personally asked the manager about this and he said that we have to wait until tomorrow.
    Please wait for one more day. I apologize once again.
    Thank you.
    Question
    Hi, any updates?
    Answer
    Hi there,
    Since we can't track your order through our system, I guess you haven't got them yet.
    We are constantly contacting them but all they said was they are still looking for the items.
    I will contact them right now and let you know as soon as possible.
    I am so sorry. Let me call them today again.
    We apologize once again and I will contact you within today.
    Question
    Sigh. This is one of the most tedious transaction I’ve experienced on Qoo10 so far. Are you able to send me another one and then ask them to return to you if they find it? It’s been 3 weeks!
    Answer
    Dear our valued customer,
    Firstly, We are so sorry for delayed delivery.
    Your order was sent on 18-12-20, but since Q Express lost our package, the delivery is being delayed too long.
    We sent our delivery information to them few days ago, but we haven't got any respond yet.
    So, we decided to send your order again or process a refund.

    We have your item in stock now, so we will send you again tomorrow. We apologize once again and thank you so much for your patience.
    We will appreciate that.
    I will be waiting for your decision. Thank you so much :)
    Question
    Please send again. Cos like I mentioned before, it was suppose to be a Christmas gift. And I’m still oweing my mum her gift because of this delay. I hope they recover it soon but I really don’t wish to wait any longer.
    Answer
    I am so sorry :(
    Maybe we could send you some samples as an apology.
    We will send you tomorrow as soon as possible.
    We apologize once agian.
  • Answered
    Question
    xua******* 2018-11-05
    Question
    Private Enquiry
    Answer
    Private Enquiry
    smileducks 2018-11-06
  • Answered
    Question
    tle******* 2018-07-05
    Answer
    Dear Customer,

    Thanks for your inquiry.
    We recommend that you use it again after meals.
    It is lightly colored, but it needs to be colored for a clear coloration.
    smileducks 2018-07-06
  • Answered
    Question
    eil******* 2018-06-05
    Answer
    Dear Customer,
    Thanks for your inquiry.
    This item's high Moisture Melt texture keeps your lips moist.
    Please let us know if you have questions. Have a great day.
    smileducks 2018-06-05
Ask Question
Address
#602, 52 Seongnam-daero, Bundang-gu, Seongnam-si, Gyeonggi-do

Recommended by Smart Shopping Assistant

Policy & Notice
How to Return/Exchange