BeautyMart
BeautyMart Join Fellow
20,382 Fellows
GOOD MINISHOP RATE 90%
[6x50ml] NEW LAUNCH Vaseline Pure Petroleum Jelly
53 items sold
7.90

[6x50ml] NEW LAUNCH Vaseline Pure Petroleum Jelly


Customer who recommended this item
388
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Manufacturer/
Place of origin
Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (214)

Customer Review (289)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Nov 20, 2018 qll***
Highly Recommend Nov 06, 2018 jul***
Highly Recommend Oct 26, 2018 yhm***
Netural Oct 25, 2018 map***
Highly Recommend Oct 24, 2018 clo***
Highly Recommend Oct 24, 2018 eun***
Highly Recommend Oct 22, 2018 saj***
Highly Recommend Oct 21, 2018 raj***
Highly Recommend Oct 21, 2018 low***
Highly Recommend Oct 19, 2018 bai***

Item Q&A(31)

Status
Question & Answer
  • Answered
    Question
    lin******* 2018-11-07
    Answer
    Private Enquiry
    BeautyMart 2018-11-07
  • Answered
    Question
    geg******* 2018-10-23
    Answer
    Dear Valued Customer,

    Thank you for contacting our Customer Support. We are delighted to be at your service and will work towards resolving your issues. The new shipment of Aloe Fresh has arrived. We will ship out your item with new stock as soon as possible. We sincerely apologize for the inconvenience caused and hoped for your understanding regarding this issue.
    BeautyMart 2018-10-24
    Question
    Will appreaciate very much if you can let me know EARLIER that you have not sent out the items. Instead system appeared that you have sent out my items on 8 Oct. Very disappointed. May I know, if you have sent out my items by now?
    Answer
    Dear Valued Customer, the delivery status is automatically updated by Qoo10. We apologize for the inconvenience caused. Our system showed that your parcel is out for delivery today. We sincerely apologize for the inconvenience caused and hoped for your understanding regarding this issue.
  • Answered
    Question
    Zen******* 2018-10-18
    Answer
    Dear Valued Customer,

    Thank you for contacting our Customer Support. We are delighted to be at your service and will work towards resolving your issues. We sincerely apologize for the inconvenience caused and hoped for your understanding regarding this issue .Aloe Fresh is out of stock now. However, we can change them to Original/ Baby/ Germ Safe if you prefer. Thank you for your kind understanding.
    BeautyMart 2018-10-18
    Question
    0K,change Original /Germ Safe. thanks
    Answer
    Dear Valued Customer,

    Thank you for contacting our Customer Support. We are delighted to be at your service and will work towards resolving your issues. We will make the change and ship out your item as soon as possible. We sincerely apologize for the inconvenience caused and hoped for your understanding regarding this issue.
    Question
    为什么我1O月5号下单,今天10月22号,我还未收到商品,你们说芦荟缺货,要我更改,我也更改了,可是我看评语,有买家10月6号下单,1O月20号己收到商品,我的呢??????????????????????????????????????????????????????????????????-?…????
    Answer
    Dear Valued Customer,

    Thank you for contacting our Customer Support. We are delighted to be at your service and will work towards resolving your issues. Our system showed your item is delivered successfully on 23 OCT. We sincerely apologize for the inconvenience caused and hoped for your understanding regarding this issue as we are trying our best to resolve it.
  • Answered
    Question
    ych******* 2018-09-18
    Answer
    Dear Valued Customer, thank you for contacting our Customer Support. We are delighted to be at your service and will work towards resolving your issues. The expiry date is 2021 and we have our own method of checking the expiry date. Thank you for your kind understanding.
    BeautyMart 2018-09-18
  • Answered
    Question
    jov******* 2018-09-07
    Answer
    Dear Valued Customer, thank you for contacting our Customer Support. We are delighted to be at your service and will work towards resolving your issues. The expiry date is 2020. Thank you for your inquiry.
    BeautyMart 2018-09-10
  • Answered
    Question
    teo******* 2018-09-04
    Answer
    Dear Valued Customer, thank you for contacting our Customer Support. We are delighted to be at your service and will work towards resolving your issues.Your parcel is delivered and it will take 3-15 days for the delivery. If you still not receive the parcel by next tuesday, it will be possible that the parcel is lost and we will proceed to do a resend, Do let us know the condition at that time. Thank you for your inquiry and please kindly wait for the parcel.
    BeautyMart 2018-09-05
    Question
    Hi Seller,
    I received a parcel today (2019-09-06) but there is only 6 tubs instead of my order quantity 3 x (3+3) = 18. Please see attached photo. I would appreciate if you could send me the balance ASAP. Thank you.
    Answer
    Dear Valued Customer, thank you for contacting our Customer Support. We are delighted to be at your service and will work towards resolving your issues. We will proceed to do a resend by honestbee. Thank you for your kind understanding.
    Question
    Hi Seller, today is 2018-09-11 and I still didn't receive the remaining qty. If you have not sent it out could you please refund me the balance? Thank you.
    Answer
    Dear Valued Customer, thank you for contacting our Customer Support. We are delighted to be at your service and will work towards resolving your issues. Your parcel is shipped out yesterday and it takes 3-7 days for the delivery. Please kindly wait for your parcel. Thank you for your kind understanding.
  • Answered
    Question
    jes******* 2018-08-28
    Answer
    Dear Valued Customer, thank you for contacting our Customer Support. We are delighted to be at your service and will work towards resolving your issues. We do not have 100g container. Thank you for your inquiry.
    BeautyMart 2018-09-03
  • Answered
    Question
    fri******* 2018-08-23
    Answer
    Dear Valued Customer, thank you for contacting our Customer Support. We are delighted to be at your service and will work towards resolving your issues. We will proceed to do a resend by singpost. Thank you for your kind understanding.
    BeautyMart 2018-08-24
Ask Question
Address
OXLEY BIZHUB 73 UBI ROAD 1 #10-49

Recommended by Smart Shopping Assistant

Policy & Notice
How to Return/Exchange