Origins Super Spot Remover Acne Blemish Treatment Gel 10ml
12 items sold
18.00

OriginsOrigins Super Spot Remover Acne Blemish Treatment Gel 10ml

See all Origins items

Customer who recommended this item
239
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Notice

Subject Register Date
100% Guarantee Authentic and Brand New Products Seller Jan 27, 2016
Manufacturer/
Place of origin
Condition New Product
Shipping From From Overseas (Hong Kong)
help
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Customer Review (133)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Mar 12, 2019 ult*** (SG SG)
Highly Recommend Mar 05, 2019 bri*** (SG SG)
Highly Recommend Feb 24, 2019 thi*** (SG SG)
Recommend Feb 22, 2019 chu*** (SG SG)
Highly Recommend Feb 22, 2019 tas*** (SG SG)
Highly Recommend Feb 21, 2019 san*** (SG SG)
Highly Recommend Feb 21, 2019 zra*** (SG SG)
Highly Recommend Feb 19, 2019 nan*** (SG SG)
Highly Recommend Feb 18, 2019 Iam*** (SG SG)
Highly Recommend Feb 18, 2019 mal*** (SG SG)

Item Q&A(14)

Status
Question & Answer
  • Notice

    100% Guarantee Authentic and Brand New Products

    100% Guarantee Authentic & Brand New Products
    Cosmede
  • Answered
    Question
    li.******* 2019-01-22
    Answer
    Dear valued customer,

    Thank you for visiting our shop.

    We regret that we could not provide the manufacturing date as we are not sure which batch of product you will receive. The expiry date of this item in our stock is 2020 Oct.

    Please feel free to contact us again should you have further inquiries.

    We look forward to serving you again in the future.

    Thank you.

    Best regards,
    COSME-DE.COM
    Cosmede 2019-01-22
  • Answered
    Question
    acc******* 2018-11-20
    Answer
    Private Enquiry
    Cosmede 2018-11-20
  • Answered
    Question
    kar******* 2018-11-17
    Answer
    Dear Customer,

    Thank you for your message.

    We are checking with product team for your enquiry.

    We will get back to you asap.
    Please do not hesitate to contact us if you have further inquiries.

    Thank you!



    Best regards,
    COSME-DE.COM

    Dear Customer,

    Sorry for keep you waiting so long. We have asked Origins directly.

    They replied that: All ORIGINS products have been rigorously tested. However, since there are many physiological changes during pregnancy and each pregnant woman's constitution is different, we would suggest you to consult your doctor in advance.

    Please let us know if there's anything further we can do to assist.

    Thank you!

    Best regards,
    COSME-DE.COM
    (Nov 20, 2018 14:23)
    Cosmede 2018-11-19
  • Answered
    Question
    bab******* 2018-11-17
    Answer
    Dear Customer,

    Thank you for your order, your order is in process now.

    Normally it will take 1-2 business days for us to process the order..

    Please feel free to contact us again should you have further inquiries.

    We look forward to serving you again in the future.

    Thank you.

    Best regards,
    COSME-DE.COM
    Cosmede 2018-11-19
    Question
    Hi, i have not receive Order No. 283545186. Please help to check. Thanks
    Answer
    Dear Customer,

    Thank you for your message.

    According to the tracking information RP206155377SG, your order has arrived Singapore and is in transit.
    You can track status of order at http://track.quantiumsolutions.com/ and https://www.singpost.com/track-items.

    Normally it will take 5 to 8 business days for delivery. However, sorry that we cannot guarantee the exact delivery date since your order may be delayed by customs clearance and the processing time of local postal services vary.

    Please feel free to contact us again should you have further inquiries.

    Thank you!

    Best regards,
    COSME-DE.COM

  • Answered
    Question
    mic******* 2018-11-17
    Answer
    Dear Customer,
    Thank you for your message.

    Yes, it is $12.90. Please note that discount available period 17:00 ~ 00:00. If you see the total become $16.90. Please do not place the order but please capture the screen to us so that we can check first.

    Once again, we would like to apologize for the inconvenience that may have caused.

    Please do not hesitate to contact us if you have further inquiries.

    Thank you for your understanding.

    Best regards,
    COSME-DE.COM
    Cosmede 2018-11-19
  • Answered
    Question
    won******* 2018-11-11
    Answer
    Private Enquiry
    Cosmede 2018-11-11
  • Answered
    Question
    che******* 2018-11-01
    Answer
    Dear valued customer,

    Thank you for taking your time to write to us.

    According to the tracking information, your orders were delivered on 26-Oct.

    Would it be possible that your family members / neighbour / guard picked up the parcel for you? Or could you please kindly check your mail box / shoe box again carefully?


    If it is not the case, may you please check with your local post office? Please provide the post office with the tracking number, RP205993860SG and RP205989202SG.

    Please do not hesitate to contact us if you have further inquiries.

    Thank you for your understanding.

    Best regards,
    COSME-DE.COM
    Cosmede 2018-11-01
    Question
    Hi
    Yes someone took it for me but did not inform me. I already confirmed delivery.
    Thank you
    Answer
    Dear valued customer,

    Thank you for your reply.


    Glad to hear that and hope you enjoy the product!



    Please feel free to contact us again should you have further inquiries.

    We look forward to serving you again in the future.

    Thank you.


    Best regards,
    COSME-DE.COM

  • Answered
    Question
    juz******* 2018-10-31
    Question
    Hi just to update I have received the delivery. I have confirmed delivery. Thanks.
    Answer
    Dear valued customer,

    Thank you for your reply.


    Glad to hear that and hope you enjoy the product!



    Please feel free to contact us again should you have further inquiries.

    We look forward to serving you again in the future.

    Thank you.


    Best regards,
    COSME-DE.COM
    Cosmede 2018-11-01
Ask Question
Address
Hong Kong Kowloon Kwun Tong Hong Kong

Other popular items of the shop

5,685 items on sale Go to Shop

Recommended by Smart Shopping Assistant

Policy & Notice
How to Return/Exchange