thedada7
thedada7 Join Fellow
8,301 Fellows
10%
MINISHOP RATE 90%
[THEDADA1] Korean Fashion Ranking # 1 2017 arrivals Top Dress Casual Blouse Basic loose fit big size
67 items sold
8.50

[THEDADA1] Korean Fashion Ranking # 1 2017 arrivals Top Dress Casual Blouse Basic loose fit big size


Customer who recommended this item
754 (Based on 887 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Pay only one shipping fee for purchasing multi items among same shipping fee group items in a cart.
  • $5.90
    Add to cart
  • $6.20
    Add to cart
  • $8.50
    Add to cart
  • $8.50
    Add to cart
  • $8.50
    Add to cart

No Co-shipping item in shopping cart.
Please select items on the left side panel.

Manufacturer/
Place of origin
Condition New Product
Shipping From From Overseas (South Korea)
help
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (264)

Customer Review (887)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Dec 09, 2017 lin*******
Recommend Dec 07, 2017 blu*******
Highly Recommend Nov 29, 2017 sbe*******
netural Nov 29, 2017 lif*******
Recommend Nov 28, 2017 tin*******
Recommend Nov 28, 2017 nrr*******
Recommend Nov 23, 2017 den*******
Not Recommend Nov 21, 2017 law*******
Highly Recommend Nov 20, 2017 fa2*******
Highly Recommend Nov 20, 2017 ell*******

Item Q&A(120)

Status
Question & Answer
Date
Member
Answered
2017-11-25
mic*******
User

May I know when will be items be reaching?
It was sent out on the 8 Nov and I have yet to receive anything.

Please advise.
Thank you.

Hi, can I get a reply for this? If you are not sending the items, can i get a refund?

User

dear customer,
please contact "Qoo10" customer service.
Then you can get more detailed answers.
Have a nice day :)
Thank you !

Answered
2017-11-10
moo*******
User

Hi,Regards my order no.113682802 of 12 item I have made payment on 3rd Oct,until now 9th Nov I havn't receive the item.May I know when will the item be arrived???????

User

Dear Customer
I'm sorry to keep you waiting.
I can not confirm your order.
Contact us at Qoo10 Customer Center.
Or check your order number and ask again.
Thank you!

User

My order no.230859999,230860000,230860001,230860002,230860003,230860004,230860005,230860006,230860007,230860008,230860009,230860010.Can you check for me the shipp date,thanks.

User

Dear Customer
We apologize for the inconvenience.
Lost Courier.
Not resendable.
It will be canceled.
Thank you!

User

How do refund money back?????

User

dear customer,
please contact "Qoo10" customer service.
Then you can get more detailed answers.
Have a nice day :)
Thank you !

Answered
2017-11-09
Ani*******
User

Hi seller.
Do you have item D7554 in 5 pcs?

User

Dear Customer
Page options changed.
Please check again and ask.
Thank you!

Answered
2017-11-08
jas*******
User

Hello

Do you have black for the off shoulder top?
The same design for D7358(yellow) / D7400(grey) / D7401(white ivory) / D7402(orange).

I want black.

User

Dear customer
black is the sold out.
Have a nice day :)

Answered
2017-11-07
Ani*******
User

Hi. Regards my order of 233150321. I have made a massive order and payment on 30th Oct. I have enquired about the status of my items since 02nov17 and i did not receive a single reply. May I know have my items been sent out?

Hi... can i have a reply soon?

User

Dear customer,
We are sorry for this inconvenience
Out-of-stock products was becoming refund has been completed.
Once again, I'm really sorry T_T

Answered
2017-11-06
Ani*******
User

Hi. Regards my order of 233150321. I have made payment on 30th Oct. May I know when will the items be arrived?

User



Dear customer,
We are sorry for this inconvenience
Out-of-stock products was becoming refund has been completed.
Once again, I'm really sorry T_T

Answered
2017-11-02
lac*******
User

Hello seller! Would like to know why are some products without any code numbers. Are they sold out or is it just some technical problem?

User

Dear customer
Products without code numbers are out of stock.
Have a nice day :)

Answered
2017-10-23
mar*******
User

Need to check with you on sizes...are they in cm or inches in the tops. And the pants does not come in sizes..What does that mean?. Free size?. How big is your free size. Please advice. Thank you

User

Dear Customer
Product Details Please check the actual size of the bottom page.
Thank you!

Address
Sanggye-dong, Nowon-gu, Seoul 1049-18 jooil building 6 floors
Available during
월~금: 오전 11시~오후 4시 토,일, 공휴일: 휴무
Ask Question

Recommended by Smart Shoppoing Assistant

Policy & Notice