X
DAISO
DAISO Join Fellow
20,838 Fellows
$300.00
MINISHOP RATE 90%
159.00

TranscendTRANSCEND Portable HDD 2TB Store-Jet 25A3 USB 3.0

See all Transcend items

Customer who recommended this item
1286 (Based on 1339 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Manufacturer/
Place of origin
other Condition New Product
Shipping From From Overseas (South Korea)
help
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (570)

Customer Photo Review board
Oct 05, 2017
sta*******

Recommend Transcend 2 tb

Just received it yet to try out

TYPE:TRANSCEND 2TB Store-Jet 25H3 Purple

+ Add this option
Sep 09, 2017
Asi*******
Aug 21, 2017
yeo*******

Highly Recommend Received the item.....................

Received the item.....................

TYPE:TRANSCEND 2TB Store-Jet 25H3 Purple

+ Add this option
Aug 18, 2017 1
ron*******
Aug 07, 2017 1
mar*******

Customer Review (1,339)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
netural Oct 17, 2017 tbo*******
Highly Recommend Oct 05, 2017 sta*******
Recommend Sep 30, 2017 lho*******
Recommend Sep 09, 2017 Asi*******
Highly Recommend Aug 21, 2017 yeo*******
Recommend Aug 20, 2017 nor*******
Highly Recommend Aug 18, 2017 ron*******
Highly Recommend Aug 10, 2017 aiw*******
Recommend Aug 07, 2017 mar*******
Highly Recommend Aug 06, 2017 POO*******

Item Q&A(112)

Status
Question & Answer
Date
Member
FAQ
Seller

Don't Worry, Use Qxpress Tracking System http://www.qxpress.asia/gmkt.inc/ Qxpress office Tel is 6434 8400 or 6434 8420. You can also email them at sg_cs@u-rasia.com to check the delivery status.

FAQ
Seller

- we arrange all the shipping for free with full refund ,in case of (1) damaged or faulty due to manufacturer fault. (2) incorrect goods delivered by us. - if the box is opened by a buyer, return is not acceptable . - if not opened, a buyer who wants return should pay the round shipping fee and restocking fee (%15)

FAQ
Seller

most of our items are for 220V-240V ( remains for 100V-240V ) so all of them can be used in Singapore without problem. the plug cord type is 2 round pins so buyers need a plug connector which fits with SG type.

FAQ
Seller

we , as a seller , are not responsible for the customs fee. please leave a note if any request about that.

FAQ
Seller

It will usually take 4-8 business days after shipment. The item that you placed an order for will be arriving soon. But, sometimes delay happen on shipment. If you have not receive your item within some more days please contact me via Qoo10 system. Thanks.

FAQ
Seller

If your item have any problem, please describe specific problems with your order on. via Email (kimberfeel@gmail.com) not Qoo10 system. If you can attach image file, it would be more helpful for us to check exactly. Thank you.

FAQ
Seller

Please return the item by registered airmail. I will resend you replacement after checking whether the item is faulty or not. If it is not faulty, the shipping fee is charged to you for resending. So please test the product one more time before returning. After that let me know the registered airmail tracking number. Thank you. way shipping please enclose with the product)

FAQ
Seller

Within one month: return shipping costs paid by seller 1-6 months: one-way shipping costs paid by customer 6-12 months: round-trip shipping paid by customer (one-way shipping please enclose with the product)

Answered
2017-09-03
cho*******
User

Hello Seller,

Kindly advice on the above enquiry?

Have a good night too..

User

Hi! Dear Customer.
Your message.

Please wait.
We identified your question.

Answered
2017-08-10
7ca*******
User

hi ,

can i check if your ipad 9.7 is both WIFI + Cellular enabled or just WIFI?
thanks

User

Hi! Dear Customer.
Your message.

I checked your question.
We are preparing answers.
Please wait.

User

hi ,

are you still checking on this ?

also in your time sale 9.7 WIFI 128 GB 5th generation model is this cellular(inserting sim card) + wifi enabled? in the product description , it says WIFI and 4G lite.

User

just WIFI

Answered
2017-08-10
ani*******
User

I had purchased 2 TB Adata (Transcend) HV100 Portable HDD in 2015, which is not working. I have communicated with Adata and they have confirmed that the HDD is under warranty (3 years) and I need to return the same to them through seller for replacement. Can you please help me on this?

User

Hi! Dear Customer.
Your message.

I checked your question.
We are preparing answers.
Please wait.

User

Any updates on the warranty claim?

Sending the photo of the HDD showing product serial no. which I sent to ADATA and they confirmed it's under warranty

User

Hi! Dear Customer.
Your message.

We checked your question.
We are preparing answers.
Would you wait for me?

User

Sir, it's already one week and still waiting for your response.

User

Is it inoperable?
Defects caused by your mistakes ... you have to pay for repairs.
Replacement is not possible.

User

It's under warranty of 3 years. How you decide it's my mistake? ADATA already agreed that item can be repaired / replaced by them. I have to send it through the seller so I am approaching you.

It's under warranty of 3 years. How you decide it's my mistake? ADATA already agreed that item can be repaired / replaced by them. I have to send it through the seller so I am approaching you.

User

Hi! Dear Customer.
Your message.

I can't answer you today.
Could you ask me again on Monday?

User

Today already Thursday!!

User

Hi! Dear Customer.
Your message.

We identified your question.
I am preparing for the answer.
Hold on a minute, please.

If you want a faster response ...
Could you ask me a question again?

User

I had purchased 2 TB Adata (Transcend) HV100 Portable HDD in 2015, which is not working. I have communicated with Adata and they have confirmed that the HDD is under warranty (3 years) and I need to return the same to them through seller for replacement. Can you please help me on this?

User

Hi! Dear Customer.
Your message.

We identified your question.
We are preparing answers.
Your answer may be slightly delayed.
We are checking our order last weekend.
Please wait a little longer.

User

The first request was made on 10th August so you have already taken almost around 3 weeks to check details and haven't yet confirmed anything. I have email from ADATA that the item is under warranty and need to send to them through seller.

User

Please send a traceable delivery.
Post office (certified mail)

Ga dong, 552, Donae-dong, Deogyang-gu, Goyang-si, Gyeonggi-do, Korea (10554)
82 2705 0106
Daiso shop

User

Postage to be paid by me?

User

If it's not a fault ...
You have to pay all the expenses.

User

If ADATA agrees and replaces/repairs HDD, it will be considered as factory fault and you will bear the charges? How it will be paid to me? And whatever the shipping cost, would you agree with that? Why don't you arrange shipping and if ADATA confirms it's my fault, I pay shipping cost. And for that I would like to get a statement from ADATA that is was my fault.

User

Please use the post office to send it to me.

User

As I asked, who will pay for the shipment? I agree that if it is my fault, I will pay for the shipment but if its not my fault and ADATA agrees with that, how?

User

You pay first.
If it's a defect ...
We will refund you.

User

I will send directly to ADATA. Based on their report we decide who has to pay. If it's my fault, I will bare the charges. If ADATA confirms it was not my fault, you refund me. Is it ok?

User

oke

Answered
2017-07-12
yan*******
User

Hi will you restock on blue colour?

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

We are planning next week.

Answered
2017-07-10
esc*******
User

Are you guys going to ship my order? It has been 10 days already. If you don't have stock, please indicate it and we will order from other places. It is not good to keep us wait

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

Please wait.
We are confirming it.
For additional questions, please re-created.

Answered
2017-07-06
jiu*******
User

Order no. 111519669
Order on 29 Jun and not yet received. Can help to expedite? Need this by tomorrow (7/jul/2017)

Please advice

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

Your answers may be delayed.
We'll check it out.
Please wait a minute.

User

Pls advice when can receive.

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

Please wait.
We are confirming it.
For additional questions, please re-created.

Answered
2017-06-10
jen*******
User

My Order No. 215918682. Placed order on 17May. Until today 10 June, still not yet received the item. Seller replied waiting for stock to come next week. SO DISAPPOINTED about this seller. And now, the seller still doing promotion. How are you going to fulfil your customers' orders? Ask your customers to wait for one month???? I requested you to refund my orders, when are you going to do it? Another one month????

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

Please wait.
We are confirming it.

Answered
2017-04-05
win*******
User

Can you please respond when will you be returning me my hard disk ? Please confirm the replacement set also.

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

Replace hard disk.
I will send it out next week.

User

Please advise what is the status

Where are both my hard disks?

Where are both my hard disks?

Where are both the hard disks?

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

I am really sorry.

I can not verify your order number.

Please tell us your address or order number.

User

What do you mean you can't verify my order? The hard disk I bought from you crash. You told me to send to Korea via registered mail to get data recovery. Now you claiming you can't verify my order? Can you get your supervisor to contact me ASAP...

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

Hard disk can not be recovered.
I will send you a new product.
TRANSCEND 2TB Store-Jet 25H3 Purple ??

User

Fine. But can u return me my original hard disk also?

User

I sincerely apologize to you.
This is an automated response system.

Korea is a public holiday this week.
We will start working next Tuesday.

All orders can be shipped after Tuesday.

Please wait a little longer.

User

Gentle reminder. Please send the hard disks as promised.

User

Thank you for choosing our store.
Your order has been confirmed.

'May 1 to May 7
This period is a holiday in South Korea.'
South Korean delivery company does not work on weekends.

All orders can be shipped sequentially after Tuesday.
We will send as soon as possible.
If delivery is delayed ...
We can send it out next Friday.
We'll send it.
Please be patient.

User

When can I have the original hard disk and replacement back?

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

So sorry.
1. Please tell us your order number.
We need to know it and send it back to you.

2. RISK HDD
We did not receive it from our headquarters.
We can not send it.

User

Tell you what order number? You have been promising to return my hard disk with replacement set but to date still outstanding.
I would advise you to expedite before I escalate to legal

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

Please let me know your order number.
My qoo10 account

Https://my.qoo10.sg/gmkt.inc/Login/Login.aspx?ReturnUrl=https%3a%2f%2fmy.qoo10.sg%2fgmkt.inc%2fMy%2fDefault.aspx

We need to know your order number so we can send it.

User

Can you check the previous trail of email instead of keep asking for order number?

You still refusing to return my hard disk with replacement?

User

Thank you for choosing our store.
Your order has been confirmed.

'May 1 to May 7
This period is a holiday in South Korea.'
South Korean delivery company does not work on weekends.

All orders can be shipped sequentially after Tuesday.
We will send as soon as possible.
If delivery is delayed ...
We can send it out next Friday.
We'll send it.
Please be patient.

User

Yes. Today is 16/5/2017, when are you returning and replacing the hard disks?

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

Sorry for the delay in delivery.
In May, there were many holidays in Korea.
Your item will be shipped tomorrow.
I am really sorry.

User

When are you sending?

User

Thank you for choosing our store.

All orders over the weekend were confirmed.

We will ship it as soon as possible.

Please wait a little longer ...

This is an autoresponder system.

Questions for the exchange / refund / return please write again.

User

Hello,

This is not new order but asking for return of my original hard disk and replacement

User

Thank you for choosing our shop.

Your order has been confirmed.
We will ship it as soon as possible.

Questions about defects / refunds / exchanges.
Please ask us again.

User

Have you send?

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

All orders last week were confirmed.
We hope to ship it as soon as possible.

Please re-write your question about exchange / refund / defect.

User

Can you get your supervisor to call me at +6597997922?

Ga dong, 552, Donae-dong, Deogyang-gu, Goyang-si, Gyeonggi-do, Korea (10554)
82 2705 0106

This is the final warning

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

Please wait.
We are confirming it.

User

How long do you want me to wait? I have been waiting for months. Can you stop giving me excuses? Can you get your management to return my call at +6597997922 before I take legal action?

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

Please wait.
We are confirming it.

User

What is wrong with you? Please refer to the chain of requests which to date you fail to meet. Can you get your supervisor to call me at +6597997922

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

Next Monday we can prepare it.
Please wait a little longer.

User

Today is Monday! What is the status?

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

Sorry.
The external hard drive will be shipped tomorrow.
Please wait a little longer.

User

HAVE YOU SENT?

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

Please wait.
We'll check it out.

User

You have been checking again and again.. so what is the outcome?

User

Please wait.
We'll check it out.

User

Enough is enough. I will be calling your company very soon

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

Your answer ...
My answer is too late.

I will refund your order.
Do not you know the order number?

User

Can you call me at 97997922

User

Hi! Dear Customer.
Thank you for your message.

I can not call you.
I need to know your order number.

Please check in my qoo10 account.
If you adjust the date ...
You can check your order.

Ask Question

Recommended by Smart Shoppoing Assistant

Policy & Notice