BLMG
BLMG Join Fellow
47,159 Fellows
$60.00
GOOD MINISHOP RATE 90%
[RESTOCKED!!] 2018 Upgraded!! 800PCS Thick and Safe for Baby★Made in Korea★PREMIUM WET WIPES Bya Bya
308 items sold
32.00

wet wipes[RESTOCKED!!] 2018 Upgraded!! 800PCS Thick and Safe for Baby★Made in Korea★PREMIUM WET WIPES Bya Bya

See all wet wipes items

Customer who recommended this item
1064 (Based on 1099 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Pay only one shipping fee for purchasing multi items among same shipping fee group items in a cart.
1 2 3
  • $32.00
    Add to cart
  • $50.00
    Add to cart
  • $20.80
    Add to cart
  • $15.80
    Add to cart
  • $28.80
    Add to cart
  • $19.90
    Add to cart
  • $19.90
    Add to cart
  • $29.99
    Add to cart
  • $8.88
    Add to cart
  • $19.90
    Add to cart
  • $29.99
    Add to cart
  • $99.00
    Add to cart

No Co-shipping item in shopping cart.
Please select items on the left side panel.

Manufacturer/
Place of origin
KOREA Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
Brief Description Premium Baby Wet Wipes
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (288)

Customer Photo Review board

Highly Recommend Ok

Delivery was slower than before. But ok.

Original:[Refill] ByaByaⓘK650551ⓟ(+S$6) | Delivery:Weekday from 9AM to 6PM ⓐWeekdayⓑ

+ Add this option
Dec 16, 2017
shi*******

Highly Recommend ByaBya Baby wet wipes

Received in good condition.

Original:[Refill] ByaByaⓘK650551ⓟ(+S$6) | Delivery:Weekday from 9AM to 6PM ⓐWeekdayⓑ

+ Add this option
Dec 16, 2017
ang*******

Highly Recommend Good Deal

Good quality, reasonable price

Original:[Cap] ByaByaⓘK650552ⓟ(+S$9) | Delivery:Weekday from 9AM to 6PM ⓐWeekdayⓑ

+ Add this option
Dec 16, 2017
rya*******

Highly Recommend Love this brand

Thx for the seller to follow up my cases.. I thought seller forgot my order or missing.. Then seller fast reply...

Original:[Cap] ByaByaⓘK650552ⓟ(+S$9) | Delivery:Weekday from 9AM to 6PM ⓐWeekdayⓑ

+ Add this option
Dec 15, 2017
********

Highly Recommend Great wipes

Multiple orders. Fast delivery and great wipe!

Original:[Cap] ByaByaⓘK650552ⓟ(+S$9) | Delivery:Weekday from 9AM to 6PM ⓐWeekdayⓑ

+ Add this option
Dec 15, 2017
sha*******

Customer Review (1,099)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Dec 16, 2017 shi*******
netural Dec 16, 2017 jes*******
Highly Recommend Dec 16, 2017 ang*******
Highly Recommend Dec 16, 2017 rya*******
Highly Recommend Dec 15, 2017 ahl*******
Highly Recommend Dec 15, 2017 *********
Highly Recommend Dec 15, 2017 sha*******
Highly Recommend Dec 15, 2017 nas*******
Highly Recommend Dec 15, 2017 Lee*******
Highly Recommend Dec 14, 2017 wai*******

Item Q&A(138)

Status
Question & Answer
Date
Member
Answered
2017-12-11
reg*******
User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

Processing
2017-12-01
dap*******
User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

Answered
2017-12-01
glo*******
User

Previously enquired on manufacturing date and was assured that batch sending to me will be from latest manufacturing batch with 1 year expiry, told not to worry. Ordered 2 boxes (20 packs) on 27 November 2017. Order received on 1 Dec 2017. Expiry date for all packs stated as 7 Jun 2018 (see pic). Obviously less than 1 year expiry and not from recent manufacturing batch. Requesting full refund as product received is not as communicated and wipes are very dry.

User

HI.

Thanks for your inquiry,
We are sorry to tell you that there are no ByaBya that have more than 1 year expiry date left, since the expiry date of the ByaBya is only 1 year.
In other word, your product were manufactued on this july, which means its not an old product as an industrial products.
Please understand that.

Thanks.

User

It is not acceptable to send me items that expires in June 2018 when the item was received in Dec 2017 is not acceptable when I specifically enquired about manufacturing date multiple times. New Customers do think twice before purchasing. Dishonest seller saying restock with latest but reply saying July manufacturing date is latest and couldn’t confirm before sending.

User

HI.

Again. Please understand it was manufactured just few months ago.
I would understand your claim if the product's expriry date is 5 years and you received item that only few months left.
But this item is originally having 1 year expiry since they do not use 22 harmful substances that others have.
This it the reason why the expiry date is short.
Also, Pleae consider distribution process. It is not manufactured in Singapore.

Thanks

User

Your reply is unacceptable. I am attaching your previous answer to my query prior to me receiving my order. What you are saying now is different to what was communicated to me previously.

I was assured that the product reaching me is “just after manufacturing”. Which means at least Oct/Nov manufacturing timeframe.

User

Hi.

So sorry but I did not mention that it was manufactured in Oct/Nov.
i said its been sent to singapore just after manufactuing.
and I meant that the word 'sent' as distribution to the Singapore.
I dont think you can find byabya in Singapore that manufactured on Oct or Nov.
Sorry about miscummunication, but This item is really OK to use.

Thanks

User

Potential customers please beware of this dishonest seller.

User

SO sorry but its ok to use.

Thanks

Processing
2017-12-01
wis*******
User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

Processing
2017-11-27
glo*******
User

Please advise manufacturing date/ expiry date of original bya bya wet wipes (latest batch)

User

HI.

We are so sorry that we tried to check with warehouse but our warehouse staff is on leave currently.
We cannot ensure you the date to manufacturing. but it had been sent to singapore just after manufactuing.
so i think you dont really need to worry about that part.

Hope you find this answer is helpful.

Thanks.
BLMG

User

Ordered on 27 Nov 2017 due to restock announcement. Received item on 1 Dec 2017. Expiry on 2 boxes of wet wipes (x20 packs) states 7 Jun 2018. I was assured product sent will be latest manufacturing with 1 year expiry but it is not the case. Please provide refund as product received is also very very dry and not acceptable. First time order. Very disappointed.

Expiry date stated on products delivered on 1 Dec 2017. Same for all 20 packs.

User


2017-12-04 12:35:06

HI.

Thanks for your inquiry,
We are sorry to tell you that there are no ByaBya that have more than 1 year expiry date left, since the expiry date of the ByaBya is only 1 year.
In other word, your product were manufactued on this july, which means its not an old product as an industrial products.
Please understand that.

Thanks.

Answered
2017-11-27
sjk*******
User

Secret Inquiry

User

Secret Inquiry

Processing
2017-11-22
exo*******
User

Hi,

May I know when will the Bya Bya original wipes with caps be refilled? Have been waiting almost a month to get them.

Thank you.

User

HI,

this itme will be restocked in next week.
So please revisit our selling page around that time.

Sorry for the inconvenience.

Thank you.
BLMG

Processing
2017-11-19
sin*******
User

When will restocks be in? I’be been waiting quite long to order the bya bya wet wipes with caps

User

HI

we will restock this item in the end of this month.
So please revisit our selling page nex week.

Thanks

Address
TRIVEX 8 BURN ROAD #13-05
Available during
Mon~Fri: 1PM - 5 PM Sat, Sun, Holiday: Close
Ask Question

Recommended by Smart Shoppoing Assistant

Policy & Notice