Sinstore
Sinstore Join Fellow
3,237 Fellows
$10.00
GOOD MINISHOP RATE 90%
10.90

[FLASH DEAL][WORLD SMALLEST Upto 120HRS] Micro Bluetooth Stealth Sports In-Ear handsfree stereo V4.0 headset


Customer who recommended this item
746 (Based on 852 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Notice

Subject Register Date
Bulk purchase Seller 2015-11-10
more
Manufacturer/
Place of origin
FLASH DEAL / Overseas Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Brief Description [WORLD SMALLEST Upto 120HRS] Micro Bluetooth Stealth Sports In-Ear handsfree stereo V4.0 headset
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (301)

Customer Photo Review board
Nov 08, 2017
Ana*******

Recommend Good product, but poor or damaged battery

This is my 2nd time buying this.Seems like something is wrong with the battery; I can only use it for an hour or so before the Low batt notification sounds off.

Model:S530 (Can wear only right ear) | Colour:White | Bullet type car charger (3.1A):none | 3 pin Wall charger:none | Headset storage box:none | Extra Charging cable:none

+ Add this option
Jul 22, 2017
hel*******

netural fast delivery

The delivery is fast. The sound is soft

Model:S520 (Can wear either left or right ear) | Colour:White(+S$3.99) | 3 pin Wall charger:none | Bullet type car charger (3.1A):none | Extra Charging cable:none | Headset storage box:none

+ Add this option
May 30, 2017
pop*******

Not Recommend Brought 10pcs found 1 piece faulty

Brought 10pieces and found 1piece faulty. Already returned to the seller. Awaiting seller to response - refund or replace.

Model:S530 (Can wear only right ear) | Colour:Black | 3 pin Wall charger:none | Bullet type car charger (3.1A):none | Extra Charging cable:none | Headset storage box:none

+ Add this option
May 30, 2017
yee*******
May 17, 2017 2
nat*******

Customer Review (852)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Nov 16, 2017 pig*******
Not Recommend Nov 08, 2017 Ana*******
Recommend Oct 25, 2017 pig*******
Recommend Jul 22, 2017 hel*******
Recommend Jun 04, 2017 kmh*******
netural May 30, 2017 pop*******
Not Recommend May 30, 2017 yee*******
Highly Recommend May 20, 2017 tan*******
Recommend May 17, 2017 nat*******
Highly Recommend May 17, 2017 Che*******

Item Q&A(105)

Status
Question & Answer
Date
Member
Notice
Seller

Should you need to purchase in Bulk for company events or school functions with customizable logo printing, pls contact us at sinstore.sg@gmail.com

FAQ
Seller

We reserved the rights to replace free gift with similar or equal value. Free gifts are not subjected to replacement if faulty.

FAQ
Seller

Please check with us either through Qpost or send an email to us sinstore.sg@gmail before leaving us a negative feedback. We are sure that we will be able to offer a satisfactory resolution.

FAQ
Seller

We understand your resentment, unfortunately we are not liable for any mail damaged or lost if customer were to select Singpost Non-registered mail. Please also take note that tracking is not available with Singpost Non-registered mail.

FAQ
Seller

Your order will be dispatched same day (not including Weekends and Public Holidays) after payment is made.

Answered
2017-05-24
eld*******
User

Why do you sent defective products to customers? And when queries you just simply ignore. What kind or fuking attitude is this. Only the dead don't respond. I don't know why Qoo10 does allow such sellers here... I'm here to make purchases not playing stupid games with you.

User

There is no need to use vulgarity. If you are not satisify, pls approach Qoo10 for claims. We are here to do biz, we have no time for games

Unanswered
2016-12-29
ngj*******
User

Hi, ordered on 5th Dec'16, was notified order was posted out on 7th Dec'16. still have yet to receive on 26th Dec'16. please advice.

User

Dear Customer, pls kindly advise your mailing address, we will check for you

User

blk 613b punggol dr #06-843 Singapore 822613

Answered
2016-12-05
lim*******
User

Its Been 2 week since I hav order the Bluetooth earpiece but I hav not receive the goods yet pls help solve my
problem

User

Dear Customer, we have checked and found out your orders were for some reason not sent out. We have arranged for immediate delivery by Qxpress instead of normal mail. You should be receiving in 2 days. We apologise for the err on our part.

Answered
2016-12-01
sha*******
User

How Long to charge? Any indicator to say Low or full batt?

User

Dear Customer, there will be a voice alert telling you the battery is low

Answered
2016-11-07
tiu*******
User

Since you have delay and drag my item. I request for a full refund.

User

Dear Customer, why should we drag on your item? We have been extremely patient on your case and mentioned that we will keep a look out. You claimed you have sent it but the truth is we did not receive it. We are not here doing biz to cheat people's hard earn money.

User

Been weeks. Put yourself in my shoe and you would understand. I can't afford to wait and wait. Understand my situation.

User

We trust you that you have sent it back hence we shall process the refund to you. It will take 5-7 days to process. You will see the refund back to your as Qmoney to your Qaccount.

Answered
2016-11-04
tiu*******
User

It's been too long... I still have not received your item. Your previous Bluetooth was soft and unable to standby for more than 5hours. Already sent back since weeks......
How?

User

Already answered inquiry. If you have another any question, please contact to us.

Unanswered
2016-11-01
sam*******
User

hi there,
i just realize that you forget to include the 3 pin plug. please help.

Unanswered
2016-10-25
tiu*******
User

Seller I have yet received your exchange. Been too long.

User

Dear Customer, we have not receive your package. Could you confirm the address?

User

I followed the address you give in previous post. How to recall? Unless it's still in my inbox.

Available during
MON~FRI : 9:00am ~ 6:00pm SAT : 9:00am ~ 1:00pm SUN, Holiday : day off
Ask Question

Recommended by Smart Shoppoing Assistant

Policy & Notice


Similar Items

loading item