Q&A board

Q & A Lists
Item Question & Answer
[Friso]【SINGLE TIN PROMO】Friso Gold 1.8KG | Stages 2/3/4 | Made from Netherlands for SG
[Friso]【SINGLE TIN PROMO】Friso Gold 1.8KG | Stages 2/3/4 | Made from Netherlands for SG
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from li.****Dec 11, 2017

  • Question : Inquiry for the item from Pur****Oct 29, 2017

    Hi,is it made in Netherlands for Singapore? And can I know what's the expiry date for stage 2? Thank you.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from Pur****

    Dear buyer

    Expiry date for Friso Stage 2 will be 16 Feb 2018.

  • Question : Inquiry for the item from jan****Oct 23, 2017

    Hi seller. By any chance do you still have the free bag to give away? Thanks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jan****

    Dear buyer

    It's been fully redeemed.

  • Question : bagOct 19, 2017

  • Question : Inquiry for the item from she****Oct 17, 2017

    Hi do you have stage 3 or 4 stock on sale? Thanks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from she****

    Dear Customer,

    There are stocks for all Stages. Thank you.

[TSP] SONGHE - 10KG THAI FRAGRANT RICE!| QUALITY RICE! FREE SUNFLOWER OIL 2L (Worth 7.95)
[TSP] SONGHE - 10KG THAI FRAGRANT RICE!| QUALITY RICE! FREE SUNFLOWER OIL 2L (Worth 7.95)
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from pat****Dec 11, 2017

  • Question : Inquiry for the item from mar****Dec 04, 2017

    Hi I getting impatient still have no reply from you.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from mar****

    Issue has been settled in a separate inquiry.

  • Question : Inquiry for the item from mar****Dec 01, 2017

    Item no. 524168382 oil have not received. Alrdy more than a week.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from mar****

    Dear customer, we sincerely apologise for the delay. We can confirm that your item is currently on queue to be delivered to you. You should expect the oil to reach you by this week.
    Once again, we apologise for inconvenience caused.

    (All other inquiries will be closed)

  • Question : Inquiry for the item from mar****Dec 01, 2017

    Hi seller, as promise you be sending out the 2 litre oil within a week. Is already more than a week still no news. Pls. Sent ASAP. Thanks!

    Answer : [Re] Inquiry for the item from mar****

    Issue has been settled in a separate inquiry.

  • Question : PriceNov 27, 2017

    Hi, why do you say retail price is $59.90? Many websites such as redmart and fairprice are selling it for about $30 only.

    Answer : [Re] Price

    Dear Customer,
    We apologise for the error made on our part, we have changed the retail selling price to $30.60.
    Thank you for informing us about this matter.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[PnG] BUY 3 Get Zebra Walker  Dry Diapers Pants / Diapers / Premium Care Diaper
[PnG] BUY 3 Get Zebra Walker Dry Diapers Pants / Diapers / Premium Care Diaper
Item Q&A
  • Question : Pampers baby dry tape L sizeDec 11, 2017

  • Question : Inquiry for the item from sha****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry for the item from sho****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry for the item from sho****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry for the item from dol****Dec 10, 2017

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[NESTLÉ]【RESTOCKED!】Nan Optipro/HA/Kid hypoallergenic formulated milk  | Bundle of 6
[NESTLÉ]【RESTOCKED!】Nan Optipro/HA/Kid hypoallergenic formulated milk | Bundle of 6
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from cjl****Dec 11, 2017

  • Question : Inquiry for the item from Nng****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry for the item from lis****Dec 07, 2017

    What is the expiry date?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from lis****

    Dear Customer, do let us get back to you on the expiry dates. However, you should not worry too much as our supplies are always fresh.
    Thank you

  • Question : Inquiry for the item from jyc****Dec 06, 2017

    I notice the sodium and potassium content appears to be higher when I compare with ntuc n guardian. Would you be able to clarify?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jyc****

    Dear customer, we would have to clarify with our suppliers with regards to any difference in ingredient content. However, to our knowledge, that should not be the case.

  • Question : Inquiry for the item from lce****Dec 06, 2017

    Hi

    Is it ready stock for nan 4 1.8kg?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from lce****

    Dear customer, we are currently in the midst of restocking items. However you may proceed with your order and we will have your items sent out to you as soon as stocks are replenished.
    Thank you

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[FRISO]【BUNDLE OF 5+1* + FREE TOY WORTH $199】Friso LockNutri Technology 1.8KG 2/3/4
[FRISO]【BUNDLE OF 5+1* + FREE TOY WORTH $199】Friso LockNutri Technology 1.8KG 2/3/4
Item Q&A
+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[NESTLE] MILO® Australian Recipe Powder【Get your promo pack now!】
[NESTLE] MILO® Australian Recipe Powder【Get your promo pack now!】
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from toh****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry for the item from Lin****Dec 09, 2017

  • Question : Australian Milo and Songhe RiceNov 16, 2017

    Will u restock Australian milo 1.25kg+Free 450g? Also for Songhe rice 10kg, does it comes with Free 1 Litre Cooking Oil?

    Answer : [Re] Australian Milo and Songhe Rice

    Dear customer, the milo will restocked in a few days soon/ The Songhe rice comes with the 2L sunflower cooking oil

  • Question : Cart no. 113521383Sep 26, 2017

  • Question : Inquiry for the item from tda****Sep 07, 2017

    Hi seller, can u have more sets on the free 450g ? I need to order 2 sets.
    Appreciate your great help!

    Answer : [Re] Inquiry for the item from tda****

    Dear Customer,

    More sets as in?
    The purchase limit is 3 per purchase, so you are able to cart out 2 sets!

    Question : [Re] Inquiry for the item from tda****

    Ok thanks for the restocks!
    I've already placed order.
    When is the expiry date for this batch?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from tda****

    Dear Customer,

    The current stocks are just received sent by Nestle last week so the expiry on them will be quite far off from now.

    Thank you.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[NESTLE] Create your own Nescafe x Milo x Maggi x Nestum Bundle to get a Free Kettle!
[NESTLE] Create your own Nescafe x Milo x Maggi x Nestum Bundle to get a Free Kettle!
Item Q&A
[RB] 【SPECIAL PROMO + FREE GIFTS!】Airwick® Lifescents Freshmatic Starter set!
[RB] 【SPECIAL PROMO + FREE GIFTS!】Airwick® Lifescents Freshmatic Starter set!
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from Tan****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry for the item from Gor****Nov 10, 2017

    Do you have the black ones or all is in white?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from Gor****

    Please get back to me soon thanks!

    Question : [Re] Inquiry for the item from Gor****

    Dear Customer

    We apologize for the delay in service due to the surge in orders and Q&As from 11.11 event.
    Kindly allow us 1~2 days to get back to you.

    Thank you.

    Dear Customer

    Thanks for choosing Qoolife!

    I'm here to respond to your inquiry. We are only selling the white version. We apologize for the delay in service. If you have any other inquries, do not hesitate to write in to us and we will see to it!

    Thank you for being a Qoolife Customer and have a nice day!
    (Nov 16, 2017 10:43)

  • Question : Inquiry for the item from Gor****Nov 09, 2017

    Does all the automatic spray comes in white? Do you have the black one?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from Gor****

    Dear Customer

    We apologize for the delay in service due to the surge in orders and Q&As from 11.11 event.
    Kindly allow us 1~2 days to get back to you.

    Thank you.

  • Question : Inquiry for the item from nch****Oct 05, 2017

    Hi what is the free gift for this special promotion? Is 2 free refil srill available?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from nch****

    Dear Buyer

    The free gift is the free shipping now. We will resume the free airwick soon.

    Thanks!


    ..
    (Oct 20, 2017 17:19)

  • Question : Inquiry for the item from nil****Sep 29, 2017

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[RB] 【12.12 Special BUY ANY FREE 3 (Worth $7.45)】Harpic Toilet Cleaning- Active Cleaning Gel!
[RB] 【12.12 Special BUY ANY FREE 3 (Worth $7.45)】Harpic Toilet Cleaning- Active Cleaning Gel!
Item Q&A
[NESTLE] Buy $80 worth of NESCAFE products and get a free Barista Coffee Machine
[NESTLE] Buy $80 worth of NESCAFE products and get a free Barista Coffee Machine
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from kri****Dec 10, 2017

  • Question : Order No. 234528962 Cart No : 114465465Nov 11, 2017

    Hi There,

    The item has passed my desire delivery date and time - 7 Nov '17 as well as your available shipping date - 10 Nov '17. Can you provide an update?

    I have sent an email on 7 Nov too but no reply from your end.

    Thanks.

    Doris Lim

    Answer : [Re] Order No. 234528962 Cart No : 114465465

    Hi Seller,

    Can someone provide me an update on delivery?

    Question : [Re] Order No. 234528962 Cart No : 114465465

    Hi Seller,

    Please response.

    Answer : [Re] Order No. 234528962 Cart No : 114465465

    Dear Customer



    We apologize for the late response to your inquiry.

    Kindly allow us 1~2 more days to get back to you as we have a sudden surge of orders and Q&As from 11.11.



    Thank you.
    Dear Customer

    We apologize for the late response to your inquiry.
    Kindly allow us 1~2 more days to get back to you as we have a sudden surge of orders and Q&As from 11.11.

    Thank you.
    (Nov 13, 2017 20:01)

    Question : [Re] Order No. 234528962 Cart No : 114465465

    Hi Seller,

    I saw some remarks from other buyers ordered later than me but have already received the items. Why is that so??

    Answer : [Re] Order No. 234528962 Cart No : 114465465

    Dear customer.

    We apologize for the shipping delay you are experiencing are we are in the midst of restocking out of stock items.
    Do give us couple of days for our shipment to arrive and we will ship your item out immediately upon its arrival.

    However, if you are unable to wait for your items, we can cancel your order for you and a refund will be processed.

    We seek your kind understanding on this matter and are extremely sorry if there is any inconvenience caused.

    Have a nice day.

    Question : [Re] Order No. 234528962 Cart No : 114465465

    Hi Seller,

    When is the new stock arriving?

    Answer : [Re] Order No. 234528962 Cart No : 114465465

    Dear customer, the stock has already arrived at the distribution hub. Please allow some time for them to proceed with your order.

    Question : [Re] Order No. 234528962 Cart No : 114465465

    Hi Seller,

    Why can I receive my item?

    Answer : [Re] Order No. 234528962 Cart No : 114465465

    *When

    Question : [Re] Order No. 234528962 Cart No : 114465465

    Dear Customer,
    You should be able to receive your item soon.
    Thank you

    Answer : [Re] Order No. 234528962 Cart No : 114465465

    Hello,

    Can you give me a date instead of keep telling me that I should be receiving my item soon? HOW SOON IS SOON?

    Question : [Re] Order No. 234528962 Cart No : 114465465

    Hi Seller,

    Can i have an update?

    Answer : [Re] Order No. 234528962 Cart No : 114465465

    Hi Seller,

    I have placed the order on 7 Nov and till date, 27 Nov, still no update from you on delivery date. I have been chasing but no reply from you. The funniest thing is those that order much later than me has already received the item, some even received within a day. WHAT HAPPEN TO MY ORDER. . WHEN CAN I RECEIVE IT.

    Question : [Re] Order No. 234528962 Cart No : 114465465

    Dear customer.
    We apologize for the shipping delay you may be experiencing as we are in the midst of restocking out of stock items.
    Do give us couple of days for our shipment to arrive and we will ship your item out immediately upon its arrival.
    However, if you are unable to wait for your items, please cancel your order from your end and a refund will be processed.
    We seek your kind understanding on this matter and are extremely sorry if there is any inconvenience caused.
    Have a nice day.

  • Question : Inquiry related delivery from new****Nov 13, 2017

    Hi ordered on the 7th Nov, selected qxquick but until now still not delivered.

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from new****

    Dear Customer



    We apologize for the late response to your inquiry.

    Kindly allow us 1~2 more days to get back to you as we have a sudden surge of orders and Q&As from 11.11.



    Thank you.
    Dear Customer

    We apologize for the late response to your inquiry.
    Kindly allow us 1~2 more days to get back to you as we have a sudden surge of orders and Q&As from 11.11.

    Thank you.
    (Nov 13, 2017 20:01)

    Dear Customer,
    New stocks for the item you have mentioned will be available in a few days.
    In the meantime, we still have a wide selection of other items in our minishop. Do click our shop name to view them.
    Have a nice day!
    (Nov 16, 2017 13:04)

    Question : [Re] Inquiry related delivery from new****

    When can I expect to receive my order?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from new****

    Dear customer.

    We apologize for the shipping delay you are experiencing are we are in the midst of restocking out of stock items.
    Do give us couple of days for our shipment to arrive and we will ship your item out immediately upon its arrival.
    However, if you are unable to wait for your items, we can cancel your order for you and a refund will be processed.
    We seek your kind understanding on this matter and are extremely sorry if there is any inconvenience caused.
    Have a nice day.

    Question : [Re] Inquiry related delivery from new****

    So when can I receive my order?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from new****

    Dear customer, your order has reached the distribution hub on its way to your address. Please allow some time for the delivery. Thank you

  • Question : Inquiry related delivery from ami****Nov 23, 2017

  • Question : Inquiry for the item from lim****Nov 22, 2017

    Can we use other Nescafé coffee powder for this?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from lim****

    Dear customer,

    You may definitely try other Nescafe coffee powder with the machine.
    However, to get the most out of the machine, we would definitely recommend Nescafe Gold Intense Coffee Powder to be used with the machine.

    Have a great day!

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[NESTLE] MILO® POWDER BUNDLE
[NESTLE] MILO® POWDER BUNDLE
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from jas****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry for the item from lin****Jul 31, 2017

    Hi, does buying this set qualifies for the grill pan if my total purchase exceeds $68?
    Next, what is included in this package, as the information given is not consistent regarding the Milo drink and free tumbler. Do clarify. Thanks!

    Answer : [Re] Inquiry for the item from lin****

    Dear Customer,

    For the grill pan redemption, you have to spend a total of $68 on solely Nestle product. Do note that only participating item listings that have the promo message "【FREE GRILL PAN WITH $68 SPENT!】" is applicable.

    You can go to the following link to see the range of participating products:

    http://list.qoo10.sg/gmkt.inc/Special/Special.aspx?sid=166583&banner_no=0

    Thank you!

  • Question : Inquiry from kli****Jul 25, 2017

  • Question : Inquiry for the item from neo****Jul 22, 2017

  • Question : Inquiry for the item from tjm****Jul 22, 2017

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[RB]【12.12 Special - 2nd pair at $12.12 + FREE Foot file worth $49.90】 Scholl GelActiv® INSOLES
[RB]【12.12 Special - 2nd pair at $12.12 + FREE Foot file worth $49.90】 Scholl GelActiv® INSOLES
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from rom****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry for the item from xin****Dec 06, 2017

  • Question : Inquiry related delivery from jwy****Nov 27, 2017

    I have still not received the item ordered.
    Order No. 2377065444
    Cart no. 114910449
    Ordered on 23 Nov 2017

    And I sent my inqury two times already but I did not get any reply from you.

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from jwy****

    Dear Customer,
    We note that you have cancelled your order. Due to the high volume of web traffic and orders, we apologise for the inconvenience caused.
    We look forward to seeing you on the Qoo10 marketplace again.

  • Question : Inquiry for the item from gir****Nov 27, 2017

    Hi seller when will u restock

    Answer : [Re] Inquiry for the item from gir****

    Dear customer,
    Our items are restocked on a frequent basis. Do check again soon within a week.
    In the meanwhile, do take a look at our other offers.
    Thank you

  • Question : Inquiry for the item from ray****Nov 12, 2017

    Any idea when will the stock be coming in for the men's insole (work)?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from ray****

    Dear Customer

    We apologize for the delay in service due to the surge in orders and Q&As from 11.11 event.
    Kindly allow us 1~2 days to get back to you.

    Thank you.

    Dear customer,
    Our items are restocked on a frequent basis. Do check again soon.
    Thank you for shopping with Qoo10.
    (Nov 16, 2017 11:36)

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[YK]【FREE SHIPPING】THE SU - Premium embossed wet wipes! | Made in Korea
[YK]【FREE SHIPPING】THE SU - Premium embossed wet wipes! | Made in Korea
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from the****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry for the item from joa****Dec 09, 2017

  • Question : Inquiry for the item from ang****Dec 09, 2017

  • Question : Inquiry for the item from yin****Dec 01, 2017

    Would like to check what is the different between those 3 colour ??

    Answer : [Re] Inquiry for the item from yin****

    Dear Customer,

    The only known difference are in the number of wipes in the pack, as well as the type of cover you would like to purchase with the wipes.
    Some prefer the sticker, while others prefer the one touch cap.
    Thank you.

    Question : [Re] Inquiry for the item from yin****

    Oh other then that only the thicker too right ?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from yin****

    Dear Customer,
    Yes that would be right, according to the comparison table in the item description.

    Question : [Re] Inquiry for the item from yin****

    Ok thanks you

    Answer : [Re] Inquiry for the item from yin****

    We hope to receive your order soon!

    QooLife.

  • Question : Inquiry for the item from j.a****Nov 26, 2017

    Hi,

    May i know if which colour packaging is safe as a mouth wipe?
    thanks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from j.a****

    Dear customer, all of our wet wipes are safe

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[NESCAFE] Buy 5 Boxes of Nescafe Dolce Gusto Capsules Free 2
[NESCAFE] Buy 5 Boxes of Nescafe Dolce Gusto Capsules Free 2
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from ted****Dec 07, 2017

  • Question : Inquiry for the item from reg****Dec 08, 2017

    Kindly advise expiry date of all the black coffee.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from reg****

    Dear Customer, do let us get back to you on the expiry dates. However, you should not worry too much as our supplies are always fresh from the supplier.
    Thank you.

  • Question : Inquiry from jan****Dec 01, 2017

    Hi Seller, you said will send out the missing box of capsules, but it has been weeks and I still have not received it. Plus you are not responding to my enquiry. This is my first purchase from you and I really have bad impression on your service.

    Answer : [Re] Inquiry from jan****

    Dear Customer,
    We have settled this issue in a separate inquiry.
    Thank you for shopping with QooLife, and we apologise for the inconvenience caused.

  • Question : Inquiry for the item from tan****Nov 15, 2017

    Hi
    I have been trying to reach u guys! U only sent me 7 out of 9 boxes of latte. When u deliver The missing two boxes of latte? U are very irresponsible seller

    Answer : [Re] Inquiry for the item from tan****

    Dear customer, it was due to a system error on our side. Please let us know was it the catuai do brasil or the lungo for the 2 boxes?

    Question : [Re] Inquiry for the item from tan****

    2 missing cafe au lait. Pls send aft 24 nov

    Answer : [Re] Inquiry for the item from tan****

    Dear Customer,
    Could you kindly send us a picture of your delivered items along with the barcode imprinted on them?
    Thank you

  • Question : Inquiry for the item from tan****Nov 14, 2017

    You are a very irresponsible seller! U sent 7 out of 9 boxes of my latte and u din even explain what happen? I am still waiting for ur reply and I am Travelling overseas from 19-22. Pls advise when are u sending me my 2 boxes of latte. If u were out of stock u shd at least inform me earlier. Rather than just send 7 boxes of 9 boxes and don't give Any explaination at all. So irresponsible!

    Answer : [Re] Inquiry for the item from tan****

    Dear customer, this was due to a system error. Can you confirm with us which was the missing item? was it the catual do brasil or the Lungo?

    Question : [Re] Inquiry for the item from tan****

    Cafe au lait 2 boxes missing pls send aft 24 nov

    Answer : [Re] Inquiry for the item from tan****

    Dear customer, your message is noted. We apologise for the inconvenience caused

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[NESCAFE] 【FREE CAPSULES DISCOVERY BOX WORTH $39.90】 PICCOLO DOLCE GUSTO® IN NEW COLOUR- CHERRY RED
[NESCAFE] 【FREE CAPSULES DISCOVERY BOX WORTH $39.90】 PICCOLO DOLCE GUSTO® IN NEW COLOUR- CHERRY RED
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from jol****Dec 10, 2017

  • Question : restockDec 09, 2017

  • Question : Inquiry related delivery from ben****Dec 08, 2017

    Any self collection? If have, where?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from ben****

    Dear Customer,

    Self collection is currently not supported by us. We apologise for the inconvenience caused.

[PnG] Gillette Venus- Spa Breeze Refill Cartridge
[PnG] Gillette Venus- Spa Breeze Refill Cartridge
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from won****Dec 10, 2017

  • Question : About itemJan 10, 2016

    Hi,

    Can I check if this is the same as those selling in stores in Singapore. I have previously bought from another seller who sold parallel imports but the shaver was completely blunt even at first shave, so would like to check the quality of this item.

    Thanks.

    Answer : [Re] About item

    Dear customer,

    Our products are obtained form local distributor Procter & Gamble. Hence, item is not compromise. If you have any further inquiries, you may kindly contact PnG personnel at 800-18-600-18 for accurate information about the product.

    Thank you for your interest!

[NESTLE] Mix n Match MILO NUTRI G AND NUTRI UP RTD【FREE CORNELL OVEN with min. spend of $50!】
[NESTLE] Mix n Match MILO NUTRI G AND NUTRI UP RTD【FREE CORNELL OVEN with min. spend of $50!】
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from eye****Dec 10, 2017

  • Question : Warranty - Cornell OvenDec 02, 2017

    Dear Seller,

    Is there any warranty for the oven?
    How long is the warranty period if any?
    If there is warranty, do you registered for us at the point of our purchases, or how do we arranged for it?

    Answer : [Re] Warranty - Cornell Oven

    Dear customer,

    Do give us some time to get back to you with regards to warranty details.
    Thank you.

    Question : [Re] Warranty - Cornell Oven

    Hi

    Any updates on the warranty details?

    Answer : [Re] Warranty - Cornell Oven

    Dear Customer,

    The warranty should be valid 1 year. Also, warranty details can be found in the box.
    Thank you.

  • Question : QX QUICKDec 04, 2017

    HI Qoolife,

    I am wonder how come QX QUICK option is not available/remove for this item?

    Could you please consider to reinstate?

    Answer : [Re] QX QUICK

    Dear Customer, this was done to prevent an overweight situation on our end.
    We apologise for the in convenience caused.

  • Question : Inquiry for the item from Sea****Dec 02, 2017

    If I order 4 sets of $58, will I get 4 ovens?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from Sea****

    Dear Customer,

    That would be correct. Either 4 different completely different orders of 8 packs, or 4 identical orders of 8 packs, will result in 4 ovens.

  • Question : Inquiry for the item from tor****Nov 28, 2017

    Hi any waranty for the oven?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from tor****

    Dear Customer,

    Do give us some time to check on that for you.
    Thank you.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[DUMEX] 【1+1 PROMO!】Mamil Gold Step 2 850g Babies Milk Formula
[DUMEX] 【1+1 PROMO!】Mamil Gold Step 2 850g Babies Milk Formula
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from Too****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry for the item from eli****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry for the item from Sat****Dec 05, 2017

  • Question : Inquiry for the item from dk_****Dec 04, 2017

  • Question : Inquiry for the item from eka****Nov 27, 2017

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[DUMEX] [CARTON DEAL] Mamil Gold Step 2/3/4/ FREE STOVEPOT + POTTY
[DUMEX] [CARTON DEAL] Mamil Gold Step 2/3/4/ FREE STOVEPOT + POTTY
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from syl****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry for the item from fat****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry related delivery from mis****Dec 01, 2017

    Hi when are you going to send out? Been 3 days already still on request

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from mis****

    Dear Customer,
    It seems that your items have already been delivered to you.
    Thank you for shopping with QooLife.

  • Question : Source of supplyNov 24, 2017

    local distro or malaysia source?

    Answer : [Re] Source of supply

    Dear customer, we are a local distributor

[WYETH] S-26 Promil Gold Progress Gold and Promise Gold 【5+1 CARTON DEAL!】
[WYETH] S-26 Promil Gold Progress Gold and Promise Gold 【5+1 CARTON DEAL!】
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from xia****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry for the item from agn****Dec 09, 2017

  • Question : Inquiry for the item from Pre****Dec 09, 2017

  • Question : Inquiry for the item from tho****Dec 05, 2017

    Hi what is the expiry date for stage 3?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from tho****

    Dear Customer, do let us get back to you on the expiry dates. However, you should not worry too much as our supplies are always fresh from the supplier.
    Thank you.

  • Question : Inquiry related delivery from cyn****Nov 25, 2017

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[PnG] FREE DOWNY and ORAL B MOUTHRINSE NEW Dynamo POWDER 3.3KG/3.6KG Red/ TOD/Color Care
[PnG] FREE DOWNY and ORAL B MOUTHRINSE NEW Dynamo POWDER 3.3KG/3.6KG Red/ TOD/Color Care
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from joe****Dec 10, 2017

  • Question : Combine ordersDec 08, 2017

    Can combine my 2 orders to be sent together 115295711 and 115295219, thank you.

    Answer : [Re] Combine orders

    Dear Customer, we are not able to change that on our end as your orders were made on different carts.
    We apologise for the inconvenience caused.

  • Question : Inquiry related delivery from hap****Dec 06, 2017

    Hi, may I know if I make the order today, can you only start to deliver on next Mon when I am back to Singapore? Thanks

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from hap****

    Dear Customer, I would suggest making the order when you are back in Singapore as we are unable to control delivery dates of Qxpress. We could submit a memo, but not all memos are read by the team.
    We apologise for the inconvenience caused.

  • Question : Inquiry for the item from Edw****Nov 30, 2017

    Can this powder be use for front load washing machine?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from Edw****

    Dear Customer,
    Yes it can be used for front load machine.
    Thank you

  • Question : WMF CulteryNov 29, 2017

    Regards to my two orders 237758130 & 237762956, I did not receive the two (2) sets of WMF cultery sets.Please advise soon.

    Answer : [Re] WMF Cultery

    Dear Customer,
    We apologise for your missing items and have re-sent out the cutery set.
    You should expect to receive your item latest by the middle of next week.
    Kindly revert and let us know upon receiving the item.
    Thank you

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[RB] 【FREE LAUNDRY BAG】Dettol laundry sanitizer 1.2L + 300 Pine
[RB] 【FREE LAUNDRY BAG】Dettol laundry sanitizer 1.2L + 300 Pine
Item Q&A
  • Question : Inquiry related delivery from ral****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry for the item from Sea****Nov 28, 2017

    I order today will I still get the foc dettol hygiene liquid or only the laundry nets?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from Sea****

    Dear customer,

    You would be receiving the item as per the option indicated. At this moment, it would be the laundry nets.
    Thank you.

    Question : [Re] Inquiry for the item from Sea****

    So no free dettol rite?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from Sea****

    Dear Customer,

    We apologise for the error in our listing.
    Yes, there will not be a free dettol, but a free laundry bag instead.

    Thank you and have a nice day.

  • Question : Restock Dettol laundry sanitizerNov 12, 2017

    Hi Seller,

    Can Restock Dettol laundry sanitizer pls?
    My Cart coupon expiring today

    Answer : [Re] Restock Dettol laundry sanitizer

    Dear Customer

    We apologize for the delay in service due to the surge in orders and Q&As from 11.11 event.
    Kindly allow us 1~2 days to get back to you.

    Thank you.

    Dear customer.

    We apologize for the shipping delay you are experiencing are we are in the midst of restocking out of stock items.
    Do give us couple of days for our shipment to arrive and we will ship your item out immediately upon its arrival.

    However, if you are unable to wait for your items, we can cancel your order for you and a refund will be processed.
    (Nov 16, 2017 18:28)

  • Question : Inquiry related delivery from dol****Nov 05, 2017

    Why is shipping still charged when total amount is over $70? It's same group items. Dettol together with diapers? Pls check and update please thk u

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from dol****

    Dear Customer

    We will reply your queries soonest possible.

  • Question : Inquiry related delivery from mom****Oct 24, 2017

    Hi, no more free shipping over $40?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from mom****

    Dear Customer,

    The promo of free shipping with $40 spent has ended. Thank you.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[RB] 【12.12 Special BUY 1 FREE 1 $9.90 + 1 GV TIX】 Dettol® Value Pack Twin Body Washes
[RB] 【12.12 Special BUY 1 FREE 1 $9.90 + 1 GV TIX】 Dettol® Value Pack Twin Body Washes
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from kat****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry for the item from agn****Dec 09, 2017

  • Question : Inquiry for the item from jin****Nov 29, 2017

    hi seller, i did not receive 4 gv tickets with my 2 orders.. only 4 empty envelop.. pls advise..

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jin****

    Dear Customer,

    No worries, we are aware of your situation and are doing our best to have the tickets sent out to you. We apologise for the inconvenience caused.

    Question : [Re] Inquiry for the item from jin****

    hi seller, ytd courier only pass me 2 gv tickets.. supposed to be 4 gv tickets as I have 2 cart of order.. pls advise

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jin****

    Dear customer,
    The redelivery should have been split into 2 sessions due to the different orders and carts.
    However, do give us some time to have it checked out for you.

    Question : [Re] Inquiry for the item from jin****

    still not yet received the other 2 gv tickets

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jin****

    Issue was replied in a separate inquiry.

  • Question : Inquiry for the item from mcc****Dec 04, 2017

    Good day,
    No option for me to select the free movie ticket.
    Please advise.

    Tks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from mcc****

    Dear Customer,
    We apologise but the promotions for the GV tickets have ended.
    They were given out on a first come first serve basis.
    Thank you.

  • Question : dettol expiry dateNov 30, 2017

    hi seller, please kindly advice products expiry date for Dettol body wash original and lasting fresh? thank u

    Answer : [Re] dettol expiry date

    Dear customer,

    Do not worry about the expiry dates as we do regular checks on all our items to ensure that they are of a sellable quality, which includes expiry dates.

    Question : [Re] dettol expiry date

    hi seller, i need buy more and would like ensure that the Dettol could allow me to keep for 2 years.

    Answer : [Re] dettol expiry date

    Dear customer,

    Do give us some time to check with our warehouse on this and we will revert back to you as soon as possible.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[Unicharm] 【❤TSUM~TSUM SERIES❤】Mamypoko Extra Dry Limited Edition!【 MIX MATCH  DIAPERS!】
[Unicharm] 【❤TSUM~TSUM SERIES❤】Mamypoko Extra Dry Limited Edition!【 MIX MATCH DIAPERS!】
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from joj****Dec 10, 2017

  • Question : Inquiry related delivery from abi****Dec 04, 2017

    Hi my order has not been delivered n it’s been like 2 weeks!

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from abi****

    Issue has been settled in a separate inquiry.

  • Question : Inquiry for the item from tyi****Dec 03, 2017

  • Question : Inquiry related delivery from wen****Nov 10, 2017

  • Question : Inquiry for the item from Car****Nov 15, 2017

    My order is not deliver yet. Y does it took so long to deliver. Kindly check

    Answer : [Re] Inquiry for the item from Car****

    Dear customer, your order has left the distribution hub on its way to your address. Please allow some time for the delivery. Thank you

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[PnG]【BUNDLE OF 2】FAB Detergent Powder 4.7-5.1KG - Get Free Febreze!
[PnG]【BUNDLE OF 2】FAB Detergent Powder 4.7-5.1KG - Get Free Febreze!
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from sam****Dec 10, 2017

  • Question : [Shipping] Related InquiriesDec 28, 2016

    199622027-34 order placed last weekend please let me know when will be sent out. Thanks

    Answer : [Re] [Shipping] Related Inquiries

    Dear buyer,

    Item should be sent out next week.

    Fab Anti-Bacterial 5kg currently has no stock.

    Thank you

    Question : [Re] [Shipping] Related Inquiries

    I checked only order ending with 28 is sent today but no tracking ? Also won't the orders be sent one time together when everything is available ?

    Answer : [Re] [Shipping] Related Inquiries

    Dear buyer,

    They have different packing no.

    Thank you.

  • Question : Re-stock Fab Anti-BacterialDec 29, 2016

    when will there be a re-stocked of the Fab anti-bacteria washing powder? Please open the option for us to pay 1st and you delivering later when your stock came in. need to utilize the coupons these 2 days

    Answer : [Re] Re-stock Fab Anti-Bacterial

    Dear buyer,

    Next week or the week after.

    Thank you.

  • Question : [Shipping] Related InquiriesDec 15, 2016

    Hi, i made an order om 13 dec. My order no is 198457391. Please advise when you will send out my items? Thanks.

    Answer : [Re] [Shipping] Related Inquiries

    Dear buyer,

    Your item is on delivery.

    Thank you

  • Question : [Shipping] Related InquiriesDec 14, 2016

    Hi, i made an order yesterday morning. My order no is 198457391. Please let me know when you will deliver the items because it is through speedyqxpress. Thank you.

    Answer : [Re] [Shipping] Related Inquiries

    Dear buyer,

    Should be this week or early next week.

    Thank you.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[RB] Dettol® Antiseptic Germicide range!【Multi-purpose Disinfection Liquid!】
[RB] Dettol® Antiseptic Germicide range!【Multi-purpose Disinfection Liquid!】
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from the****Dec 10, 2017

  • Question : InvoiceNov 06, 2017

  • Question : Inquiry for the item from mor****Oct 10, 2017

    Hi seller

    Why are we not able to use the coupon given.

    I am buying from your shop for dettol 5L at 42.90.

    Thanks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from mor****

    Dear buyer

    Tomorrow there will be $8 off $50 coupon. Kindly add 2 qunatity and then use the coupon which is found on Qoo10 event page.

  • Question : Inquiry for the item from sal****Sep 09, 2017

    No more lavender gel?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from sal****

    Dear Customer,

    Sorry for late reply, Free gift for Airwick Gel finished already..

    Thank you

  • Question : Inquiry for the item from Lip****Sep 07, 2017

    Hi
    Can i have the 2 litres one? I can wait for the stock.
    But with free gift. Thabks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from Lip****

    Dear Customer,

    Currently we still have QTY of 3 in stock for 2 Litres one, maybe you would like to take a look, free gift will only come along with certain promotion. If this promotion ended the free gift might not be available.

    Thank you

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[PnG] 【BUNDLE OF 3 FOR UNDER $15】JOY Dishwashing Liquid! FIVE TIMES more powerful
[PnG] 【BUNDLE OF 3 FOR UNDER $15】JOY Dishwashing Liquid! FIVE TIMES more powerful
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from jen****Dec 09, 2017

  • Question : Inquiry for the item from cho****Aug 26, 2017

    Dear seller, any restock?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from cho****

    Dear Customer,

    Sorry for late reply, stock for Sparkling Lime will be in within 2 - 4 working day. Please be patience with us.

    Thank you

  • Question : [About Item] Related InquiriesDec 28, 2016

    Any restock?

    Answer : [Re] [About Item] Related Inquiries

    Dear buyer,

    Next week we will restock as all suppliers are closed for this week.

    Thank you.

  • Question : [Shipping] Related InquiriesDec 06, 2016

    Ordered on 25 Nov.. It's already 6 Dec. Where are my items? And when is the delivery?

    Answer : [Re] [Shipping] Related Inquiries

    Dear buyer,

    We will cancel your orders so you may proceed with the re-order.

    Thank you.

  • Question : Free shipping was charged shipping feesJul 02, 2016

    When I placed a bid it was free shipping. After won the bid at $14, upon payment was charged $3.99 for shipping fees. Kindly advise.

    Answer : [Re] Free shipping was charged shipping fees

    Dear buyer, auction listings is not entitled for free shipping. Thank you.

    Question : [Re] Free shipping was charged shipping fees

    You are all out to cheat the customers. Any how change from free shipping to attract people to bid for the items. When the auction ended then charged the winners with delivery fees. This is how you guys do business!

    Answer : [Re] Free shipping was charged shipping fees

    Dear buyer,

    Our promotion and price listing changes fast and often.

    Thank you for your interest!

    Question : [Re] Free shipping was charged shipping fees

    Now zero stock to order and the dateline is 6.7.16. Kindly advise.

    Answer : [Re] Free shipping was charged shipping fees

    Dear buyer,

    We have notified the inventory team about the issue and they may take some time to resolve it.

    We apologize for the inconvenience caused.

    Question : [Re] Free shipping was charged shipping fees

    Lousy auction and seller! Firstly imposed delivery charge after the customer has won the bid. During the biding, stated FREE shipping. Secondly, zero stock when wanted to buy the product. Informed the seller about the zero stock. Waited for the stock to be replenished till expiry date to purchase was due! Finally had to cancel it!!!!! Conclusion is no point to bid for cheaper price as the seller has zero stock for the customer to buy!!!!! Extremely disappointed!

    Answer : [Re] Free shipping was charged shipping fees

    Dear buyer,

    We have notified the inventory team about the issue and they may take some time to resolve it.

    We apologize for the inconvenience caused.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[PnG] Oral B Braun- Pro 3000 Toothbrush
[PnG] Oral B Braun- Pro 3000 Toothbrush
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from ovr****Dec 06, 2017

    Hi, may I know if there are enough stocks for 2 toothbrush orders? ( The QTY is currently 1)

    Answer : [Re] Inquiry for the item from ovr****

    Dear Customer, we apologise but at the moment stocks are fairly low. Do give us some time to have the item restocked and the changes will be made.
    Thank you and apologies for the inconvenience caused.

    Question : [Re] Inquiry for the item from ovr****

    thank you for your reply. May I know when will the oral b 3000 electronic toothbrush be restocked? Thank you.

  • Question : Inquiry for the item from ste****Nov 30, 2017

    Hi this is a local set with local plug?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from ste****

    Dear Customer,
    Yes, it is.
    Thank you

  • Question : NEW STOCKOct 17, 2017

    Hi.... I just received my order and would like to order another piece....plse let me know when you have new
    stock

    Thanks

    Answer : [Re] NEW STOCK

    Dear buyer

    Kindly check back Qoo10 after 8pm today.

  • Question : Inquiry for the item from ste****Aug 27, 2017

    Hi may I know if you will replenish pro 3000?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from ste****

    Dear Customer,

    It will be restocked tomorrow, around 6pm. :)

  • Question : 225499772Aug 18, 2017

    I only received the add on replacement head.Missing the electric tooth brush.Please check and revert.
    Been trying to contact seller for past 2 day but NO RESPONSE!!!!!!!!!!!

    Answer : [Re] 225499772

    almost a week still no response.super customer friendly seller

    Question : [Re] 225499772

    Hi replied your enquiry previously

    Answer : [Re] 225499772

    So what is the status?

    Question : [Re] 225499772

    Dear Customer,

    Please just reply to the enquiry thread where I informed you of the redelivery.

    The missing item will be delivered within 1-3 working days. Kindly refrain from sending us multiple messages.

    Thank you

    Answer : [Re] 225499772

    Please read your thread again,delivery in 22 Aug? Tracking number correct? how can i trust you? What is the reason of the missing item?

    Question : [Re] 225499772

    Hi Alan,

    We have only just submitted the redelivery request for your item. Please refer to snapshot attached. The delivery will take place within 1-2 working days, not 22 August as you mentioned.

    We have escalated your case to Qxpress as they are in charge of our warehousing and delivery issues. Therefore we are unsure of why the item is missing.

    Thanks.

    Answer : [Re] 225499772

    Any tracking number?

    Question : [Re] 225499772

    Hi Alan,

    Kindly refer to the following tracking number:

    http://www.qoo10.sg/gmkt.inc/CS/ShippingTrackingAPI.aspx?tno=SG920939&transcd=100000020&svc_nation_cd=SG&req_type=dLBuCDiFnU/73i9fUsqfBQ==&transc_nm=

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[RB] 【Dettol】– Multisurface Cleaner 2.5L/ 3L - Lavendar/ Citrus/ Green Apple/ Jasmine
[RB] 【Dettol】– Multisurface Cleaner 2.5L/ 3L - Lavendar/ Citrus/ Green Apple/ Jasmine
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from che****Dec 09, 2017

  • Question : Inquiry for the item from xlu****Nov 15, 2017

    Felt so cheated. Stated free 50 wipes but only had "none" to select. Why like that? Forced to select none. Now my purchase doesnt come with free gift. Pls advise

    Answer : [Re] Inquiry for the item from xlu****

    Dear customer, we have process the delivery for your free dettol 50 wipes. We are sorry for the inconvenience caused.

  • Question : Inquiry for the item from jas****Oct 03, 2017

    How come free wipes but got to pay as add on $5.50?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jas****

    Dear buyer, apologies for the error. you can try again later.

    ..
    (Oct 20, 2017 17:12)

  • Question : Inquiry for the item from ste****Jul 29, 2017

    Hi seller

    Do u have the promo for jasmine twin pack

    Answer : [Re] Inquiry for the item from ste****

    Dear Buyer

    Now, we currently do not have any promotions now.

    Thank you.

  • Question : Inquiry for the item from and****Jun 25, 2017

    Can use on composite marble and parquet?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from and****

    Dear customer,

    It is ok to use this product on both composite marble and parquet. However, it is advisable to not use it so often on parquet.

    Thank you

+View all Notice, FAQ, Q&A >>