Q&A board

Q & A Lists
Item Question & Answer
[Swatow Restaurant] 12pcs Fried Spring Roll! 三丝炸春卷! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
[Swatow Restaurant] 12pcs Fried Spring Roll! 三丝炸春卷! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
Item Q&A
  • Question : Inquiry from jkc****Feb 18, 2018

  • Question : Inquiry for the item from jas****Oct 26, 2017

    Any preservatives?
    Any MSG?
    Expiry date?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jas****

    Hi, there is no preservatives but with MSG. The expiry date will be as of 5days after receiving the goods if stored in freezer and 2 to 3 days if stored in chiller. Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from hok****Sep 13, 2017

    How long is the spring roll ?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from hok****

    Hi, it is around 15cm. Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from ice****Aug 05, 2017

    May I know what ingredients are in the spring rolls?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from ice****

    Hi it is mainly a vegetarian roll which contains red carrot, turnip, mushroom and black fungus. Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from est****Jul 21, 2017

    Is this vegetarian ?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from est****

    Hi,

    Only the spring roll is vegetarian. However, all our items are not pure vegetarian.

[Swatow Restaurant] Swatow CNY Nian Gao | Carrot Cake | Yam Cake
[Swatow Restaurant] Swatow CNY Nian Gao | Carrot Cake | Yam Cake
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from thi****Feb 02, 2018

    the yam cake has yam only on top or there is also yam inside? I've placed orders for dim sum for delivery inon 15 Feb with free delivery. can i add yam cake to my earlier order without delivery charge for the new order of yam cake?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from thi****

    Hi Custormer,

    Our yam cake have yam on top and inside. Yes you can do so. Please make a new order for your yam cake and make sure that it is on the same day, time slot and address as the previous order. Upon receiveing and dispatching your order we will then refund you the shipping fee of $6.80.

    Thanks.

    Question : [Re] Inquiry for the item from thi****

    I have placed order for the yam cake on yesterday, 4 Feb 2018, order # 246481880; also paid for the shipping fee. Please combine this order with my earlier order 116400334 placed on Jan 23, 2018 ... for DELIVERY on 15 Feb 2018, 10am to 12noon and refund the shipping fee of $6.80. Thanks.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from thi****

    Hi Customer,

    Your orders have been received. We will proceed to refund you the shipping fee of $6.80 once the item is shipped out.

    Please note that the refunded amount will be credited into your Qaccount in 2 to 3 working days or 1 to 2weeks if you had used credit card as your payment method. As this is the CNY period, waiting time for amount to be credited are expected to be longer. We seek for your understanding.

    Thanks.

    Question : [Re] Inquiry for the item from thi****

    Can you contact me urgently? May need to change the delivery address for tomorrow morning's delivery

    Answer : [Re] Inquiry for the item from thi****

    thanks for calling back. please change the delivery address to my office address at: 38 Beach Road #06-11 South Beach Tower Singapore 189767.

    Question : [Re] Inquiry for the item from thi****

    Hi Customer,

    The amendment have been made. Please confirm as attached.

    Thanks.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from thi****

    Yes, confirmed. Thanks very much.

    Question : [Re] Inquiry for the item from thi****

    Ok thanks.

  • Question : Self CollectionFeb 11, 2018

    Hi Seller,

    If I order from alacarte menu from your Toa Payoh branch, will the pricing same as Qoo10?

    Appreciate your earliest reply, Thank you.

    Answer : [Re] Self Collection

    Hi Customer,

    The price will not be the same. It will be charge as usual retail price.

    Thanks.

  • Question : Inquiry from Yeo****Feb 11, 2018

    Collection on 15 feb morning is it available?

    Answer : [Re] Inquiry from Yeo****

    Hi Customer,

    We regret to inform you that due to overwhelming response our delivery schedule has been full. If you would like, you can place takeaway orders from our restaurant alacarte menu.\

    Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from wsp****Feb 08, 2018

  • Question : Inquiry for the item from jun****Feb 08, 2018

    Dear seller, are u able to accept anymore order or is it only available frm 2-13 feb?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jun****

    Hi Customer,

    This particular item is only available for ordering till 13 Feb however you could choose to deliver it on a later date all the way till end Feb.

    Thanks.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[Swatow Restaurant] 42pcs Assorted Dim Sum! Chilled Dim Sum Delivery!
[Swatow Restaurant] 42pcs Assorted Dim Sum! Chilled Dim Sum Delivery!
Item Q&A
  • Question : Cancellation of cart 116352495 - where is the refundFeb 14, 2018

    Hi

    Where did my refund go??? I don't see it in my bank account? Where was it refunded to? I saw some Q money of $61.40 but the amount is also incorrect. How to use the money? You should have refunded into my bank account. What is this? The order was cancelled since 27 Jan, my son's birthday celebration was ruined because of your non-delivery and now I am stressed over the refund. I am going to fill a complaint soon.

    Answer : [Re] Cancellation of cart 116352495 - where is the refund

    Hi Customer,

    The refunding transaction is all done by the Qoo10 side. All we do for you is just to submit your refund request. The last time we checked with them they said it was already processing. Please allow us to check with them again and get back to you as soon as possible. We apologise for the inconvenience caused.

    Thanks.

  • Question : Inquiry related delivery from lyn****Feb 10, 2018

  • Question : Inquiry related delivery from Jwa****Feb 08, 2018

  • Question : Inquiry related delivery from ahp****Feb 08, 2018

    Hi, shipping is currently full till 19Feb.. that means I cannot order if I need it for Chinese new year... wouLD u have other delivery people to handle?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from ahp****

    Hi Customer,

    We regret to inform you that due to overwhelming response our delivery schedule has been full and we do not have other people to handle the delivery for us. If you would like, you can place takeaway orders from our restaurant alacarte menu.

    Thanks.

  • Question : Inquiry related delivery from ail****Feb 08, 2018

    Self collection available before cny?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from ail****

    Hi, self collection is currently not available. Thanks.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[Swatow Restaurant] 12pcs Fried Beancurd Skin Roll with Shrimp! 香虾腐皮卷! Freshly Chilled Dim Sum
[Swatow Restaurant] 12pcs Fried Beancurd Skin Roll with Shrimp! 香虾腐皮卷! Freshly Chilled Dim Sum
Item Q&A
  • Question : Wrong Delivery AddressFeb 13, 2018

    Hi seller, pse note correct address should be Blk 62 Dakota Crescent #02-309. Thanks.

    Answer : [Re] Wrong Delivery Address

    Hi Customer,

    We've already make the amendment for you. Please confirm as attached.

    Thanks.

  • Question : orderingFeb 08, 2018

    Hi there,
    Q1 : if I order now, can I ask for deliver on 13 Feb?
    Q2 : is it fine if received 13 Feb and fry them on 15 Feb, since it says within 2 days.

    Answer : [Re] ordering

    Hi Customer,

    We regret to inform you that due to overwhelming response our delivery schedule has been full. If you would like, you can place takeaway orders from our restaurant alacarte menu.

    Thanks.

    Question : [Re] ordering

    so the online ordering is closed?

    Answer : [Re] ordering

    What about my Q1 ?

    Question : [Re] ordering

    Hi Customer,

    Yes currently all orders till 15 Feb is blocked. For your earlier order it is already processing.

    Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from i_1****Dec 29, 2017

  • Question : Inquiry for the item from fei****Oct 08, 2017

    Can these be steamed instead?
    Please advise.
    Thank you!

    Answer : [Re] Inquiry for the item from fei****

    Hi, it will be best if you were to deep fry or pan fry it as it would take a very long time to steam it. Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from sno****Jul 23, 2017

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[Swatow Restaurant] 12pcs Custard and Egg Yolk Bun! 金碧流沙包 Liu Sha Bao Fresh Chilled Dim Sum Delivery
[Swatow Restaurant] 12pcs Custard and Egg Yolk Bun! 金碧流沙包 Liu Sha Bao Fresh Chilled Dim Sum Delivery
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from mic****Feb 10, 2018

    I provided feedback about the coloring. Are u still making green color liu sha pau ?

    Appreciate natural food without unnec additives

    Answer : [Re] Inquiry for the item from mic****

    Hi Customer,

    Your previous feedback have reached our Central Kitchen and they said that the green color is actually from the pandan extract and not coloring.

    Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from rai****Feb 07, 2018

    Hi seller, to confirm if need to defrost before steam the pao 5-10mnts?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from rai****

    Hi Customer,

    It is recomemded to let the dimsum to sit in the chiller and thaw overnight as you need it to be completely thawed before steaming it for a better consumption experience.

    Thanks.

    Question : [Re] Inquiry for the item from rai****

    You mean other dim sum n bao also need to thawed overnight?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from rai****

    Yes please do so. If not it will take very long for frozen dimsum to be cooked and by then the skin will no longer be in its best condition. Thanks.

  • Question : Zhu Jiao DongFeb 07, 2018

  • Question : Inquiry for the item from mic****Jan 23, 2018

    The coloring is so unnaturally green which is a turn off. Can please don't add coloring, which is really unnecessary and unhealthy ?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from mic****

    Hi Customer,

    Thank you so much for your valuable feedback. We will feedback to our management team.

    Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from ang****Nov 07, 2017

    Dear seller,
    May I check if I store in freezer, best consume within how long? And whether need to be thaw first or steam directly from freezer?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from ang****

    Hi, if stored in freezer best is to consumed within 5days. Please bring it down to the chiller to let it slowly thaw overnight before steaming. Thanks.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[Swatow Restaurant] 250gm Crispy Salted Egg Fish Skin! 咸蛋鱼皮!
[Swatow Restaurant] 250gm Crispy Salted Egg Fish Skin! 咸蛋鱼皮!
Item Q&A
  • Question : Purchased 5 BottlesFeb 09, 2018

    Hi I purchased 5 bottles for CNY but I didnt realize the delivery schedule is full, is there anyway I can get it earlier?

    Answer : [Re] Purchased 5 Bottles

    Hi Customer,

    According to our records, your orders are set to be delivered on the 12 Feb 2 to 5pm. We are regret to inform that the earlier slots are now all full.

    Thanks.

  • Question : Inquiry related delivery from chl****Feb 09, 2018

    Hi seller, since is quick express delivery, if I order today, can I get the item on today too?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from chl****

    Hi Customer,

    We are regret to inform you that all the delivery slot for today till 15 Feb is currently full. If you would like to, you could purchase it from our TPY or Serangoon outlet.

    Thanks.

    Question : [Re] Inquiry related delivery from chl****

    Ic... Tks

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from chl****

    No problem, thanks.

  • Question : Inquiry related delivery from yva****Feb 08, 2018

    Hi. The shipping is full till after chinese new year. Can i come over to the restaurant to do a self collection?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from yva****

    Hi Customer,

    Self collection is currently not available but alternatively you could go down to our restaraunt to purchase it.

    Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from jox****Feb 07, 2018

    Can I know the expiry date for this batch of fish skin crackers? Thanks.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jox****

    Hi Customer,

    Our fishskin are made freshly and dispatch in a daily basis. The expiry of the fishskin is highly depended on the date you receive it. It will be one month later as of the date printed on the label.

    Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from flu****Feb 06, 2018

    Hi can i get it directly from typ outlet?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from flu****

    Hi Customer,

    Self collection is not available.

    Thanks.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[Swatow Restaurant] 6 Pieces Mini Glutinous Rice in Lotus Leaf! 迷你荷香糯米鸡! Freshly Chilled Dim Sum
[Swatow Restaurant] 6 Pieces Mini Glutinous Rice in Lotus Leaf! 迷你荷香糯米鸡! Freshly Chilled Dim Sum
Item Q&A
  • Question : Inquiry related delivery from hf_****Feb 09, 2018

    Dates for delivery are not in time... Can I do self collection?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from hf_****

    Hi Customer,

    We regret to inform you that due to overwhelming response our delivery schedule has been full. Also, as our restaurant is fully booked, we are not able to take self collection. If you would like, you can place takeaway orders from our restaurant alacarte menu. We apologise for any incovenience caused.

    Thanks.

  • Question : Inquiry from fei****Oct 29, 2017

    The price of $12.80 is Q Price, not Time Sale or Daily Deal. Why is it that the item cannot use Cart Coupon?

    Answer : [Re] Inquiry from fei****

    Hi, we have checked with Qoo10 you should be able to use. Thanks.

  • Question : DeliveryOct 14, 2017

    Hi,

    Are the items on the way? It already 11.30 am

    Answer : [Re] Delivery

    .

  • Question : Glutinous riceSep 12, 2017

    Hi, may I know whether any pork ingredients (eg sauce used, sausage etc) in the chicken glutinous rice? Thanks

    Answer : [Re] Glutinous rice

    Hi, the ingredients used are chicken, red sausages, mushroom and dried shrimp.

    Question : [Re] Glutinous rice

    Thank you for your reply. May I know whether the red sausage is pork or chicken.

    Answer : [Re] Glutinous rice

    It is made out of pork. Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from jas****Jul 12, 2017

    can keep how long?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jas****

    Hi, it can be kept maximum 5days. Thanks.

    Question : [Re] Inquiry for the item from jas****

    ok ordered 221966849

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jas****

    Okay noted. Will deliver on Friday. Thanks.

[Swatow Restaurant] 12pcs BBQ Pork Bun! Char Siew Bun 蜜汁叉烧包! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
[Swatow Restaurant] 12pcs BBQ Pork Bun! Char Siew Bun 蜜汁叉烧包! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
Item Q&A
  • Question : Inquiry related delivery from loc****Feb 08, 2018

    Hi seller..
    The delivery dates before CNY are full.
    Do you have self collection options?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from loc****

    Hi Customer,

    We regret to inform you that due to overwhelming response our delivery schedule has been full. Also, as our restaurant is fully booked, we are not able to take self collection. If you would like, you can place takeaway orders from our restaurant alacarte menu.

    Thanks.

  • Question : shortage of 1 box of siew mai n prawn dumplingDec 04, 2017

    Dear seller, i had received my order. but u short give me another box of siew mai n prawn dumpling. your delivery oder show 2 boxes of siew mai , 2 boxes of prawn dumpling, 1 box of char siew bun n 1 box of chives dumpling. But i only received 1 box each. please check.

    Answer : [Re] shortage of 1 box of siew mai n prawn dumpling

    Hi, we apologise for the inconvenience caused. My colleauge might have mislooked on the quantity while packing. Would you like us to do a redelivery or to accept our refund for the missing boxes of dimsum as mentioned? We seek for your understanding, thanks.

    Question : [Re] shortage of 1 box of siew mai n prawn dumpling

    alright, refund then. i shall order next time. thanks.

    Answer : [Re] shortage of 1 box of siew mai n prawn dumpling

    Hi, already refunded you. The refunded amount shall be credited into your Qaccount in 2 to 3days time or 2 to 3weeks if you used credit to purchased previously. Thanks you so much for your understanding and kind support.

  • Question : Inquiry for the item from jaz****Oct 05, 2017

    Any collection place?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jaz****

    Hi, self collection is currently not available. Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from che****Oct 04, 2017

    Hi when is expiry date for this?;)

    Answer : [Re] Inquiry for the item from che****

    Hi, this can be kept at a maximum of 5days in freezer if not 2 to 3 days in chiller. Thanks.

  • Question : DeliverySep 22, 2017

    Hi,

    Can I combine several item for $50 for free shipping but different delivery date ? Thanks

    Answer : [Re] Delivery

    Hi, sorry to say that this is not possible. All of the items have to be on the same date and time slot. Thanks for your understanding.

    Question : [Re] Delivery

    noted with thanks

    Answer : [Re] Delivery

    No problem.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[Swatow Restaurant] 600gm Chicken Claw with Spices! 桂林酱风爪! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
[Swatow Restaurant] 600gm Chicken Claw with Spices! 桂林酱风爪! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from tey****Feb 07, 2018

    Is the item frozen for later use? How Long can I keep the item in the fridge?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from tey****

    Hi Customer,

    As our dimsum are made freshly daily, they are not frozen and just chilled. You can keep them in the chiller for a 2 to 3days or at a maximum of 5days in the freezer.

    Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from mic****Oct 06, 2017

    Can store in freezer for max how long? Thks ?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from mic****

    Hi, it will be 5days. Thanks.

  • Question : Pork Ribs with Black Bean Sauce (Time Sale)Aug 18, 2017

    I wanted to order the pork ribs together with this order but realised that it was not captured in the cart. Can I add it now at Time Sale price of $8.80 & request for it to be delivered with this order?

    Answer : [Re] Pork Ribs with Black Bean Sauce (Time Sale)

    Hi, sorry to say that it was not possible to add the pork ribs into this order but good news is that you can try to apply for one more new order just for the pork ribs and request it to be delivered to you on the same date and time slot. Then a shipping of $6.80 for the new order will be refunded to you.

[Swatow Restaurant] AUTHENTIC Teochew Yusheng 8-10 PAX
[Swatow Restaurant] AUTHENTIC Teochew Yusheng 8-10 PAX
Item Q&A
  • Question : Inquiry from gan****Feb 07, 2018

  • Question : Inquiry related delivery from han****Feb 01, 2018

    Can I order first and collect on 19th feb?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from han****

    Hi, yes you can. Please choose you desired shipping date and time slot while placing your order. Thanks.

[Swatow Restaurant] 12pcs Pork Siew Mai! 猪肉烧卖! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
[Swatow Restaurant] 12pcs Pork Siew Mai! 猪肉烧卖! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from asi****Feb 06, 2018

  • Question : Inquiry for the item from etc****Oct 20, 2017

  • Question : Siew MaiSep 25, 2017

    Hi,

    The siew mai wont have the fish roe like the one we eat in restaurant?

    Answer : [Re] Siew Mai

    Hi, yes it won't have fishroe. The picture shown is just for illustration purpose. Thanks for your undersranding.

  • Question : Inquiry for the item from cty****Sep 19, 2017

    What if I want to buy multiple items to be delivered on same delivery?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from cty****

    Hi, it is possible.

    .
    (Sep 22, 2017 08:53)

  • Question : Inquiry for the item from seo****Aug 19, 2017

    Dear seller,

    Why item receive do not have fish roe like the picture you put up at qoo10 ? This is deceiving. You should change the photo.

    I selected delivery for 12 to 2pm. Why did you pass to qdelivery at 8.55am (sms received that food was collected) ? This is irresponsible to pass chilled food items for 12 to 2pm delivery at the same time as 10am to 12pm delivery. You should be responsible seller and ensure that food is delivered as fresh as possible. While delivery time is not within your control surely time of collection is. The siew mai was completely defrost and totally wet. This time you did not pack my 3 bottle of fish skin separately from food items like last time and the bottles were wet too.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from seo****

    Dear customer,

    Our listing on qoo10 was stated as Pork Siew Mai and we have also indicated in the listing that photos shown are for reference only.

    We apologize for the incident as my colleagues might have overlooked this matter and might have just gave all the orders the driver has requested for. We will definitely look into this matter.

    As matter of fact, we would like to refund you a credit of $10 to your Qaccount.

    Thanks.

    Question : [Re] Inquiry for the item from seo****

    Dear seller, Thank you for your response.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from seo****

    Hi, no problem. Already refunded. The credit should be transferred into you Qaccount in 2 to 3 days time. Thanks.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[Swatow Restaurant] 250gm Crispy Cheese Fish Skin!
[Swatow Restaurant] 250gm Crispy Cheese Fish Skin!
Item Q&A
  • Question : weightFeb 03, 2018

    250g include the bottle's weight?

    Answer : [Re] weight

    Hi Customer,

    250g do include the weight of the bottle.

    Thanks.

[Swatow Restaurant] Freshly Made Pineapple Tarts
[Swatow Restaurant] Freshly Made Pineapple Tarts
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from vir****Jan 31, 2018

    Hi seller,
    Is this Pineapple Tart HALAL?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from vir****

    Hi Customer,

    Our pineapple tart are no pork no lard but we are not halal certified.

    Thanks.

[Swatow Restaurant] 12pcs Prawn Dumplings! 汕头虾饺皇! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
[Swatow Restaurant] 12pcs Prawn Dumplings! 汕头虾饺皇! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
Item Q&A
  • Question : freezerJan 12, 2018

    Hi if put in freezer. How long can I keep? Thanks

    Answer : [Re] freezer

    Hi, it could last up to 5days if kept in freezer and 2 to 3 days in chiller. Thanks.

  • Question : Wrong deliveryDec 29, 2017

    Hi there! I have placed an order of 2 packs of Siew mai, 2 packs of prawn dumplings, 1 pack of pork bao and 1 pack of chicken bao but I just received a big pack of xiaolongbao from another shop. I tried to contact the delivery man but he said he was given this package. Can you please help? I have ordered the dim sum for a party on Sunday. Many thanks!

    Answer : [Re] Wrong delivery

    Hi, we could not find your order in our system. Can you kindly provide us with the order number or cart number? Thanks.

    Question : [Re] Wrong delivery

    Hi! My cart number and order number are as follows:
    Cart no. : 115715364
    Order no. : 240805358
    Thanks!

    Answer : [Re] Wrong delivery

    Hi customer,

    We do not sell xiao long bao and we are not sure where the order came from. Can you take a picture and send it to us? You will not need to return them to us.

    Thanks.

    Question : [Re] Wrong delivery

    Hi! Thanks for getting back. Please find attached the packet of Xiao Long Bao we received. Many thanks!

    Answer : [Re] Wrong delivery

    Hi! Thanks so much for re-delivering the items promptly. =)

    Question : [Re] Wrong delivery

    Hi, thank you so much for your kind support and understanding. Thanks.

  • Question : Inquiry related delivery from thi****Oct 10, 2017

    i wanted to place order for delivery this Friday or Saturday but deliver slots are fully booked so I did not lace not orders. anyway you can help to squeeze in a slot for me?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from thi****

    Hi so sorry to inform that all slot for Fri and Sat are currently full. The next earliest slot will be at Monday 10 to 12pm. We seek for your understanding, thanks.

  • Question : Inquiry for the item from ire****Oct 06, 2017

    Hello,

    Any plans to make available char siew pastry and black sesame pau for delivery?
    Thank you.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from ire****

    Hi, thanks for your suggestion. We will consider about it.

  • Question : DeliveryAug 03, 2017

    Hi

    Is it possible to do self collection as the delivery timing is not suitable for me? Thanks

    Answer : [Re] Delivery

    Hi we are sorry, self collection is not available at the moment.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[Swatow Restaurant] 12pcs Steamed Dumpling with Chives! 蒜香韭菜饺! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
[Swatow Restaurant] 12pcs Steamed Dumpling with Chives! 蒜香韭菜饺! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from tra****Jan 12, 2018

    Hi
    Which dim sum does not have MSG, please? Thank you

    Answer : [Re] Inquiry for the item from tra****

    Hi Customer,

    All our dimsum contains MSG.

    Thanks.

  • Question : Enquiry on ingrediantsDec 30, 2017

    Hi Seller,

    Can you advise which are the items that does not contains Pork?

    Answer : [Re] Enquiry on ingrediants

    Hi Customer,

    Prawn Dumpling, Steamed Dumplings with chives, Mushroom Dumplings, Teochew Crystal dumplings, Chicken claw, Fried Beancurd Skin, Fried Springroll and Custard Egg Yolk bun are without pork.

    Thanks.

    Question : [Re] Enquiry on ingrediants

    Thanks. Any upcoming promotion for the 42pcs as saw price has gone up today?

    Answer : [Re] Enquiry on ingrediants

    Hi, currently there is no any promotion. Will consider doing another one soon though. Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from jut****Oct 10, 2017

  • Question : Inquiry related cancel and refund from win****Oct 08, 2017

    Kindly revert to my queries in the wrong and unfresh mooncake delivered.

    Answer : [Re] Inquiry related cancel and refund from win****

    Hi, sorry for the late reply! We are currently in the midst of refudning you the full amount for the mooncake. The refunded amount shall be credited into your Qaccount in 2 to 3days time. We seek for your understanding. Thanks!

  • Question : Inquiry for the item from lin****Oct 01, 2017

    Hi Seller
    How to steam these dumplings without them sticking together?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from lin****

    Hi, just make sure that is enough space between each dimsum and make sure that the steaming time is not too long. Dumplings are best steam within 6 to 7mins. Thanks.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[Swatow Restaurant] 250gm Crispy Wasabi Fish Skin! 芥末鱼皮!
[Swatow Restaurant] 250gm Crispy Wasabi Fish Skin! 芥末鱼皮!
Item Q&A
  • Question : Inquiry related cancel and refund from Lns****Jan 08, 2018

    For my order no.115848231, i did not received the 2 bottles of fish skin so i submitted a non-receipt claim. I paid $22.64 for these 2 bottles but only got refund of $15.84. I know that Qoo10 will deduct $1.90 coupon usage but they are also charging me $6.80 of delivery fees!!! Its your failure to send me the 2 bottles and still charge me $6.80 for your mistake?

    Answer : [Re] Inquiry related cancel and refund from Lns****

    Hi Customer,

    It might be a system error from Qoo10 side. Please allow us to investigate with them and make sure that the $6.80 will be refunded to you. We sincerely apologise for any inconvenice and seek for your understanding while we are working on it.

    Thanks!

  • Question : Inquiry related delivery from Lns****Jan 06, 2018

    Hi i just received my order no: 115848231. Only received 3 boxes of chicken feet and 1 box of bun. Still shortage of 2 bottles of wasabi n salted egg fish skin. The delivery guy told me to settle with seller n told me to sign the order. When will i received the balance 2 bottles?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from Lns****

    Hi Customer,

    We apologise for the inconveniece. Please do let us know your available date and time so we could do a redelivery to you for the missing fishskin.

    Thanks.

    Question : [Re] Inquiry related delivery from Lns****

    But i alri submitted non-receipt claim yesterday as i see no reply from u..so how do i go about it now?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from Lns****

    Hi Customer,

    In this case we will refund you accordingly. Please take note that the refunded amount will be credited into your account only in 2 to 3 working days time.

    Thanks.

  • Question : 關於商品san****會員的咨詢。Sep 25, 2017

    hello~this item is so delicious,i order twice ,this time i buy 6 can cheap?

    Answer : [Re] 關於商品san****會員的咨詢。

    Hi, so sorry the price stated online is already the cheapest we can go. If you really want to get them at a cheaper price maybe you could try going down to out Toa Pah Yoh outlet to purhcase them at a slightly lowered price. Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from zen****Jul 02, 2017

    hello, expiry date?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from zen****

    Hi, the expiry date will be one month later as of the date printed on the lable.

[Swatow Restaurant] 12pcs Teochew Crystal Dumpling (Savoury)! 潮州水晶包 Freshly Chilled Dim Sum Delivery
[Swatow Restaurant] 12pcs Teochew Crystal Dumpling (Savoury)! 潮州水晶包 Freshly Chilled Dim Sum Delivery
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from olp****Jan 01, 2018

    Can we self pick up the items by ourselves ?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from olp****

    Hi, self pick up is not available. Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from ody****Dec 29, 2017

    How long must we steam the items if we want to eat immediately after they have been delivered?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from ody****

    Hi, for this particular dimsum the preparation time will be at around 6 to 7mins. Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from ody****Dec 29, 2017

    Hi can it be delivered hot instead of chilled? I am ordering them for a party. Thanks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from ody****

    Hi, we only delivered it in chilled form. We seek for your understanding, thanks.

  • Question : Inquiry for the item from jas****Dec 18, 2017

    Hi, is there pork in the teochew crystal dumpling?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jas****

    Hi, no there is just turnip and dried shrimp. Thanks.

  • Question : Inquiry related delivery from che****Oct 14, 2017

    Hi. Can combine different item of total paying at $50. To entitled free shipping?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from che****

    Hi, yes you can. Thanks.

    Question : [Re] Inquiry related delivery from che****

    This page has crystal dumpling only. How i combine other order(bun. Etc) in other page??

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from che****

    Hi, please refer to the attachment for more information. You could just select any other of our product from the circled part in the image. Thanks for your kind support.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[Swatow Restaurant] 250gm Crispy Seaweed Fish Skin!
[Swatow Restaurant] 250gm Crispy Seaweed Fish Skin!
Item Q&A
  • Question : Inquiry related delivery from may****Dec 30, 2017

    Hi can do self pick up? And remove the delivery charge.

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from may****

    Hi, self pick up is not available. Thanks.

  • Question : Inquiry related delivery from jul****Dec 27, 2017

    Hi, your delivery up till Friday is full. I need to bring overseas on Friday morning. Any other way i can get it?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from jul****

    Hi,

    you may visit our outlet at Swatow Toa Payoh, 181 Lorong 4 Toa Payoh #02-602 S310181

[Swatow Restaurant] 12pcs Mushroom Dumpling! 素晶饺! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
[Swatow Restaurant] 12pcs Mushroom Dumpling! 素晶饺! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
Item Q&A
  • Question : VegeterianDec 14, 2017

    Hi,
    Is this suitable for vegeterain? Cos u stated as 素晶饺.
    Any onion garlic chives?

    Answer : [Re] Vegeterian

    Hi Customer,

    This product is suitable for vegetarian, they only have mushroom and celery inside.

    Thanks.

  • Question : Inquiry for the item from caf****Jun 25, 2017

    这有韭菜或葱或蒜吗? 佛教素食者可饮?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from caf****

    很抱歉,它们大多都有虾或虾米所以不建议素食者使用。

[Swatow Restaurant] 12pcs Chicken and Pork Bun! 鸡猪金包! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
[Swatow Restaurant] 12pcs Chicken and Pork Bun! 鸡猪金包! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
Item Q&A
  • Question : order no. 229500007 missing one box of bunOct 02, 2017

    Hi seller,
    I just received the delivery from you at 11am 02/10/17.
    I had ordered 2 boxes of 12pcs chicken and pork bun, but I only received 1 box of 12 pcs chicken and pork bun.
    I should have received 24 pcs of chicken and pork bun.
    Please re-delivery the missing box of 12pcs bun or refund 1 box of 12 pcs bun to me S$12.80.
    Thank you for you kind attention.

    Answer : [Re] order no. 229500007 missing one box of bun

    Hi, we are in the midst of working on this matter. Please do give us some time to arrange. Will get back to you as soon as possible. We seek for your understanding and thank you for your patience.

  • Question : Inquiry for the item from vin****Jul 24, 2017

    Can I self collect at your shop?thanks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from vin****

    Hi,

    We don't offer a self collection option at this point. We apologize for the inconvenience

    Thanks

[Swatow Restaurant] 600gm Pork Ribs with Black Bean Sauce! 豉汁蒸排骨! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
[Swatow Restaurant] 600gm Pork Ribs with Black Bean Sauce! 豉汁蒸排骨! Freshly Chilled Dim Sum Delivery!
Item Q&A
  • Question : Microwave?Jul 29, 2017

    Dear seller, can i heat it up by microwave? how long will take? thanks.

    Answer : [Re] Microwave?

    Hi customer,

    We do not recommend microwaving the items as the taste might differ. Please kindly steam it accordingly to ensure maximum flavour!

  • Question : PorkJun 14, 2017

    Do you use fresh or froozen pork ribs? Only lean meat or with some fats?

    Answer : [Re] Pork

    Hi, we use frozen pork ribs. The pork ribs is lean meat with some fats.