Q&A board

Q & A Lists
Item Question & Answer
TCM Cupping DIY Kit//Relieve Tension Stress Pain Relief Stimulates Blood Circulation
TCM Cupping DIY Kit//Relieve Tension Stress Pain Relief Stimulates Blood Circulation
Item Q&A
  • Question : Inquiry related delivery from dor****May 23, 2019

    Hi, I would like to self collect but it seems like there is no way to deselect the Qxpress option.

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from dor****

    Hi, Store pick up added as requested.

    Question : [Re] Inquiry related delivery from dor****

    Will you be getting in stock for the 12 cups?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from dor****

    No, it won't be restock for now

  • Question : Inquiry for the item from she****Mar 04, 2018

    Hello :-) when will 12 piece be restockef? Thank you

    Answer : [Re] Inquiry for the item from she****

    hi thanks for your inquiry, we feel so sorry that currently we have no plan to replenish the stock of this size, we advise you can consider the rest of size which is we still have the stock instead. Sorry for any inconvenience caused

[New Arrival]Steppers / Exercise Fitness At Home Without Going Gym
[New Arrival]Steppers / Exercise Fitness At Home Without Going Gym
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from pso****May 23, 2019

    Hi,
    How to unlock the stepper, I bought from you and it can not move. Thanks.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from pso****

    Hi, Please release the knot push it down and you will able to start using it.

  • Question : Inquiry for the item from hcc****Feb 23, 2019

    hi.

    how heavy can the max load be for 3 in 1 stepper?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from hcc****

    120kg thank you

  • Question : Inquiry for the item from mav****Feb 20, 2019

    Hi for BX-105 white, is it available? What is the warranty period?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from mav****

    hello, sorry bx-105 is currently out of stock. thank you.

  • Question : Steppers With Resistance Bands BX105 - WhiteDec 20, 2017

    May I know this item come with resistance band? Possible to deliver it on coming Saturday? Thanks.

    Answer : [Re] Steppers With Resistance Bands BX105 - White

    hi thanks for your inquiry, current the resistance band is out of stock, therfore we will send out the sports cooling towel instead as the free gift. After that if you still keen to our resistance band, once the new batch of the stock arrived, we will send it out to you via SIngpost mail immediately. Thanks

  • Question : Steppers With Resistance Bands BX105 - WhiteDec 20, 2017

    Hi Seller, is this item come with resistance band as well? Possible to deliver on this Saturday? Thanks.

    Answer : [Re] Steppers With Resistance Bands BX105 - White

    hi thanks for your inquiry, current the resistance band is out of stock, therfore we will send out the sports cooling towel instead as the free gift. After that if you still keen to our resistance band, once the new batch of the stock arrived, we will send it out to you via SIngpost mail immediately. Thanks

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
Extendable Clothes Drying X-Rack Great for Any Clothes Or Blanket/Upgraded version/Multi-color
Extendable Clothes Drying X-Rack Great for Any Clothes Or Blanket/Upgraded version/Multi-color
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from rad****May 19, 2019

    Hi. Are the joints also made of stainless steel?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from rad****

    HI, Sorry for late reply. It’s not stainless steel, it is aluminium. thank-you

  • Question : Inquiry for the item from wen****Dec 04, 2018

  • Question : Inquiry for the item from con****Jul 12, 2017

    Buy now $30.90, bid from $33.90? Bid price > buy now price?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from con****

    hi thanks for your feedback, we're trying to solve the system error thanks

$49.90!! EXTRA LARGE (XL) Adult BEAN BAG! Lazy Bean Bag Sofa Premium Bean Bag Chair + Mystery Gift
$49.90!! EXTRA LARGE (XL) Adult BEAN BAG! Lazy Bean Bag Sofa Premium Bean Bag Chair + Mystery Gift
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from sho****May 19, 2019

    Please let me know 90*110cm is which size ya?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from sho****

    Hi, Sorry for late response. The 90*110 will be consider as a Large size.

  • Question : Inquiry for the item from cas****May 10, 2019

    hi seller, any new stock coming for baby pink extra large beans bag?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from cas****

    Hi, We will have an update on restock of this item from next. Currently, we are on waiting the confirmation of the factory. Thank-you

    Question : [Re] Inquiry for the item from cas****

    ok thanks.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from cas****

    you are welcome

  • Question : Inquiry for the item from chk****May 08, 2019

  • Question : Inquiry for the item from col****May 06, 2019

  • Question : Inquiry for the item from pee****Apr 17, 2019

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[Must Buy] Lightweight Folding Picnic Table Bench Set / Camping Garden Party BBQ / 4 Chairs Included
[Must Buy] Lightweight Folding Picnic Table Bench Set / Camping Garden Party BBQ / 4 Chairs Included
Item Q&A
  • Question : Inquiry related delivery from 233****May 13, 2019

    HI,

    I ordered on Sunday, able to receive by Tuesday? Thanks.

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from 233****

    Item on delivery. It has been pick up. Hopefully you will receive by tomorrow.Kindly check with Qxpress for the exact time of delivery. Thank-you

  • Question : Inquiry for the item from 233****May 11, 2019

  • Question : Inquiry related delivery from 238****Apr 16, 2019

    Hi seller,
    if I order today, could you send in by tomorrow please?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from 238****

    Hi,It will be shipped out on Thursday becuase we don’t ship out on wednesday. Thank-you

  • Question : UmbrellaJun 28, 2018

(PROMO) NEW Staresso Branded Portable Espresso Coffee Maker | Quick Cold Brew Maker
(PROMO) NEW Staresso Branded Portable Espresso Coffee Maker | Quick Cold Brew Maker
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from zh3****May 11, 2019

    Black colour for the staresso (grounded or capsule)?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from zh3****

    Hi, This Staresso is for powder and capsule

  • Question : Inquiry for the item from Roc****Oct 13, 2018

    Hi,
    Can I insert Nescafe Capsules into this coffee maker?

    Tks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from Roc****

    sorry ,no


    Need to grind coffee
    (Oct 15, 2018 18:11)

    this one
    (Oct 15, 2018 18:13)

    .
    (Dec 14, 2018 18:28)

2019 ❤ USB-rechargeable Hurricane Spin Scrubber / Christmas Gift Present / Cleaning Brush Scrub
2019 ❤ USB-rechargeable Hurricane Spin Scrubber / Christmas Gift Present / Cleaning Brush Scrub
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from fer****May 10, 2019

    Any restock for the hurricane spin scrubber?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from fer****

    Hi, It will be restock on 15-20 of this month. Thank-you

  • Question : Inquiry for the item from 234****Apr 12, 2019

    what is the spinning speed?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from 234****

    The handheld is 220 rpm and USB hurricane is 300rpm

  • Question : Inquiry for the item from reg****Apr 11, 2019

    Hi does the spin scrubber $19.90 include the 3 scrubber heads?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from reg****

    Yes... It's included

  • Question : Inquiry for the item from tan****Apr 01, 2019

    Do you sell extra scrubber??

    Answer : [Re] Inquiry for the item from tan****

    Hi... Sorry we don't sell the scrubber.

    However if you need an extra heads, you can opt "USB Hurricane Spin scrubber+extra 3 brush heads(+S$9.90)". Thank-you

  • Question : Inquiry for the item from tan****Apr 01, 2019

    Do you sell extra scrubber??

    Answer : [Re] Inquiry for the item from tan****

    Hi... Sorry we don't sell the scrubber.
    However if you need an extra heads, you can opt "USB Hurricane Spin scrubber+extra 3 brush heads(+S$9.90)". Thank-you

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
NEW Nano Mist Sprayer- USB rechargeable Handy Cool Mist Spray Machine Face Hydration Sprayer
NEW Nano Mist Sprayer- USB rechargeable Handy Cool Mist Spray Machine Face Hydration Sprayer
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from pat****Apr 25, 2019

    Please advise whether the stock is still available or still need to wait very long. Thanks.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from pat****

    Hi.. Sorry for late response. The item is available in the store. Thank-you

[Lowest Price] Ceiling Mounted String Chain Laundry Drying Rack Best Selling in KOREA/Clothes Laundr
[Lowest Price] Ceiling Mounted String Chain Laundry Drying Rack Best Selling in KOREA/Clothes Laundr
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from yvl****Apr 24, 2019

    Hi, one of the arms of the laundry rack has broken off due to the rusting of the button buckle, so the laundry rack cannot retract now. Please see photo attached. In fact all 4 button buckles on the Bottom of the laundry rack is rusted after around 1 year + of use. Do you have the spare parts of the button buckles that i can go to buy from your shop ? i would like to replace all the rusty ones so would like to buy several of this spare part to change out. Please let me know asap. Thanks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from yvl****

    Hi.. Sorry for the inconvenience. May i know your order number and when did you brought? Thank-you

    Question : [Re] Inquiry for the item from yvl****

    Hi, thanks for your quick reply. My contractor was the one who bought it and installed it in December 2017. He doesnt have the order no. anymore nor can he remember the Qoo10 seller name, so to be honest, i'm trying all 3 sellers on Qoo10 who are selling the laundry rack to try to get the spare part so my contractor can fix the rack. We just need 4 of the button buckle part, coz better to replace all 4, even though 1 is broken, as the other 3 also shpwing quite bit of rust. Do hope you have the spare part, i can go to your store to purchase. Let me know and the price as well. Thanks.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from yvl****

    Hi... We do apologise that we don't have any spare parts of the item. We have this kind of rack all come in one set only. I guess you can get this kind of buckle button in a hardware dept stores.

    Question : [Re] Inquiry for the item from yvl****

    Thanks for the quick reply. I will try to find the button buckle part myself. If you should happen to know any hardware store that sells the part, do let me know as well. Thanks.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from yvl****

    Sure..

  • Question : Inquiry for the item from 233****Apr 11, 2019

  • Question : Inquiry from jim****Mar 16, 2019

    Hi. How does we install in Singapore ? Do you have any contact to install ? How much does it cost usually ?

    Answer : [Re] Inquiry from jim****

    Hello… Sorry for late reply. Seller can’t do an intsallation for this product.

  • Question : Inquiry related delivery from tif****Jan 08, 2019

  • Question : Inquiry for the item from zai****Dec 30, 2018

    Hi.
    What is the length from bracket to bracket?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from zai****

    hello, if its the bracket for the poles it is 11cm, if its the installation brackets, there are a total of 4 (2 on each end), 1 pair of brackets is 28.5cm (end to end), whilst the other pair is 30.5cm (end o end). thank you

    Question : [Re] Inquiry for the item from zai****

    Sorry I wasn’t clear.
    I mean the installation brackets.
    From one to the other end.
    I have a length space constraint.
    Need to know if this will fit.
    Thanks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from zai****

    if its the installation brackets, there are a total of 4 (2 on each end), 1 pair of brackets is 28.5cm (end to end), whilst the other pair is 30.5cm (end o end). thank you

    Question : [Re] Inquiry for the item from zai****

    How can this length be 30cm??? Pls refer to attached picture.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from zai****

    According to your own needs

    Question : [Re] Inquiry for the item from zai****

    Ok understand now. Thanks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from zai****

    you are welcome

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
(Free Gift) High Durability Computer Desk / Study Table / Office and Home Use / YC121 812 701 S6 S8
(Free Gift) High Durability Computer Desk / Study Table / Office and Home Use / YC121 812 701 S6 S8
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from png****Apr 23, 2019

    The base of the drawers are also damaged. One is cracked and the other is bent. We need them to be replaced please.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from png****

    Address: 7 Jalan Kilang. #05-01, S159407
    Opening hours : 11am-7pm (Monday to Friday, except PH)
    Office tel: 67341322

  • Question : Inquiry for the item from png****Apr 23, 2019

    Item delivered but two of the black drawer brackets are missing. Package Suppose to contain 4 for drawers but only contained two. How can we get missing two please?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from png****

    Address: 7 Jalan Kilang. #05-01, S159407
    Opening hours : 11am-7pm (Monday to Friday, except PH)
    Office tel: 67341322

  • Question : Inquiry for the item from png****Apr 18, 2019

    D1S; what is the length of the table without the shelf?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from png****

    Hi..Sorry for late reply. Please see the attached measurement of the table. Thank-you.

  • Question : Inquiry for the item from png****Apr 18, 2019

    D1S: what is the length of the table only without the shelf?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from png****

    Please see the attached image for the proper size of the table. Thank-you

  • Question : Inquiry related delivery from yeo****Feb 16, 2019

    Hello, I received a call on thursday that there is a small black pedestal for me, but no other black color. Can you deliver one of it first?

    And I also did not receive further information about this after the call ended. The call only states that you have 1 black and 1 white and tried to offer me a refund. What gives? If you don't have the stock you should not leave it out here for me to buy, wait 2 weeks then tell me there is no black color.

    Can you give me a good reply now and tell me what is going on?

    When am I getting my black pedestal ? If you only have 1, DELIVER 1 right now. then I will wait for the second one. And call me when you are delivering.

    I am not impressed, and to be honest your products are not cheap.

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from yeo****

    hello, very sorry for late update on this, upon checking with our supplier they have discontinued the product and we are unable to confirm restock with a new supplier any time soon.
    currently we only have 1 ready installed set in black and another in white, if you are okay with only receiving 1 set, we can deliver the ready installed black set to you at no additional cost and do a full refund for other set. let me know, once again, very sorry for inconvenience caused to you.

    Question : [Re] Inquiry related delivery from yeo****

    OK, Can send me the black one then? Thank you.

    Then i shall only pay for the black one.
    I am not sure why I got a refund message on my email just now $97.42. Is it regarding this?

    Please don't refund everything and make sure I still get 1 black drawer because it is quite annoying
    Thanks

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from yeo****

    hello, upon checking the system, qoo10 has cancelled your order and refunded the full amount to you on their end. we have set-up a special option for this, please re-purchase the black drawer cabinet here instead: https://www.qoo10.sg/gmkt.inc/Goods/Goods.aspx?goodscode=579081762 and select option "(Seller Installation) 3 Drawer Black Cabinet" and select 'DIY' for installation to avoid additional charges. thank you and sorry for inconvenience caused.

    Question : [Re] Inquiry related delivery from yeo****

    OK. I saw it. Why is it $59 when I check out? It used to be cheaper? Can I have the previous price?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from yeo****

    I will ask the boss tomorrow and then reply to you.

    Question : [Re] Inquiry related delivery from yeo****

    ok please get back asap, thanks

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from yeo****

    hello, sorry for late update, we have checked that under your order 289566215, the total amount you paid was $119.80, so per piece is $59.90 incl. delivery. attached screenshot for your reference.

    Question : [Re] Inquiry related delivery from yeo****

    ok

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
USB Electrical Facial Cleansing Brush Gentle Exfoliation and Sonic Cleansing for All Skin Types
USB Electrical Facial Cleansing Brush Gentle Exfoliation and Sonic Cleansing for All Skin Types
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from 24g****Apr 09, 2019

    Hi,
    I receive the product today and i find the seal was opened as per in pic (attached below).

    Kindly please let me know.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from 24g****

    Hello.. Sorry for the inconvenience caused. May i know is it the item is in good condition? i hope it's all fine, it might be gone through of checking or from the delivery process. I hope there's nothing to worry about it,

    Question : [Re] Inquiry for the item from 24g****

    How many months of warranty?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from 24g****

    It’s 1 month warranty and you can choose an opt for more extended. Thank-you

  • Question : Inquiry related delivery from neo****Sep 22, 2018

    May i know if you have shipped my order 272646859?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from neo****

    ok I will check

Indoor Outdoor Clothes Drying Rack/3 Level/Double or Single Rod/Extendable Hang Dry hanging dry rack
Indoor Outdoor Clothes Drying Rack/3 Level/Double or Single Rod/Extendable Hang Dry hanging dry rack
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from dcs****Apr 13, 2019

    Stainless steel clothes hanger rack (SQ1984) still have?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from dcs****

    Hi.. Sorry we don't have anymore

  • Question : Inquiry for the item from lie****Jan 14, 2019

    Hi, for the 3 level drying rack, is the white colour plastic plate (as marked on pics) removable?

    Thanks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from lie****

    yes can

  • Question : Inquiry for the item from fre****Dec 24, 2017

    Hi I am keen to buy the attached picture model but I can’t find it under the item selection. Which one should I be ordering?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from fre****

    hi thanks for your inquiry, we feel so sorry currently we have no plan the replenish the stock of this item, sorry for any inconvenience caused

  • Question : ITEM Cant fix IT AT ALLNov 07, 2017

    Order no.233749300
    Type:Double Rod (blue) drying rack
    Order Summary (Date : Nov 02, 2017 / Cart no. : 114363971)

    Hi Seller I Cant fix it at All after open the box is not original packing
    Lost parts and all ITEM is not correct I CANT FIX IT AT ALL
    Can replace the new original packing???

    Answer : [Re] ITEM Cant fix IT AT ALL

    hi thanks for your feedback, possible can take the pic of the whole parts that you received for us to verify? Thanks

    Question : [Re] ITEM Cant fix IT AT ALL

    Can I bring the ITEM down to your shop this sat at around 3pm?

    Answer : [Re] ITEM Cant fix IT AT ALL

    hi yes no prob, u can drop our our CS centre around 3pm today, our address and opening hours are as following,
    Address: 7 Jalan Kilang. #06-01, S159407
    Opening hours : 11am-7pm (Monday to Saturday)

Neck Pillow Neck Shoulder Revitalizer Neck Shoulder Back Spine Relaxing Ease Massage Support
Neck Pillow Neck Shoulder Revitalizer Neck Shoulder Back Spine Relaxing Ease Massage Support
Item Q&A
  • Question : Inquiry related delivery from elk****Apr 08, 2019

    Hi I have not received my item although it has been 2weeks. What do I do?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from elk****

    Hi

    As you had chosen Singpost normal mail, we are unable to track your package once posted out. It may takes 5-20 workings days to receive your order for Singpost normal mail.

    Please note that for Singpost normal mail, parcel will be delivered to letter box. If it's full or can't fit in, postman will redirect your parcel to your nearest post office for collection. Please check that the address you provided is correct and do contact your nearest post office to check if they are holding on to your parcels. On our part, we had checked with our warehouse and confirmed that the order was shipped out.

    We sincerely apologise for the delay and please kindly wait patiently within the delivery time frame.

  • Question : Inquiry related delivery from lim****Nov 04, 2018

    I haven't receive my goods. Ordered 2 weeks ago. Please check

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from lim****

    sorry ,I will chenck

    .
    (Dec 05, 2018 12:09)

  • Question : Inquiry related delivery from liz****Oct 29, 2018

    Please send out urgently. Need this.

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from liz****

    SM000182143SG

    this is tracking NO
    (Oct 30, 2018 14:10)

    .
    (Dec 14, 2018 18:07)

2 n 3 - Levels Adjustable Drying Rack/ Great for drying small items to medium size towels
2 n 3 - Levels Adjustable Drying Rack/ Great for drying small items to medium size towels
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from kit****Apr 02, 2019

    Hi for 2 tiers rack, after packaging how big is the box size? I need to send oversea.
    What about 3 tiers box size also?

    Can this rack hang clothes or just towel?
    Is this make of stainless steel?
    How fast is the delivery?

    Thank you

    Answer : [Re] Inquiry for the item from kit****

    Hello.. The box will not be in so much big however it will be approx 3ft tall height and 1ft width. Attached image for reference.

  • Question : Inquiry for the item from edn****May 16, 2018

    Hi, may I know what is the material of the item? Thank you

    Answer : [Re] Inquiry for the item from edn****

    hi thanks for your inquiry, it's stainless steel :)

76x50cm / 122x60cm HDPE Foldable Table for Office Telescopic Outdoor Simple Conference Event
76x50cm / 122x60cm HDPE Foldable Table for Office Telescopic Outdoor Simple Conference Event
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from 210****Mar 31, 2019

    Hi,

    I m interested the 76x50 cm. Can I confirm the height is 60 cm. But normal table is arround 74cm right. So this is a bit low?? But lookj at the picture, the girl seat on the chair with your table seem like more than 60 cm. please adv.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from 210****

    Hi... sorry for late reply.
    The table height can be adjustable in different heights.
    Refer as shown in the attached pic

  • Question : Inquiry for the item from shu****Mar 15, 2019

  • Question : Inquiry from eri****Mar 15, 2019

    Hi I wanted to made the purchase, however at payment page, it’s only indicated email address and I did not get to choose my shipping address. H

    Answer : [Re] Inquiry from eri****

    Hello... Sorry for late reply. Can you check your account details, might be you placed something else or didn't put your address for that. Thank you

  • Question : Inquiry for the item from cha****Mar 14, 2019

    Hi, when will you restock for 152cm x 76cm folded table?
    Thanks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from cha****

    We have a few stocks in the store. If you need it you can directly contact at the given below address. Thankyou
    Address: 7 Jalan Kilang. #05-01, S159407
    Opening hours : 11am-7pm (Monday to Friday, except PH)
    Office tel: 67341322

  • Question : Inquiry for the item from blu****Mar 05, 2019

    Hi. I wanted to order the tables. However, the table sizes given are in terms of length and breath or length and height?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from blu****

    Hi... Sorry for late reply. You can see the attached image for full size review. Thankyou

    Question : [Re] Inquiry for the item from blu****

    Thank you for you reply. I realised that there is. 76cm option. So that 76cm is the width and the 152cm is the length correct?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from blu****

    Yes... We have two type
    122x60cm HDPE Foldable Table
    152x76cm HDPE Foldable Table
    It measure in length and width of the table. Thankyou

    Question : [Re] Inquiry for the item from blu****

    Thank you for your replies.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from blu****

    You are welcome... Have a nice day ahead

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
3 in 1 Can Shape Mini Humidifier With 7 Color LED Aroma Lamp Essential Oil Diffuser mist maker
3 in 1 Can Shape Mini Humidifier With 7 Color LED Aroma Lamp Essential Oil Diffuser mist maker
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from and****Mar 27, 2019

    Can add aroma oil into it?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from and****

    Yes.. You can add it too

  • Question : Inquiry for the item from sho****Feb 19, 2019

    Hi, the can shape can put essential oil? Thanks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from sho****

    hello, the 3-in-1 can is not compatible with essential oil, and is meant to be used as a humidifier. thank you

(PROMO) NEW Latest Hurricane Spin Duster / Incl 2 Duster Heads! / Battery N USB model
(PROMO) NEW Latest Hurricane Spin Duster / Incl 2 Duster Heads! / Battery N USB model
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from ken****Mar 20, 2019

    How do i know if its fully charged.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from ken****

    Hello... There is no indicator for battery level in this. However, we recommend you to charge 6-8 hours before used in USB and for Battery you can know how is the work of the battery level through the speed of the spinner. Thank-you

  • Question : Inquiry related return and exchange from Hea****Jan 21, 2019

    I hv repeatedly asked for an exchange of item from battery to usb operated. No concrete action was taken by seller. Qoo10 your assistance on this matter is required. Thanks.

    Answer : [Re] Inquiry related return and exchange from Hea****

    hello, we will need you to request for the exchange on your end before we are able to arrange for pickup. we will forward this issue to qoo10 for their assistance with your exchange request.

  • Question : Inquiry from eil****Jan 05, 2019

    Is this usb rechargeable?

    Answer : [Re] Inquiry from eil****

    yes

    rechargeable 1 hour 150min can be used
    (Jan 07, 2019 19:18)

    Question : [Re] Inquiry from eil****

    Hi seller ,
    Juz received my order but is battery operated n not usb rechargable . I want the usb type instead of battery . Can change since Wei I sent

    Answer : [Re] Inquiry from eil****

    What you bought is that the battery is not charging. I hope you can confirm your order.

  • Question : Inquiry for the item from ang****Jan 05, 2019

    Dear seller,

    It indicated 2 options for the above mentioned items, but when click on to add to cart no option given. May i know this promo item is it under USB rechargable or batt? Hope to hear from you soin before the promo ends under mamego chance.

    Thank you

    Answer : [Re] Inquiry for the item from ang****

    There are two forms of charging and battery, you can choose the option according to your needs.

    Question : [Re] Inquiry for the item from ang****

    Thanks for your reply. The promo for the mamego i
    No more.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from ang****

    thank you

  • Question : Inquiry for the item from brc****Jan 07, 2019

    Can the duster reuse after wash if very dusty

    Answer : [Re] Inquiry for the item from brc****

    yes of caurse

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[Free Gift] Laundry Basket With Wheels 2 tier 3 tier/ SKU1491 Kitchen Trolley Rack 2 tier 4 tier
[Free Gift] Laundry Basket With Wheels 2 tier 3 tier/ SKU1491 Kitchen Trolley Rack 2 tier 4 tier
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from cin****Mar 11, 2019

    Hi Seller,
    I have 2 sets of the 2 tier laundry basket. Just wondering if you sell just the basket only. I need 2 baskets to put on the top tier layer.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from cin****

    Hello... We have only in set . Thankyou

    Question : [Re] Inquiry for the item from cin****

    What a pity. It's ok. Thanks for replying.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from cin****

    Sorry about that. Have a nice day

  • Question : Inquiry for the item from agu****Jan 15, 2019

    Will you restock the 3 or 4 tiers kitchen trolley?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from agu****

    hello, sorry we wont be restocking those sizes anymore.

  • Question : Inquiry for the item from 237****Jan 11, 2019

  • Question : Inquiry for the item from lou****Dec 04, 2018

    Hi when is restock for sku1491 blue 3 tier?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from lou****

    hello, restock for that item is not confirmed for the upcoming 2 months. we sincerely advise that you view our other ready stock models. thank you

  • Question : Inquiry for the item from DAL****Nov 30, 2018

    Hi

    Will there be stock for 4 tier SKU1491 kitchen rack with trolley anytime soon?

    Thanks.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from DAL****

    not yet noticfic

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
Fashion Sport Sunglass Interchangable Lens Frame UV Protection/ clips on spect glasses
Fashion Sport Sunglass Interchangable Lens Frame UV Protection/ clips on spect glasses
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from who****Mar 06, 2019

  • Question : Inquiry for the item from lee****Mar 28, 2018

  • Question : Inquiry for the item from lee****Mar 25, 2018

    Hi Seller. Is any of the lenses for SKU1221 polarised? If yes how many and which one. Thanks.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from lee****

    hi thanks for your inquiry, our SKU1221 is including frames * 1, lenses * 5, glasses box * 1, glasses bag * 1,

New 3-in-1 Digital Measuring Tool / Professional String Roller and Laser Measuring Functions / High
New 3-in-1 Digital Measuring Tool / Professional String Roller and Laser Measuring Functions / High
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from 236****Mar 07, 2019

    Hi, clear twice still the same it only can set to ft - inches and inches.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from 236****

    Hi... You can check on your instruction menu over the Set Up.. Need to press MODE/SAVE and CLEAR button at the same time to change the measurement scale. Thankyou

  • Question : Inquiry for the item from 236****Mar 06, 2019

    Hi seller, just try out this digital measuring tool it seems the digital number doesn't appear in full and doesn't work well. Pls. advise thks.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from 236****

    hello, can you take a photo/video of the product malfunctioning and send across? thank you

    Question : [Re] Inquiry for the item from 236****

    Faulty digital measuring tool photo enclose.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from 236****

    Hi... Sorry for late reply. Can you press the clear button and check once again. If there is still faulty please send us the video or picture for our technician to look after it. Thankyou