Beautiful.Me
Beautiful.Me
GOOD 90% 43,768 Fellows Join Fellow
All Items(683)
S$10.00
Pay to Shop

Q&A board

Available
MON to FRI : 9:30am - 6:30pm
SUN, SAT & PH : DAY OFF
Contact: 6755 7755
Q & A Lists
Item Question & Answer
ZA Perfect Fit Two Way Foundation Refill + Casing / Brows Liner Twin Pack [Qoo10 EXCLUSIVE]
ZA Perfect Fit Two Way Foundation Refill + Casing / Brows Liner Twin Pack [Qoo10 EXCLUSIVE]
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from jm_****Dec 13, 2018

  • Question : Inquiry for the item from hel****Oct 04, 2018

    I has not received my item?
    Why so long?
    My tracking no: 080042305561

    Answer : [Re] Inquiry for the item from hel****

    Good Morning. Kindly provide us with your order number we will check and expedite the delivery for you. Sorry for any inconvenience caused.

    Question : [Re] Inquiry for the item from hel****

    275227890

    Answer : [Re] Inquiry for the item from hel****

    Hi Helen Neo Lim Hui . Thank you for purchasing from us. Our courier attempted twice to deliver the parcel but however failed due consignee non reachable/contactable . Therefore, the parcel were returned to us. We can arrange a re-delivery for you but there would be shipment fee $8 will be charged. You may choose to request re-delivery or cancel current order and re-order to save up shipment cost. Looking forward for your reply . Thank you and have a nice day!

    SF Tracking Number for current order : 080042305561

    Question : [Re] Inquiry for the item from hel****

    Under Non receipt claim, I cant cancel it, or file under exchange??

    Answer : [Re] Inquiry for the item from hel****

    Hi Helen , we can process the refunds for you due non-receipt. If you request for exchange there would be $8 incurred for shipment fee. Kindly let us know your request. Looking forward for your reply. Thank you and have a nice day!

  • Question : Inquiry for the item from hel****Oct 04, 2018

    I has not received my item? Why so long?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from hel****

    Good Morning. Kindly provide us with your order number we will check and expedite the delivery for you. Sorry for any inconvenience caused.

  • Question : Inquiry for the item from etc****Sep 20, 2018

  • Question : Inquiry for the item from sam****Aug 22, 2018

    Is the price for 2 foundations? (casing + foundation + refill foundation)

    Answer : [Re] Inquiry for the item from sam****

    Hi there, Yes the price is as per listed for the item. Thank you and have a nice day.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[APPLY Q10 Cart Coupon] [CARTON SALE] DRYPERSWEE WEE DRY / DRY PANTZ / TAPE  / PANTS
[APPLY Q10 Cart Coupon] [CARTON SALE] DRYPERSWEE WEE DRY / DRY PANTZ / TAPE / PANTS
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from pei****Dec 13, 2018

  • Question : Inquiry related delivery from kim****Dec 11, 2018

    Hi, may I know when will be another carton deliver to me? Pls update me

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from kim****

    Hi there, kindly provide your order number please for us to check for you . Thank you . Regards, Endrew

    Question : [Re] Inquiry related delivery from kim****

    If by this week I still dint receive it , I’ll make a report to it.

  • Question : Inquiry for the item from kz1****Dec 12, 2018

  • Question : Inquiry for the item from jac****Dec 12, 2018

  • Question : Inquiry for the item from jac****Dec 12, 2018

    Hi,

    This product comes from where? China?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jac****

    Hi there, , thank you for your interest . Drypers wee wee is manufactured from Malaysia . Regards, Endrew

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
1+1 FREE Shampoo 180ml [RYO] Hair Loss Care/ Damage Care/ Deep Cleansing (Shampoo/Conditioner/Treatm
1+1 FREE Shampoo 180ml [RYO] Hair Loss Care/ Damage Care/ Deep Cleansing (Shampoo/Conditioner/Treatm
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from 237****Dec 12, 2018

  • Question : Inquiry for the item from hap****Dec 11, 2018

    Hi im interested in getting the hair loss care shampoo but would like to check if nursing/breastfeeding mom and pregnant lady can use?

    Do you have the tonic and deep cleanser also? Are the both suitable for pregnant lady and nursing/breastfeeding mom to use also?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from hap****

    Hi there, thank you for your interest onto our product . We would not recommend usage for pregnant lady due to there is no test been made . Regards, Endrew

    Question : [Re] Inquiry for the item from hap****

    How about breastfeeding mom? Would like to check also if you are selling the hair loss tonic and deep cleanser?

  • Question : Inquiry for the item from agn****Sep 29, 2018

[We Bare Bears™] Toiletries Bag (Grizz / Panda / Ice Bear)
[We Bare Bears™] Toiletries Bag (Grizz / Panda / Ice Bear)
Item Q&A
  • Question : Inquiry related delivery from mon****Dec 11, 2018

    How long is the delivery?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from mon****

    Hi there, thank you for your interest . Our usual delivery timeframe is 3-6 working days . Regards, Endrew

    Question : [Re] Inquiry related delivery from mon****

    Hi I just ordered. Possible to expedite and let me receive by next wed ? Cos I going overseas next Week

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from mon****

    Hi I just ordered. Possible to expedite and let me receive by next wed ? Cos I going overseas next Week

    Question : [Re] Inquiry related delivery from mon****

    Hi there, thank you for purchasing from us . We will try our best to expedite for you . Regards, Endrew

KLEENEX 3PLY Facial Tissues-Vintage/Floral/Classic/Natural/Garden 5x100pcs NEW CNY 2019
KLEENEX 3PLY Facial Tissues-Vintage/Floral/Classic/Natural/Garden 5x100pcs NEW CNY 2019
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from my_****Dec 12, 2018

  • Question : Inquiry related delivery from ada****Mar 23, 2018

    Kindly help check order number 249998690 status. Thank you.

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from ada****

    HI there
    parcel has been rts to us due to damage
    we will re-send the parcel to you again
    we apologise for any deleay thank you

    Question : [Re] Inquiry related delivery from ada****

    Hi Seller.

    Please advise around when I will be able to receive the stock?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from ada****

    HI there
    we will arrange to be send within these week
    thankyou

  • Question : Inquiry related delivery from can****Sep 09, 2017

    Hello
    I placed my order on 25 Aug and it has been 2 weeks. Where are my items? Please send my items asap. I have been very patient. Thanks.

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from can****

    Hi there
    parcel has been well delivered on 9th sep
    thank you

  • Question : Inquiry related delivery from can****Sep 09, 2017

    Hello
    I placed my order on 25 Aug and it has been 2 weeks. Where are my items? Please send my items asap. I have been very patient. Thanks.

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from can****

    Hi there
    parcel has been well delivered to you on 9th Sep
    thank you

  • Question : Inquiry for the item from dos****Aug 30, 2017

    HELLO, it's been a week! 5 working days to deliver for others order BUT WHY my order still shipping requesting after 5 working days?!!!

    Answer : [Re] Inquiry for the item from dos****

    Hi there, we would like to apologise as there will be a delay in the deliveries as the courier company is loaded with a huge amount of orders to fulfil. You will receive by next week. We apologise for all the trouble caused. We would appreciate your support and understanding on this matter. Let me know if there’s anything we can assist you with. Thanks

    Question : [Re] Inquiry for the item from dos****

    But, as attached, is evidence of others placing order a day after me but delivery fulfilled 2-3 working days before mine. How do you explained such bullshit?! Would appreciate if you don't copy and paste standard reply again!

    Answer : [Re] Inquiry for the item from dos****

    HI there
    as spoken, the order are place in pallet by pallet to be send to SP warehouse when reach SP warehouse, they will sort by places and diffrent driver,
    thank you for ur undestanding

    Question : [Re] Inquiry for the item from dos****

    Where is this SP warehouse situated?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from dos****

    hi there
    is a tampines

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
Bundle of 3 PROMO!!! [Nestle] NAN® OPTIPRO® Milk Powder x 3 cans [FREE Gerber Arrowroot Cookies]
Bundle of 3 PROMO!!! [Nestle] NAN® OPTIPRO® Milk Powder x 3 cans [FREE Gerber Arrowroot Cookies]
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from yun****Dec 12, 2018

    Hi seller,

    No more $10 shop coupon?

    Thanks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from yun****

    Hi there, are you referring to $10 OFF with min. $100 purchase ? For this you have to follow our beautiful.me store then click download then will get the coupon . Please be reminded we only issue 100 coupons a day. Means , if its fully redeemed today you may redeem tomorrow . Regards, Endrew

  • Question : Inquiry related cancel and refund from psd****Nov 05, 2018

    Hi... I have written to you numerous times and have not receive any response from you with regards to the wrong milk powder delivered. I have ordered and paid NAN 3 with H.A. but the 3 tins I received on 4th Nov do not have H.A. Please arrange gor exchange soonest or refund for the wrong items delivered. Get back to me ASAP!

    Answer : [Re] Inquiry related cancel and refund from psd****

    Hi there,Apologies on the late reply. Kindly allow us 2-3 days we will replace the milk for you. Our delivery men will contact you beforehand for you to make early preparation at home and to ensure smooth exchange process. Seeking your kind patience on this matter. Thank you.



    Regards,
    Endrew

    Question : [Re] Inquiry related cancel and refund from psd****

    Ot has been 3 days and I still have not receive any calls to arrange for exchange. Can you please expedite? I need the milk powder urgently!

    Answer : [Re] Inquiry related cancel and refund from psd****

    So sorry that the delivery delayed . We will expedite the delivery for you.



    Regards,
    Endrew

    Question : [Re] Inquiry related cancel and refund from psd****

    it has been 1 week since I requested for exchange and I still have not hear from you on when the delivery for exchange will be. Please let me know asap. I need to milk powder URGENTLY!

    Answer : [Re] Inquiry related cancel and refund from psd****

    Hi there,
    Sorry for keep you waiting. We will look into your order exchange and expedite for you. Seeking your kind patience on this. Thank you.



    Regards,
    Endrew

    Question : [Re] Inquiry related cancel and refund from psd****

    How long do you want me to wait? If you are unable to do an exchange ASAP. Please refund me.

    Answer : [Re] Inquiry related cancel and refund from psd****

    I still have not gotten any response from you and no deliverman contact me for any arrangement for exchange! It is already 14th nov and already 11 days since I first feedback on the wrong items delivery on 3rd Nov! This is very disappointing and totally unacceptable with the slow response and action to rectify this wrong delivery! Please get this resolved ASAP!!!

    Question : [Re] Inquiry related cancel and refund from psd****

    Apologies that item exchange is delayed . Kindly allow us 2-3 days we will look into this matter and expedite the delivery for you. We apologize for keep you waiting .



    Regards,
    Endrew

    Answer : [Re] Inquiry related cancel and refund from psd****

    I have never met such terrible seller on Qoo10 whose response is so slow and give empty promises. I need the milk powder urgently for my son and till now have not gotten any refund or exchange for the wrong items delivered. This is a very terrible experience which I have never experienced with Qoo10 before! Please refund ASAP for the wrong items delivered!

    Question : [Re] Inquiry related cancel and refund from psd****

    Hi there,
    We apologize on the exchange delays . We will look into your request and initiate the exchange at soonest. Seeking your kind patience on this please.




    Regards,
    Endrew

    Answer : [Re] Inquiry related cancel and refund from psd****

    Your delivery guy called me for exchange and he brought Kodomo detergent to exchange??!! What a mix up? I need to exchange my milk powder to NAN 3 H.A. Can you get this resolved ASAP?

    Question : [Re] Inquiry related cancel and refund from psd****

    Hi there,
    So sorry for the mistake made . Kindly advise if you have received the correct item now? Thank you .


    Regards,
    Endrew

    Answer : [Re] Inquiry related cancel and refund from psd****

    Yes... finally received the correct items.

    Question : [Re] Inquiry related cancel and refund from psd****

    Hi there,
    Glad to hear you received your parcel. Looking forward to business with you again in near future. Thank you and have a nice day.



    Regards,
    Endrew

  • Question : Inquiry related delivery from pig****Nov 19, 2018

    Hi

    I still havent received since ordering on 4th nov

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from pig****

    SF express doesn’t show the tracking either.

    No reply from private PM too :(

    Question : [Re] Inquiry related delivery from pig****

    Hi there,
    So sorry for the late reply. We tracked your parcel under SF Express ans it showed 1st delivery attempt was failed . Please contact SF Express at 1800 311 1111 to arrange 2nd delivery . thank you .



    Regards,
    Endrew

  • Question : Inquiry related delivery from duc****Nov 18, 2018

    Hi, please send my order ASAP! You should have notice buyer if the waiting time more than a week! f i know i need to wait for 2 weeks i wouldn't buy!

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from duc****

    Hi there,
    Apologies for keep you waiting. So sorry that our shipping are facing slight delays. As for now, we are expecting to complete your delivery by this week. Seeking your kind patience on this matter. We apologize for any inconvenience caused.

    Thank you for your support and have a nice day.



    Regards,
    Endrew

  • Question : Inquiry related delivery from joe****Nov 15, 2018

    Hi 5 days alr still status shipping requested. Pls advise

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from joe****

    Hi there! Thank you for purchasing from us. Due to overwhelming order requests on our products our shipping processes facing a slight delay. Rest assured, we will work out on the packaging and shipment process for your order at soonest and is expected to complete delivery by end of next week. We appreciate all your willingness to wait. Apologies for any inconvenience caused.

    Thank you for your support and have a nice day.



    Regards,
    Endrew

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[We Bare Bears™] Cushion and Blanket - Ice Bear
[We Bare Bears™] Cushion and Blanket - Ice Bear
Item Q&A
1 + 1 U.P$13.90!! [Aveeno] Baby Wash and Lotion / Active Natural Lotion
1 + 1 U.P$13.90!! [Aveeno] Baby Wash and Lotion / Active Natural Lotion
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from moa****Dec 11, 2018

    Hi,can check the expiry date for the daily moisturizer lotion 227g?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from moa****

    On Qpost : Hi there, thank you for contacting us. We consistently ensuring that our products sold on Lazada are at least 6 months before product expiration date. Best regards, CS Ash.

  • Question : Inquiry for the item from srp****Dec 11, 2018

    Hi. In the drop down option, the expiry date for the soothing cream is Aug/18, which is way past. May I know if there is a newer batch for this. Thanks.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from srp****

    Hi there,
    Thank you for your interest onto our product. We are so sorry we are unable to provivde exact expiry date of the product due to expiry dates may vary based on shipments stocks. But no worries, we do always ensure that product delivered with more than 6 months expiry. You can contact us and request for exchange if the expiry date is less than 6 months. Thank you for your support.



    Regards,
    Endrew

  • Question : Inquiry for the item from ker****Nov 18, 2018

    hi want to know the lotion and wash and shampop expriy date?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from ker****

    Hi there,
    Thank you for your interest onto our product. We are so sorry we are unable to provivde exact expiry date of the product due to expiry dates may vary based on shipments stocks. But no worries, we do always ensure that product delivered with reasonable expiry dates. You can contact us and request for exchange if the expiry date is not satisfying. Thank you for your support.



    Regards,
    Endrew

  • Question : does this mean, i buy 2 bottles for the price of $13.90?Nov 06, 2018

  • Question : Inquiry for the item from FUD****May 15, 2018

    Hi
    May i know the expiry date of the current shipment for th3 daily lotion 227g?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from FUD****

    Hi there, the expiry date for daily lotion 227g is 08/2018 . Do note that the expiry date depends on which shipment of stock is picked and packed. Thank you and have a nice day.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
GOON Diapers from JAPAN!! - Available in different sizes
GOON Diapers from JAPAN!! - Available in different sizes
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from chi****Dec 11, 2018

    Got free goon wipes ?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from chi****

    Hi Dear Valued customer, thank you for your support on our product, Free gift will be based on promotion and availability, for now we believe we don’t have with this purchase, please do visit our site often to get the latest news on the products or promotions.
    Regards
    CS Endrew

  • Question : Inquiry related delivery from ALI****Nov 30, 2018

    Pls reply on when I will receive my order. It's taking longer than I thought.

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from ALI****

    Hi there! We apologize for the unexpected delay. Currently, your parcel has been picked and packed and is ready to be shipped out. You may check your delivery status 1-2 working days from now through: http://www.sf-express.com/sg/en/ . Tracking number: 080049655375,843005103466. Thank you and have a nice day.

    Regards,
    Endrew

    Question : [Re] Inquiry related delivery from ALI****

    Hi if I can't get it on Monday, pls deliver only 17 Dec onwards as I will be away. There will be no one at home to receive the diapers. Best if I can get them on Monday. Disappointed with the long wait.

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from ALI****

    Hi Alicia, we have already shippedyour parcel to courier SF Express . Kindly try contact the courier to arrange delivery schedules .

    SF Express tracking - 080049655375,843005103466



    Regards,
    Endrew

  • Question : Inquiry related delivery from far****Nov 20, 2018

    It’s has been more than a week.. why is the item not delivered?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from far****

    Hi there,
    Apologies for keep you waiting. So sorry that our shipping are facing slight delays. As for now, we are expecting to complete your delivery by this week. Seeking your kind patience on this matter. We apologize for any inconvenience caused.

    Thank you for your support and have a nice day.



    Regards,
    Endrew

  • Question : Inquiry related delivery from ann****Nov 19, 2018

  • Question : Inquiry related delivery from gil****Nov 18, 2018

    It has been almost one week since my order. When will the items reached me?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from gil****

    Hi there! We apologize for the unexpected delay. Currently, your parcel has been picked and packed and is ready to be shipped out. You may check your delivery status 1-2 working days from now through: http://www.sf-express.com/sg/en/ . Tracking number: 080048760976. Thank you and have a nice day.



    Regards,
    Endrew

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
(1+1) Clean and Clear Facial Cleanser /Toner / Moisturiser
(1+1) Clean and Clear Facial Cleanser /Toner / Moisturiser
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from jb1****Dec 08, 2018

    Hello, im still waiting for your reply, im asking if you will do change my items as they are all expired. Thanks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jb1****

    HI there, so sorry for worngly sent .Kindly allow us 3-5 working days we will replace the items for you with long expiry dates . Sorry for any inconvenience caused and thank you for your patience . Regards, Endrew

    Question : [Re] Inquiry for the item from jb1****

    Thanks for the reply,
    Will be waiting
    Have a great day!

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jb1****

    Hi , Sure thank you. Have a great day too. Regards, CS Endrew

  • Question : Delivery of Cart # 112247427 (order # 223635668, 223635669 & 223635670)?Aug 03, 2017

    Hi seller,

    My cart # is 112247427 (order # is 223635668, 223635669 & 223635670). I placed my order on the 30th Jul'17 (last Sunday) & today is the 3rd Aug'17 (Thurday) but my order shipping status is still under shipping requested. May i know when will i able to get my purchase? Thank you & have a nice day :)

    Answer : [Re] Delivery of Cart # 112247427 (order # 223635668, 223635669 & 223635670)?

    Hi there, we would like to apologise as there will be a delay in the deliveries as the courier company is loaded with a huge amount of orders to fulfil. You will receive by next week. We apologise for all the trouble caused. We would appreciate your support and understanding on this matter. Let me know if there’s anything we can assist you with. Thanks

  • Question : Inquiry for the item from jul****Aug 01, 2017

    Hi Seller,
    Which Facial cleanser & toner best suits oily & pimples prone teenage boys?
    Where is your products from?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jul****

    Hi there, you may consider this product:
    Clean&Clear Facial Cleanser
    Active Clear Acne Clearing Oil-Free

  • Question : Inquiry related delivery from enq****Apr 20, 2017

    Hi, can please reply me when can i receive it?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from enq****

    Hi there, you parcel delivered on 20/4/2017. Thanks

  • Question : Inquiry related delivery from enq****Apr 20, 2017

    Hi, my cart no.:109919057 ordered on 15 april but till now still under shipping requested. May i know when can i receive?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from enq****

    HI there, your order delivered on 21/4. Thanks for your support.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
★BABYLOVE★ CARTON SALE!! Playpants/ Day Night Pants / NightPants / Easy Tape
★BABYLOVE★ CARTON SALE!! Playpants/ Day Night Pants / NightPants / Easy Tape
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from sue****Nov 25, 2018

    Hi, may I know when is the restock for day and night pants? My current balance running low now so hope to replenish soon! :). Thank you.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from sue****

    Hi there,
    Thank you for your interest onto our product. We are planning to replenish the stocks soon for this item. Do check our page oftenly to get updated on availability details. Thank you for your support.


    Regards,
    Endrew

    Question : [Re] Inquiry for the item from sue****

    Hi, may I know is the stock coming any soon pls? My stock really less than 10. If given a choice I would like to get from your shop but if your new stock not coming soon, I need to sadly get from elsewhere already :(. Do let me know ok. Thanks much much.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from sue****

    Hi there, appreciate your interest . But as of this moment we do not have any definite date on when item will be restocked . Sorry for any inconvenience caused . Regards, Endrew

  • Question : Inquiry for the item from yas****Dec 05, 2018

    Hi there, please let me know when will u restock for day n night pants? I am in need of this badly for size L and XL.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from yas****

    Hi there. Thank you for your interest onto our product. You may check now as it is available for purchase. Thank you and have a nice day.

    Best Regards
    Kumar

    Question : [Re] Inquiry for the item from yas****

    Hi, no it is not available.. still cannot add to cart. See attached printscreen

    Answer : [Re] Inquiry for the item from yas****

    Hi there,
    Thank you for your interest onto our product. We are planning to replenish the stocks soon for this item. Do add this item in the wishlist to get updated upon item availability . Thank you for your support.


    Regards,
    Endrew

  • Question : Inquiry related delivery from fiz****Nov 16, 2018

    Hi, i ordered two cartons of diapers on 10 November. But items has not reach me yet. Can you please advice me this?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from fiz****

    Hi there! We apologize for the unexpected delay. Currently, your parcel has been picked and packed and is ready to be shipped out. You may check your delivery status 1-2 working days from now through: http://www.sf-express.com/sg/en/ . Tracking number: 080047676396,843004969654. Thank you and have a nice day.



    Regards,
    Endrew

    Question : [Re] Inquiry related delivery from fiz****

    Hi endrew, I still have not received my items yet...can you please check with them regarding this matter? It's taking too long...

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from fiz****

    When i track using the tracking number that you gave me, it's still in transit

    Question : [Re] Inquiry related delivery from fiz****

    Isn't it domestic shipping?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from fiz****

    It stated there 13/11/2018 shipment was picked up. But till now i still have not received

    Question : [Re] Inquiry related delivery from fiz****

    Attachment

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from fiz****

    Hi there,
    We tracked your parcel and was updated that your parcel is out for delivery today 20 Nov . Kindly be prepared for smooth delivery process . Thank you . Regards,Endrew

    Question : [Re] Inquiry related delivery from fiz****

    Hi there..thank you. I just received it today :)

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from fiz****

    Hi there,
    Glad to hear you received your parcel. Looking forward to business with you again in near future. Thank you and have a nice day.


    Regards,
    Endrew

    Question : [Re] Inquiry related delivery from fiz****

    Thank you endrew!!

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from fiz****

    You are most welcomed !

  • Question : Inquiry related return and exchange from lyn****Nov 16, 2018

    Hi,

    I ordered xxl size but delivered wrong xl size.
    Contacted seller to request for exchange but no reply to date.

    Answer : [Re] Inquiry related return and exchange from lyn****

    Hi there, Kindly allow us 3-5 days we will replace the item for you. Do note that delivery guy and collection guy may not be the same person. Our delivery men will contact you beforehand for you to make early preparation at home and to ensure smooth exchange process. Seeking your kind patience on this matter. Thank you.



    Regards,
    Endrew

    Question : [Re] Inquiry related return and exchange from lyn****

    Hi,

    So far nobody contacted me about replacing the items. Please expedite.

    Answer : [Re] Inquiry related return and exchange from lyn****

    Hi there, so sorry that first exchange attempt failed . Kindly allow us to check and request to arrange another exchange from the courier . Thank you .Regards, Endrew

  • Question : Inquiry for the item from Ela****Nov 25, 2018

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
FREE SHIPPING!!★Carton Sales★ Tena VALUE / Slip Super / Pants Adult Diapers
FREE SHIPPING!!★Carton Sales★ Tena VALUE / Slip Super / Pants Adult Diapers
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from Ger****Dec 04, 2018

    Dear Seller I order 2 carton from you but you only send 1 carton. left messages for you but there is no reply from you.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from Ger****

    Hi there, please reply to previous message . Thank you . Regards, Endrew

    Question : [Re] Inquiry for the item from Ger****

    hihi I received the 2carton ready. TQ

    Answer : [Re] Inquiry for the item from Ger****

    Hi there,
    Glad to hear you received your parcel. Looking forward to business with you again in near future. Thank you and have a nice day.


    Regards,
    Endrew

  • Question : Inquiry related delivery from 244****Dec 03, 2018

    Hi seller,

    I ordered Tena Value M Adult Diapers. Delivery came when I was not around.

    I tried calling Beautiful Me the whole day today but have been unable to reach anyone as there is only an answering machine that indicates calling lines are busy.

    Would appreciate it very much if you could have SF Express to re-deliver the 2 boxes of Diapers to my home. Please request delivery personnel to sms me and not call me at least 5 hours before reaching my home.

    My order details:
    Order no. : 284029926
    Cart no. : 123269582
    Quantity: 2

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from 244****

    Hi there, no worries. Usually the courier will contact the receiver during delivery to ensure smooth delivery process . Regards, Endrew

  • Question : Inquiry related delivery from may****Nov 29, 2018

    Can you send me the diaper by tmr? I need it urgently! Thank you.

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from may****

    Hi there! We apologize for the unexpected delay. Currently, your parcel has been picked and packed and is ready to be shipped out. You may check your delivery status 1-2 working days from now through: http://www.sf-express.com/sg/en/ . Tracking number: 080050502433. Thank you and have a nice day.

    Regards,
    Endrew

    Question : [Re] Inquiry related delivery from may****

    Thank you

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from may****

    You are most welcomed.

  • Question : Inquiry related delivery from 241****Dec 01, 2018

    Order no: 283955364 (23Nov)
    When Beautifulme going to request for pickup by SF Express? SF tracking number?
    Missing 1carton Tena pants plus XL
    When can SF Express Delivery to buyer?

    [01Dec]

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from 241****

    Hi sorry for late reply . As checked , your parcel is delivered on 4 Dec . Kindly advise if all items received in good conditions ? Regards, Endrew

  • Question : Inquiry related delivery from 241****Dec 01, 2018

    Order no: 283955364
    When Beautifulme no request for pickup by SF Express? SF tracking number?

    Buyer Stated in memo to delivery together with order no: 284044866 & 284044867 {Tracking given on 27Nov}...
    Total 2cartons XL and 10Boxes {{ Beautifulme ??? BadChecking??}}
    <<Thought together in this orders but didn’t why why why???>>
    Why early Order [283955364] still NOT process; missing in Action?

    [01Dec]

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from 241****

    Hi there,
    We are so sorry for the delays in delivery . As from our end we have shipped the item to SF Express. For now, kindly allow us 2-3 days please, we will have to check with SF Express on this matter and expedite the delivery for you. Seeking your kind patience on this matter. Thank you.



    Regards,
    Endrew

    Question : [Re] Inquiry related delivery from 241****

    Order no:283955364
    Don’t have any SF tracking no
    When Beautifulme is requesting SF Express to pickup?
    Missing 1carton of Tena pants plus XL
    Please send asap

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from 241****

    Hi sorry for late reply . As checked , your parcel is delivered on 4 Dec . Kindly advise if all items received in good conditions ? Regards, Endrew

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[We Bare Bears™] Canvas Tote Bag (Crossing the Road / Riding the Bicycle / Grizz / Panda / Ice Bear
[We Bare Bears™] Canvas Tote Bag (Crossing the Road / Riding the Bicycle / Grizz / Panda / Ice Bear
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from pre****Dec 05, 2018

  • Question : Inquiry for the item from foo****Nov 20, 2018

    Will the crossing the road and bicycle be back in stock?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from foo****

    Hi there,
    Thank you for your interest onto our product . But so sorry that this designs are discontinued from our store . Regards, Endrew

  • Question : Inquiry for the item from dre****Nov 13, 2018

  • Question : Inquiry related delivery from lay****Aug 27, 2018

    No free shipping? Yesterday saw free shipping and when want to place order during night time, there is shipping charge of $3.99 which is very expensive!

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from lay****

    Hi there, Shipping fee is free if purchase made more than $50. Thank you and have a nice day.

  • Question : zipperJul 28, 2018

    is there any zipper or button

    Answer : [Re] zipper

    Hi there, no. There is no zipper or button. Thank you.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[Systema] Sonic Whitening Toothbrush / Toothbrush (Compact / Regular Head)
[Systema] Sonic Whitening Toothbrush / Toothbrush (Compact / Regular Head)
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from 244****Dec 04, 2018

    How many revolutions per minute?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from 244****

    Hi there, so sorry for the inconvenience caused. Please give us some time to check and we will get back to you ASAP. Thank you and have a nice day.

    Hi there, so sorry that the item you looking for is currently out of stock . Regards, Endrew
    (Dec 08, 2018 23:11)

3 Packs /4 Packs GOON Diapers from JAPAN!! - available in different sizes
3 Packs /4 Packs GOON Diapers from JAPAN!! - available in different sizes
Item Q&A
  • Question : Inquiry related cancel and refund from ong****Dec 02, 2018

    Hi Seller, my order number are 283838541, 283838542. I arranged cancellation before diapers arrived but deliver men came. Did not accept the diapers. Could u kindly arrange refund? So sorry abt it.

    Answer : [Re] Inquiry related cancel and refund from ong****

    Hi seller,

    could u please reply? i paid $100. the diapers are not with us. it is with your delivery men. we never accept yr diapers. my child is just diagnosed with another illness. i dont really want to play game with you. pls refund. tks

    Question : [Re] Inquiry related cancel and refund from ong****

    Hi Ong Zhi Leng, sorry for the late reply . We have initiated the refunds for and is expected to be completed in 7-10 working days . Regards, Endrew

  • Question : Inquiry related delivery from Qiu****Nov 27, 2018

  • Question : Inquiry related delivery from nis****Dec 03, 2018

  • Question : Inquiry related return and exchange from Nik****Nov 18, 2018

  • Question : Inquiry for the item from Sze****Nov 19, 2018

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[Leed] Beauty Puff 100pcs
[Leed] Beauty Puff 100pcs
Item Q&A
  • Question : Inquiry from Vin****Dec 01, 2018

    Hi, do u hv stock for this item?

    Answer : [Re] Inquiry from Vin****

    Hi there,
    Thank you for your interest onto our product. We are planning to replenish the stocks soon for this item. Do add this item in the wishlist to get updated upon item availability . Thank you for your support.


    Regards,
    Endrew

[Cebion]Vitamin C 1000mg 10 Effervescent Tablets/30 Chewable Tablets(Orange/Calcium/Zinc/Strawberry)
[Cebion]Vitamin C 1000mg 10 Effervescent Tablets/30 Chewable Tablets(Orange/Calcium/Zinc/Strawberry)
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from mst****Nov 28, 2018

    Hi, I ordered on 24 Nov n today already 28 Nov n still shipping requested? Can you ship out my items today as I traveling from this Sat morning n away for 2 wks, no one at home to take delivery.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from mst****

    Hi there, we are still working out on the packaging your ordered items. We will provide you with the tracking number once we have shipped your parcel to our courier partner. Appreciate your kind patience and support towards us . Thank you.


    Regards,
    Endrew

    Question : [Re] Inquiry for the item from mst****

    I am traveling from 1 Dec n only back on 15 Dec. No one will be at home to take delivery during above period. Please send from 15 Dec onwards.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from mst****

    Hi Madeleine , thank you for informing. Do notify us once you are back we will process the delivery for you . Thank you. Regards, Endrew

  • Question : Inquiry for the item from mst****Nov 24, 2018

    What's the expiry date for your chewable tablets? For children at 9yrs old, eat 1 tablet a day? How about adult dosage per day?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from mst****

    Hi there,
    Thank you for your interest onto our product. We are so sorry we are unable to provivde exact expiry date of the product due to expiry dates may vary based on shipments stocks. But no worries, we do always ensure that product delivered with reasonable expiry dates. You can contact us and request for exchange if the expiry date is not satisfying. Thank you for your support.



    Regards,
    Endrew

★GOON★ GOO.N Cheerful Baby Pants x 3packs (M / L / XL)
★GOON★ GOO.N Cheerful Baby Pants x 3packs (M / L / XL)
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from smi****Nov 29, 2018

  • Question : Inquiry for the item from flo****Nov 12, 2018

    Hi, what is the difference between this green packaging and the blue one? This green one seems to be cheaper.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from flo****

    Hi there,
    Thank you for reaching us. Kindly check the product description for informations on the product. Thank you.



    Regards,
    Endrew

  • Question : Inquiry related delivery from kua****Aug 04, 2018

  • Question : Inquiry related delivery from sng****Jun 23, 2018

    Hi
    It’s stated that my order was shipped out, but I have not receive it yet.
    Can you advice on when I will receive the goods?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from sng****

    Hi there, we will be redelivering a new parcel to you as the item was returned by our courier. So sorry for the inconvenience caused. We will arrange the redelivery for you within 3-5 working days. Thank you and have a nice day.

  • Question : Inquiry related delivery from jna****May 14, 2018

    Order 255699673
    Hi I ordered last week. Till now no updates. I thought you guys deliver quite fast?

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from jna****

    Hi there, so sorry for the delay in delivery. Currently, your parcel has been picked and packed and is ready to be shipped out. You may check your delivery status 1 working day later through: http://www.sf-express.com/sg/en/ . Tracking number: 080031056890,843003563021,843003563030. Thank you and have a nice day.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
1+1+1 [Dove] Body Wash 1 Litre x 3 bottles
1+1+1 [Dove] Body Wash 1 Litre x 3 bottles
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from swe****Nov 29, 2018

    Seller; when u gonna have a sale?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from swe****

    Hi there,
    Thank you for your interest onto our product. We are planning to replenish the stocks soon for this item. Do add this item in the wishlist to get updated upon item availability . Thank you for your support.


    Regards,
    Endrew

  • Question : Inquiry for the item from dia****Nov 15, 2018

    Hi.
    I am replying to Endrew.
    I am missing the Dove Energize Grapefruit Lemongrass Body Wash 1L

    Please update me when you are sending it

    Answer : [Re] Inquiry for the item from dia****

    Hi there, apologies on missing out the item. Kindly allow us 3-5 days we will resend the missing item for you. Our delivery men will contact you beforehand for you to make early preparation at home and to ensure smooth delivery process. Seeking your kind patience on this matter. Thank you.



    Regards,
    Endrew

  • Question : Inquiry related delivery from peb****Oct 29, 2018

  • Question : where is my order?Jul 24, 2018

    Order Number : 266359422 Ordered on 10 July , payment made but have yet to receive. Please update? SF tracking code now stating: 'The shipment is being/has already been returned' thanks

    Answer : [Re] where is my order?

    Hi there, we will be redelivering a new parcel to you as the item was returned by our courier. So sorry for the inconvenience caused. We will arrange the redelivery for you within 3-5 working days. Thank you and have a nice day.

  • Question : Shipping StatusJul 13, 2018

    Cart no. 120003562. Ordered on 10 July, but have yet to receive. Care to explain whats the cause of the delay?
    Called SF Express on 13 July. According to customer service that the tracking numbers given is a "Blank tracking number". Which meant it is not in use and there is no item on this tracking numbers.Please explain also why on Q0010 shipping info state that the shipment is on " Delivery" when actually the items is not out of your premises.

    Answer : [Re] Shipping Status

    Hi there, our delivery normally takes 3-5 working days. Currently, your parcel has been picked and packed and is ready to be shipped out. You may check your delivery status 1-2 working days later through: http://www.sf-express.com/sg/en/ . Tracking number: 080036366132. Thank you and have a nice day.

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
1+1 [Syoss] Professional Performance Moisture 10 / Oleo 12 / Repair 7 Total Shampoo/Conditioner
1+1 [Syoss] Professional Performance Moisture 10 / Oleo 12 / Repair 7 Total Shampoo/Conditioner
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from rai****Nov 28, 2018

    Pls share expiry dates for both shampoo and conditioner.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from rai****

    Hi there,
    Thank you for your interest onto our product. We are so sorry we are unable to provivde exact expiry date of the product due to expiry dates may vary based on shipments stocks. But no worries, we do always ensure that product delivered with reasonable expiry dates. You can contact us and request for exchange if the expiry date is not satisfying. Thank you for your support.



    Regards,
    Endrew

[We Bare Bears™] Travel Bag (Group/ Grizz / Panda / Ice Bear)
[We Bare Bears™] Travel Bag (Group/ Grizz / Panda / Ice Bear)
Item Q&A
[Tsubaki] Extra Moist Shampoo/ Conditioner/ Treatment/ Refill Pack
[Tsubaki] Extra Moist Shampoo/ Conditioner/ Treatment/ Refill Pack
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from tin****Nov 24, 2018

    Hi, u don’t have the 220ml conditioner?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from tin****

    Hi there,
    Thank you for your interest onto our product . All items we sell are as per listed items only . Thank you . Regards, Endrew

1 + 1 + 1 Kotex Overnight Panties - Sleep Worry-Free ALL Night Long x 3
1 + 1 + 1 Kotex Overnight Panties - Sleep Worry-Free ALL Night Long x 3
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from lam****Nov 23, 2018

    Hi,

    When is the expiry date ?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from lam****

    On Qpost : Hi there,
    Thank you for your interest onto our product. We are so sorry we are unable to provivde exact expiry date of the product due to expiry dates may vary based on shipments stocks. But no worries, we do always ensure that product delivered with reasonable expiry dates. You can contact us and request for exchange if the expiry date is not satisfying. Thank you for your support.



    Regards,
    Endrew

  • Question : Inquiry for the item from sus****Sep 13, 2018

    Hi seller, the product is for one time use it is?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from sus****

    Hi there, thank you for your interest onto our product . Yes, this is for one time use only . Hope it clarifies . Thank you and have a nice day !

  • Question : Inquiry related cancel and refund from ivy****May 21, 2017

    hi .seller .. can i cancel my order?

    Answer : [Re] Inquiry related cancel and refund from ivy****

    Yup. you can cancel the order if the order under request. Please update us after you cancel your order. Thanks =)

  • Question : Inquiry for the item from viv****May 19, 2017

    Hi

    When will the overnight panty size S-M be restocked?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from viv****

    Hi there, once the stock in we will update the cart immediately. Thanks

  • Question : Inquiry related delivery from ivy****May 17, 2017

    hi , seller . when u going to send my items ? it's been two days .. the status is still shipping requested ..

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from ivy****

    Hi there! Our delivery normally takes 3-5 working days from your order date. Please let us know if you did not receive it on the 5th. Thanks =)

+View all Notice, FAQ, Q&A >>
[Kirei Kirei] Anti-Bacterial Foaming Body Wash900ml + FREE REFILL 600ml + FREE Travel Bag
[Kirei Kirei] Anti-Bacterial Foaming Body Wash900ml + FREE REFILL 600ml + FREE Travel Bag
Item Q&A
  • Question : Inquiry for the item from kik****Nov 11, 2018

    Included 1 refill?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from kik****

    Hi there,
    Thank you for your interest onto our product. In order includes Anti-Bacterial Foaming Body Wash900ml + FREE REFILL 600ml + FREE Travel Bag .



    Regards,
    Endrew

    Question : [Re] Inquiry for the item from kik****

    When I proceed the order, how come have the delivery charge? Before I add to cart, there no deliver charge. :(

    Answer : [Re] Inquiry for the item from kik****

    Hi there,
    Delivery charge is the shipping fee . Regards, Endrew

    Question : [Re] Inquiry for the item from kik****

    Ya, I knew. I mean actually before that is no this charge. Its ok. Thanks

    Answer : [Re] Inquiry for the item from kik****

    On Qpost : Hi there,
    Sorry for the confusions. Free is shipping is entitled for purchases above $50 in a single cart . Regards, Endrew

  • Question : Inquiry related delivery from Lio****Nov 19, 2018

    Hi seller,

    I have purchased the body wash on 11 Nov night (order no 283226512) but till now the status is still "shipping requested". It's been more than a week, may I know i when is the shipping date asap.

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from Lio****

    Hi there! We apologize for the unexpected delay. Currently, your parcel has been picked and packed and is ready to be shipped out. You may check your delivery status 1-2 working days from now through: http://www.sf-express.com/sg/en/ . Tracking number: 080048885383. Thank you and have a nice day.



    Regards,
    Endrew

  • Question : Inquiry related delivery from tem****Nov 19, 2018

    Hello seller,

    Would like to check on the status of my orders. Order No. 283020169 and 283020170. No news on the both. I ordered on 11.11.

    Answer : [Re] Inquiry related delivery from tem****

    Hi there! We apologize for the unexpected delay. Currently, your parcel has been picked and packed and is ready to be shipped out. You may check your delivery status 1-2 working days from now through: http://www.sf-express.com/sg/en/ . Tracking number: 080048885804. Thank you and have a nice day.




    Regards,
    Endrew

  • Question : Inquiry for the item from neo****Nov 11, 2018

    Your item description & selection quite confusing. Do u give BOTH 600ml refill AND travel bag or can only choose either 600ml refill or travel bag? This is body wash, NOT hand wash right? Your product description wrote hand wash but your heading wrote body wash.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from neo****

    Hi there,
    Thank you for your interest onto our product. Not every item is entitled for free travel bag + free refill . Kindly check the breakdown in the Item Type to discover additional item will be received .



    Regards,
    Endrew

    Question : [Re] Inquiry for the item from neo****

    So your product title "Foaming Body Wash900ml + FREE REFILL 600ml + FREE Travel Bag" is actually not true? It gives buyers the impression that there are 3 items. Please confirm that u don't have any options that come with 3 items, just be honest, don't mislead buyers.

    Answer : [Re] Inquiry for the item from neo****

    Hi there,
    You will receive either of Free Refill or Free Travel Bag . Kindly refer on the Item Types Breakdown . Thank you.



    Regards,
    Endrew

  • Question : Inquiry for the item from jog****Nov 11, 2018

    Dear seller,

    Any of the items selected are entitled for free travel bag and free refill?

    Answer : [Re] Inquiry for the item from jog****

    Hi there,
    Thank you for your interest onto our product. Not every item is entitled for free travel bag + free refill . Kindly check the breakdown in the Item Type to discover what item will be received .



    Regards,
    Endrew

+View all Notice, FAQ, Q&A >>